Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn suihkussa joka toinen päivä, ystäväni ihmetteli?!

Vierailija
07.03.2009 |

Jotenkin tuli keskusteluissa esille, että käyn pesulla joka toinen päivä. Ystävästäni se on todella outoa, hänen mielestään suihkussa täytyy käydä vähintään kerran päivässä, mieluiten kaksi kertaa päivässä.

Minusta se on turhaa, mitä mieltä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa 2-3 kertaa viikossa. Joka aamu teen alapesun ja pesen kainalot lavuaarissa. Ja luonollisesti vaihdan puhtaat alusvaatteet.

Joka paiva ainakin 3 kertaa suihkutan alapaani bideella, kainalot iltaisin, seka tietenkin kasvot pesen. Yleensa kayn vain 2 kertaa viikossa, joskus 3. Joskus saatan pesta pelkat hiukset jos on kiire ja menoa jonnekin.

En haise. En hikoile. (pitaiskin hikoilla enemman, siis enemman harrastaa liikuntaa... mut...)

Hmm. Taidan inhota suihkussa kayntia :)

Vierailija
2/59 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pesu on vielä harvinaisempaa: joskus on mennyt kolmisenkin viikkoa pesemättä. Vaan ei hiuksista huomaa, että olisivat likaiset, ei päänahka kutise, hiukset rasvoitu tai haise pahalle.

Se haju onkin yleensä siellä päänahassa, joka haisee IHAN VARMASTI, jos on kolme viikkoa pesemättä! Hyi saatana.

Tätä kovasti ihmettelen itsekin. On nimittäin hajuaisti kunnossa. Johtuisiko siitä, että en ole kaiken maailman tuoksuvilla pesuaineilla sitä turruttanut.

Testasin muuten viime kerralla kun menin kampaajalle. Hiukset olivat silloin yli viikon pesemättä. Sanoin, että pitäisiköhän pestä. Kampaaja kamman kanssa jakoi hiuksiani pitkin päänahkaa ja sanoi, että ei vielä kannata, kun nämähän ovat juuri pestyt. Ja kuten sanoin, ei näy eikä tunnut päänahassa.

Olemme siis näissäkin asioissa erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös näitä n. joka toinen tai kolmas päivä suihkussa kävijöitä. Hiusten pesu on vielä harvinaisempaa: joskus on mennyt kolmisenkin viikkoa pesemättä. Vaan ei hiuksista huomaa, että olisivat likaiset, ei päänahka kutise, hiukset rasvoitu tai haise pahalle. Ihokin pysyy hyvässä kunnossa, ei tarvitse rasvojen kanssa löträtä, ei kutise eikä kuiva.

En kyllä kehtaisi kertoa kellekään, joka minut tuntee. Ihmisillä on niin hassuja ennakkoluuloja. Eiköhän minua pidetä tällaisen kerran päivässä suihkuttelijana ja hiuksetkin näyttävät aina puhtailta, vastapestyiltä.

Komppaan sua Haisuli. Täällä on jotenkin taas vallalla yksi ja ainoa totuus! Mä en myöskään käy suihkussa, kun joka kolmas päivä. En haise, osaan hoitaa hygieeniset systeemit ja hiukseni ovat paksut ja hyvinvoivat, eikä ihoni hilseile/tarvitse hirveetä rasva-annosta. Mutta tämä on kyllä jotenkin niin ihmeellistä nykymaailmassa ja parastahan tämä on tietty kosmetiikkateollisuudelle! PS. Mieheni käy suihkussa joka päivä, kun hänellä sellainen työ ja hikoilee muutenkin enemmän. PS 2. Muakinn pidetään välillä friikkinä, mikset sä haise tai miks sun hiukset näyttää upeilta, kun olen tämä "suuren salaisuuden" kertonut... Hih

Ihanaa löytää joku toinenkin, joka ei ensimmäisenä lankea jonkun mairean filmitähden hymyyn shampoomainoksessa!

En kyllä edelleenkään kehtaa kertoa näitä hoitotottumuksiani. Hymyilempähän entistä leveämmin, kun saan kiitoksia kauniista ihosta tai hiuksista.

Monia muitakin asioita on joita en tee ihan markkinamiesten toiveiden mukaan.

Ja meillä kanssa mies suihkuttelee päivittäin. Eikä ole valittanut minun "ominaistuoksuistani".

Vierailija
4/59 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn 2-3 kertaa päivässä!

Miten joku voi olla peseytymättä???? YÖÖÖÖÖK!

Vierailija
5/59 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös näitä n. joka toinen tai kolmas päivä suihkussa kävijöitä. Hiusten pesu on vielä harvinaisempaa: joskus on mennyt kolmisenkin viikkoa pesemättä. Vaan ei hiuksista huomaa, että olisivat likaiset, ei päänahka kutise, hiukset rasvoitu tai haise pahalle. Ihokin pysyy hyvässä kunnossa, ei tarvitse rasvojen kanssa löträtä, ei kutise eikä kuiva.

