Paras valmispitsa,kehu löytöäsi
minäpäs aloitan Casa di Mama.Päällä pepperonia,juustoa ja jalopenoa.nam =)
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 03:08"]
Saarioisen kinkku-ananas-aurajuusto! Sellanen isompi roiskeläppä. Toinen kahdesta einesateriasta, joilla (harvoin) suostun kiireessä tai esim. kipeenä korvaamaan kunnon ruuan.
[/quote]
Se on aivan paras! Harmi ettei kaikissa kaupoissa myydä.
hyi. enää ei pysty syömään semmoista,välillä tulee haettua pitsa jos on humalassa-
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 10:19"]
Pirkka kiviuunipizza salami 355 g
[/quote]
Tämä oli toinen lemppari vielä silloin kun söin lihaa. Suosikki oli kuitenkin Oetkerin Diavola.
Lidlin Stone baked vai mikä merkki se on, sellainen missä on salamia ja herkkusientä. Tai mikä versio vaan maun mukaan.
Ristorante tonno, Ristorante salame, Ristorante hawaii ja Grandiosa pepperoni.
Ja hei, myös se Dr. Oetker take away pepperoni.
- 43
madhillin valmispohjapizzat on kaikki hyviä :)
Ristoranten Pollo on paras, maku on uskomattoman moniulotteinen pakastepitsaksi eikä suolaa tai rasvaa ole liikaa.
ovat ihan ehdottomia esim. lastenjuhlissa, ja kyllä niitä muutenkin (valitettavasti) tulee syötyä :)
mozzarella. maistuvat suht samalta mutta toi lidlin pizza on halvempaa.
Nehän taitaa tietää suorastaan saatanan hyvät pakastepizzat:))))
siinähän oli ihan oikeasti makuakin...
Havaji-pitsasta... ja mä oon niin ennakkoluulonen,etten oo paljon muita maistanutkaan.. Ristorante-pitsat on järkkyjä!
Casa di mama ehdottomasti. Quattro formaggio pakastepannupitsa oli ihan niin kuin oikea pitsa. :D Todella hyvää.
pari kertaa pakastepitsaa ja en ikinä syö enää! Hyi hitto mitä sontaa ne on.
Mun mielestä pakastepizzat on ihan parhaita pizzoja yleensäkin. Kyllähän jotain itsetehtyä ja pizzerian pizzaakin syö, mut ei ne nyt silleen herkkuja ole. Tiedän että harva on kanssani samaa mieltä, mies ei ainakaan.
Pirkka kiviuunipizza salami 355 g