Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä villadamaskit 116cm tytölle???

Vierailija
07.03.2009 |

Tytär harrastaa taitoluistelua ja palelee pepusta vaikka on kahdet sikkikset ja säärystimet kun hän tahtoo ehdottomasti käyttää luistelupukua. Tahtoisin ostaa villaiset damaskit tyyliin joka toinen oikeaa, joka toinen nurjaa mutta en ole löytänyt sellaisia mistään! Damaskit saisivat olla kapeat, napakkaa mallia harrastuksen hengen huomioiden.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskan tarinan villiksistä.

Kävelin jokunen vuosi sitten kirppiksen käytävillä, ja eräs vanhempi nainen tuli lähelleni.

Hän kysyi olenko nähnyt vauvojen villahousuja myynnissä siellä kirpparilla. Hän ostaisi lapsen lapselleen, joka nukkuu parvekkeella vaunuissa, oli talviaika, joulukuun alkua.

En ollut nähnyt villiksiä siellä, ja mummo alkoi valittaen kertomaan kuinka hänen näkönsä oli niin huono ettei voinut itse neuloa, kädetkin huonot...

Tuntui jotenkin pahalta, kun näköni ja käteni olivat Ok, jospa auttaisin mummoa saamaan ne housut neulomalla, anopilta olin saanut paksua lankaakin vyyhdin, ja tarjosin sitten apuani maksutta. Kunpa en olisi törmännyt häneen, oli ennen joulua ison perheen äitinä paljon omiakin hommia, ja en yleensä vaan voi olla auttamatta, jos voin auttaa. Joten annoin numeroni että hän voi kysellä housujen edistymistä ja tuon ne sovittuun paikkaan sitten.

Mummo kerrankin soitti, hän oli ystävällinen ja olisi varmaan neulonut terveempänä ja kyseli.

Sanoi että onhan ne sitten varmaan niin suuret että menee seuraavanakin talvena, nyt ovat reilun kokoisena lämpimät vaunussa maatessa.

Neuloin kyllä helpoimman mukaan. Tein suljettuna neuleena molemmat sääriosat, sitten loin väliin haaraa varten silmukoita ja otin

pyöröpuikolle kaikki silmukat jatkaen suljettuna ylös asti. Toisaalta huvitti kun olen tällainen, mutta toisalta ajattelin itseäni, jos minulla olisi sama tilanne. Annan arvoa sille että olen terve ja voin tehdä asioita. Ne oli kyllä helppo neuloa joustinneuleena, yksi oikein, yksi nurin...

Vierailija
2/3 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin www.merineule.fi

Etusivulla näkyy just teillekin sopiva villadamaski. eri värejä. Myyvät myös postiennakolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Agtuvin sivuilta löytyy. Itse olen ostanut kyseisen firman villalegginsit tytölle

Stockalta