En kyllä kehtaisi kertoa kellekään, joka minut tuntee. Ihmisillä on niin hassuja ennakkoluuloja. Eiköhän minua pidetä tällaisen kerran päivässä suihkuttelijana ja hiuksetkin näyttävät aina puhtailta, vastapestyiltä.

YRJÖTTÄVÄÄ!

Vierailija
6/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bideellä alapäätä on jo käynyt kunnolla suihkun alla pesemässä kys paikat. Ja ei sitä atoppisen tarvitse saunaharjalla ja saippualla pestä.

Vierailija
7/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pesee kainalot lauvaarissa ei kyllä vesi valu mihinkään ja vaikka valuisi hiukan ei siltikään KOKO keho kastu se on vain ehkä kynänpaksuinen noro.

Ja kun pesee alapään bidesuihkulla ei kastu jalat mikä taas tapahtuu suihkussa...

Sillä mikä on nopeampaa ei ole mitään merkitystä vaan se kuinka paljon kastuu.

Ja juu ei pestä ei, vaan perusvoiteella... Siltikin olen kuiva kuin korppu. Ja on erittäin epämielyttävää kutista jatkuvasti.

Vierailija
8/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ollut Euroopan puhtain kansa kiitos saunan.

Kerran viikossa saunovat suomalaiset olivat suorastaan hygienian riemuvoitto.

Täällä pohjolassa ei pahemmin oltu edes kuultu jostain parfyymeistä. Jopa Luther on teksteissään maininnut puhtaan pohjoisen kylpijäkansan ja ihmetelly suomalaisten intoa peseytyä.

puhtautta oli se, että päälläsi oli puhtaanvalkoinen paita päällä.

Jos paita likaantui se vaihdettiin heti puhtaasaeen. Muuten käytiin pesulla joskus...

1700 luvun puolella käytetiin runsaasti hajuvesiä jotta lianhaju peittyisi kun ei ollut muodikasta peseytyä ollenkaan. että silleen..

Vierailija
9/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavuaarissa huljuttelu tai käsisuihkun kanssa pelaaminen! Ei sitä aina tarvitse puolta tuntia itseään kuumalla vedellä jynssätä.

Vierailija
10/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen päivä sitten pesaisen kainalot ja alapesu käsisuihkulla. Vaihdan puhtaat vaatteet (housuja lukuunottamatta) joka päivä.

Iho ei todellakaan kestä jokapäiväistä suihkuttelua, vaikka kuinka rasvaan niin kutisen älyttömästi liiasta pesusta.

Tällä tavalla iho pysyy kunnossa ja taatusti olen riittävän puhdas. Käykööt muut niin vähän tai paljon kuin huvittaa. Jos joku haisee pahalle niin otan etäisyyttä ;)

Vierailija
11/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Versaillesissa, oli vain yksi kylpyhuone joka sekin muistaakseni muurattiin umpeen vähäisen käytön vuoksi.

Vierailija
12/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa 2-3 kertaa viikossa. Joka aamu teen alapesun ja pesen kainalot lavuaarissa. Ja luonollisesti vaihdan puhtaat alusvaatteet.

Vierailija
13/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis tosi kummallista mennä puhtaaseen ihanaan sänkyyn ilman suihkua kun on päivän kulkenut ja pölyttynyt ties missä, toki se hikisyyskin on syy suihkuun mutta sitähän saa kaikki ilmassa leijuvat tiepölyt,pakokaasut,siitepölyt sun muut iholleen varsinkin lumettomaan aikaan. Pidän outona jos joku ei käy iltaisin suihkussa,aamusuihku on sitten tottumuksesta kiinni. Ja mulla on kuiva atooppinen iho joka kestää kyllä suihkut kun käytän suihkusaippuan sijaan perusvoidetta, en pese kuumalla vedellä ja rasvaan ihon heti kosteana.

Vierailija
14/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämän ihania nautintoja. Mulla on pesuhuoneen nurkassa monta hyllyllista kaikkia ihania purnukoita. Pesuaineita siis joka lähtöön.

Kuorintavoide kerran viikossa, järeämpi kuirinta-aine kerran viikossa, hiusnaamio kerran viikossa, hoitoöljy hiuksille kerran viikossa, 4 erilaista suihkusaippuaa (mukava vaihtaa tuoksua aina välillä), shampoo, hoitoaine, kasvojen pesuneste, intiimialueiden pesuvoide, jalkojen kuorinta-aine, karvojen poistoon (höyläykseen) geeli. Nuo nyt ainakin.

