Paras valmispitsa,kehu löytöäsi
minäpäs aloitan Casa di Mama.Päällä pepperonia,juustoa ja jalopenoa.nam =)
Kommentit (60)
Ristoranten pollo tai Lidlin tonnikalapizza.
Mun ehdoton pakastepizzasuosikki on Dr. Oetkerin tradizionale mozzarella.
Lidlin tai Dr.Oetkerin mozzarella. Oon just siitä hassu (omasta ja lähipiirini mielestä) että tykkään noista enemmän kuin itsetehdystä tai pizzerian. Muiden mielestä on aika naurettavaa tykätä pakastepizzasta. Mutta makuja on monia, minun makuun nuo on täydellisiä, ja makuasioista ei voi kiistellä..
No ainaki melkein kaikki mitä oon maistanu, elu ei kauheesti väliä. Mikä vaan käy. :-)
Ristorante hawaii. Kinkkua, Ananasta ja juustoa. Lemppari meillä, joskus viikoloppuna paistellaan :)
Kerran jouduttiin ostaa ristoranten salamipitsa, ei ollut kyllä se hyvä :S
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:54"]
Mikä tahansa valmispizza sopii ainoastaan pizzaPOHJAKSI! Sen päälle sitten ladotaan se varsinainen SYÖTÄVÄ osa eli muhkeat täytteet kotona!
[/quote]
No en ehkä HUUTAISI sitä noin, mutta me kyllä aina myös tuunataan vähintään emmental-raasteella. Riippuen pizzasta, laitan myös sinihomejuustoa ja valkosipulia. Mielestäni moni pakastepizza on parempaa kuin pizzzerioista saatu!
En koskaan osta pakasteallasroskaa. Ostan vain ja ainoastaan täältä, jo kahdenkymmenen vuoden ajan hyväksi havaittuja pizzoja, kotiin kuljetettuina. Niitä valmistavat intialaiset sikhi-uskonnon kannattajat, eivät muslimit. Eivät muslimit!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:41"]
En koskaan osta pakasteallasroskaa. Ostan vain ja ainoastaan täältä, jo kahdenkymmenen vuoden ajan hyväksi havaittuja pizzoja, kotiin kuljetettuina. Niitä valmistavat intialaiset sikhi-uskonnon kannattajat, eivät muslimit. Eivät muslimit!
[/quote]
Toi on totta! Mamiksen pizzat ei oo mitään tyhjää taikinapohjaa sisältävii lättyjä vaan niissä on ihan valtavasti sisällystä. Taitaa olla Vantaan ainoo pizzeria, joka on pysyny pystyssä jopa 20 vuotta, että sekin jo kertoo jotain. Mamman pizzat ei oo pienii, eikä keskikokoisii. Ne on valtavii! Ja hirveesti täytettä!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:54"]
Mikä tahansa valmispizza sopii ainoastaan pizzaPOHJAKSI! Sen päälle sitten ladotaan se varsinainen SYÖTÄVÄ osa eli muhkeat täytteet kotona!
[/quote]Miksi, oi miksi sä et tee sitten pohjaakin itse? Tätä mä en oikein ymmärrä. Syön siis niin roiskeläppää kuin pakastepizzaa, ja teen usein itsekin. Mutta en tuunaile valmiita pohjia, ei ne niin hyviä ole. Jos alkaa väkertämään niin äkkiä se pohjakin tulee.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:41"]
[/quote]
Mamiksen pizzat on kyllä ihan kuningaspizzoja! Täynnä mahtavaa sisällystä, ja halvalla!
Se aika uusi pizza jossa on tomaattikastiketta reunan sisällä. Se on kiva lisä itsessään mutta myös pepperoni(?)-täyte maistuu superhyvältä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:23"]
Liiterin neljän juuston pizza voittaa ylivoimaisesti. Dr oetkerin kanssa hyviä.
[/quote]
Samaa mieltä tuosta neljän juuston pizzasta. Maistuu herkulta kylmänäkin kaffeen kanssa.
Hän, joka on joskus maistanut vantaalaisen pizzeria Mamma Mian pizzaa, ei koskaan enää koskekaan mihinkään muuhun. No, nykyään Mamma Mia taitaa toimia myös Helsingissä ja muuallakin...
Pizza ku pizza niin kuitenkin lähes aina hyvä. ;)
Saarioisen kinkku-ananas-aurajuusto! Sellanen isompi roiskeläppä. Toinen kahdesta einesateriasta, joilla (harvoin) suostun kiireessä tai esim. kipeenä korvaamaan kunnon ruuan.
Saarioisen kinkku-ananas-aurajuusto! Sellanen isompi roiskeläppä. Toinen kahdesta einesateriasta, joilla (harvoin) suostun kiireessä tai esim. kipeenä korvaamaan kunnon ruuan.
Lidlin mozzarella ja Pirkan tonnikala. Oltiin niin petytty ristoranteeN ja dr. Oetkeriin, pirkka oli niin hyvää että hämmästytti!
Take away pepperoni, en muista valmistajaa. Siinä on reunan sisällä kastiketta. Tai sitten Ristorante mozzarella. En osaa päättää :D
Pirkan pitsat yllättivät. Sitten huomasin, että ne onkin tehty Italiassa. Pohjat tuntuvat ihan aidoilta. Omaan makuuni paras on tonnikala, mutta myös mozzarella on hyvää.
Dr.Oetkerin tonno....Ei vaan oo voittajaa löytyny...