Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksostenrattaista kokemuksia?!

27.01.2009 |

Olen erittäin liikunnallinen äiti. Nyt kuopuksemme ja tulevan vauvan ikäeroksi tulee hieman vajaa 2v ja tarvitsisin nyt kipeästi koemuksia hyvistä kaksostenrattaista. Mielellään suht pieneen menevät, työntöaisaa käännettävät, isopyöräiset, urheilulliset, kevyet jne. Onko Emmaljunga mahdollisesti paras vaihtoehto vai onko muista vastaavia hyviä, kestäviä kärrejä? Olen valmis maksamaan laadusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama hankinta edessä ja sama ikäero tulossa. Me myös liikutaan paljon. Meille on tulossa näillä näkymin Easywalkerin duowalkerit. Ne on Hollantilaiset laatu kärryt hyvällä jousituksella. Menee pieneen tilaan ja sopii isokokoisille lapsille. Pitkää vertailua tehneenä nämä on voittaneet meidän vertailut.

Vierailija
2/3 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tilattiin www.babyjungle.fi rattaiden merkki on one tree hill urban jungle nimi vaihdettiin just mountain buggy. Uusimmassa mallissa on työntöaisan säätö. Ihan huippu kärryt! Kevyet, kääntyvät isot etupyörät(lukittavat), molemmilla lapsilla oma rauha levätessä, menee litteäksi kasattaessa. Meillä on ollut emmaljuggat, orat, teutonian phoenix mutta nää nykyiset on ihan omaa luokkaansa. Ystävät ovat kokeilleet työtää muksujamme näissä kärryissä ja sanoneet että kyllä on näppärät ja kevyet kaksostenrattaiksi huiput! Suosittelen!

Hinta kova mutta ovat todellakin sen arvoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemusta on Phil &teds tuplista ja Mountain buggy tuplista. ja kyllä vie kirkkaan voiton. On tosi näppärät ja kevyet työntää. Molemmille lapsille hyvin tilaa ja vauvan vaunukoppa, jonka tilalle sitten laitetaan istumaosa. Todella laadukkaat, joskin kalliit menopelit. Meillä vaihdettiin P&T vibet takaisin näihin. Taapero pääsee itse nousemaan vaunuihin istumaan ja molemmat tytöt meillä viihtyy loistavasti, toisin kuin P&T vaunuissa se oli melkoista valitusvirttä. tai siihen asti sujui kunnes nuorempi oli 9kk iässä. Yksi ainoa miinus löytyy, se että vie melkoisen tilan auton tavaratilasta, mutta muuten ihan ykköspelit.