Mä "kuolisin" jos en pääsisi suihkuun joka päivä. Suihkun jälkeen rasvaus. Jalkarasva, vartalovoide, kaula- ja decoltealueen hoitovoide, selluliittivoide, kasvovoide ja silmänympärysvoide joka kerta suihkun jälkeen eikä iho kuivu yhtään =)

Vierailija
15/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sua Haisuli. Täällä on jotenkin taas vallalla yksi ja ainoa totuus! Mä en myöskään käy suihkussa, kun joka kolmas päivä. En haise, osaan hoitaa hygieeniset systeemit ja hiukseni ovat paksut ja hyvinvoivat, eikä ihoni hilseile/tarvitse hirveetä rasva-annosta. Mutta tämä on kyllä jotenkin niin ihmeellistä nykymaailmassa ja parastahan tämä on tietty kosmetiikkateollisuudelle! PS. Mieheni käy suihkussa joka päivä, kun hänellä sellainen työ ja hikoilee muutenkin enemmän. PS 2. Muakinn pidetään välillä friikkinä, mikset sä haise tai miks sun hiukset näyttää upeilta, kun olen tämä "suuren salaisuuden" kertonut... Hih

Vierailija
16/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran päivässä suihkussa, kun hikoilen, vaikka en tekisi mitään. Kainalot alkavat haista hielle tosi helposti ja se on kyllä tosi ällöttävä haju. Mutta kai me ihmiset ollaan niin erilaisia, että jotkut eivöt hikoile juurikaan ja jotkut haisevat heti pesun jälkeen jo uudestaan hielle.

Monesti tulee käytyä kaksikin kertaa päivässä suihkussa, jos esim. aamupäivällä harrastaa urheilua ja käy urheilun jälkeen pesulla, ja sitten illalla käyn vielä pesulla ennen nukkumaan menoa.

Onneksi mun iho kestää kaksikin pesua päivässä.

Mua kyllä nyppii hielle haisevat ihmiset, mutta erityisesti miehistä olen huomannut, että he saattavat käydä päivittäin pesulla ja mutta vaatteet ne on jotka lemuaa hielle. Minä ainakin pesen paidan yhden käytön jälkeen, ei tulisi mieleenkään laittaa samaa paitaa vielä seuraavana päivänä päälle.

Vierailija
17/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ekologinen ja lapsiemme parasta ajatteleva vastaus

!

kerran päivässä suihkussa, kun hikoilen, vaikka en tekisi mitään. Kainalot alkavat haista hielle tosi helposti ja se on kyllä tosi ällöttävä haju. Mutta kai me ihmiset ollaan niin erilaisia, että jotkut eivöt hikoile juurikaan ja jotkut haisevat heti pesun jälkeen jo uudestaan hielle.

Monesti tulee käytyä kaksikin kertaa päivässä suihkussa, jos esim. aamupäivällä harrastaa urheilua ja käy urheilun jälkeen pesulla, ja sitten illalla käyn vielä pesulla ennen nukkumaan menoa.

Mua kyllä nyppii hielle haisevat ihmiset, mutta erityisesti miehistä olen huomannut, että he saattavat käydä päivittäin pesulla ja mutta vaatteet ne on jotka lemuaa hielle. Minä ainakin pesen paidan yhden käytön jälkeen, ei tulisi mieleenkään laittaa samaa paitaa vielä seuraavana päivänä päälle.

Vierailija
18/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla höynäytettävä!

Todella tarpeellisia kaikki nuo purkit....Ymmärrän joo, että kauneudenhoito on kivaa mutta rajansa kaikella. Kaulahan tarvitsee oman voiteen tottakai! Eihän nyt naamarasvaa voi kaulan iholle laittaa herranjestas, ihan erilaista on iho siinä!

Ja joku intiimialueiden pesuneste hyvänen aika, sellaisestahan saa tulehduksia. Sitten voipi mennä ostamaan designattua hiivasienilääkettä kun on näitä naisten elämään kuuluvia jutskia! Oi olen niin naisellinen!

Vierailija
19/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pesu on vielä harvinaisempaa: joskus on mennyt kolmisenkin viikkoa pesemättä. Vaan ei hiuksista huomaa, että olisivat likaiset, ei päänahka kutise, hiukset rasvoitu tai haise pahalle.

Se haju onkin yleensä siellä päänahassa, joka haisee IHAN VARMASTI, jos on kolme viikkoa pesemättä! Hyi saatana.

Vierailija
20/59 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako mulla lie vaihdevuodet pukata päälle vai mistä lie johtuu, että apteekin tehokkainkin dödö meinaa pettää työpäivän aikana, vaikka olen aamulla käynyt suihkussa. Samoin paita yms. iholle tulevat vaatteet menevät työpäivän jälkeen aina pesuun. Muille vaatteille riittää onneksi tuuletus. Ja teen siis siistiä sisätyötä!