Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Enskat viikkoon 19***

05.05.2008 |

Ollut tekemisen puutetta kun ei ole päässyt palstailemaan. :)

Pikaisesti omaa napaa.. Eve oli äsken pari tuntia yksin harjoittelemassa hoitotädin luona. :) Hymyillen sinne jäi hymyili kun hain pois. Ryhmässä on nyt hoitajan oma 5v poika ja 2v ja 3v pojat ja 5v tyttö. Noi 3v ja 5v lähtee pois kesäkuun alussa ja tilalle tulee sitten yksi uusi.

Eilen kun käytiin koko perhe siellä, Eve lähti melkein heti leikkimään muiden kanssa ja sisällä leikki tuon 5v kanssa innoissaan ja nauraa räkätti.

Tänäänkin oli menny tosi hyvin, ei ollu itkeny yhtään, seurannut vaan hoitajaa joka paikkaa ja höpötellyt koko ajan. :)

Eli siinä suhteessa odotan maanantaista kurssin alkua ihan positiivisin mielin. :)

Mulla jäi äsken tunti aikaa kun en "saanut" hakea Eveä ennen yhtätoista, niin ajelin sit Tarjoustaloon shoppailemaan. :) Ostin itselleni laukun ettei tarvii aina kuskata hoitolaukkua mukana kun Eve ei ole mukana. Ja pyöräilykypärän itselleni. :)

Mut pitää viedä kohta neiti nukkumaan ja sit laittaa pyykit ja siivota!

Bejpi ja maanantaista alkaen hoitolapsi Eveliina 1v 4kk+

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan puhaltelee tuuli kuin pahimmalla syysmyrskyllä ikään. Yh! Mihin ne lämpöiset ilmat katos!? Meiltä oli päivän aikana kaatunut pihasta yks kirsikkapuu. Se ei kyllä harmita yhtään, kun se jäi kaatamatta, kun kevättalvella muuten puita karsittiin. Hyvä, kun ei rikkonut mitään, eikä ketään sattunut!

Ja tänäänhän Riihimäki on taas päässyt jos ei maailman niin ainakin Suomen kartalle. Täällä kun rakennetaan tuota uutta matkakeskusta eli linkkariasemaa ym. tuohon rautatieaseman vieren, niin siellä riehui aika iso tulipalo. Viranomaiset kehotti ihmisiä menemään sisälle ja sulkemaan ikkunat, mutta harvoin jos koskaan on niin paljon ihmisiä liikkeellä tässä kylässä...

Myrskystä ja muista tuli mieleeni, että Emmi pelkää ukkosta. Oltiin lauantaina mökillä, kun alkoi jytistä ja salamoida. Emmi parka istui mun sylissä ihan paniikissa ja rutisti mua. Minä, ukkospelkoinen äitee, sitten yritin rauhoitella tyttöä, ettei ole mitään hätää. Istuttiin siellä aika pitkään, kun en halua likalle opettaa, että ukkosta lähdetään karkuun. Vaikka mieli teki kyllä lähteä... Eilen sitten ukkonen herätti neidin kotipihalta päikkäreiltä. Ja tunnin unien jälkeen meillä olikin vallan rattoisa iltapäivä ja ilta...

Queen kyseli pyöristä (oli muuten hyvä tuo pätkis hämäys =D ). Me ostettiin Emmille 12-tuumainen kakspyöräinen, missä on apparit. Merkiltään se on Titania. Ihan uus merkki mulle, mutta tuttu myyjä Sportiasta sanoi, että rungolla on viiden vuoden takuu ja muilla osilla vuoden. Tuo 12-tuumainen on suunniteltu kuulemma 80-100cm lapsille. Me ostettiin sellainen työntökahva, jonka saa runkoon kiinni (monet kuulemma kiinnitetään satulan varteen), jotta satulan saa ihan ala-asentoon. Emmillä ei tosiaan ole haisuakaan vielä polkemisesta, mutta kyydissä istuu mielellään ja soittelee kelloa. =D

Osselle ja Typylle parempaa vointia!

Hyvä, että Viipero sait asiat menemään edes perillepäin sinne anoppilaan!

IHana kuulla, että Naperon vaavilla on kaikki hyvin! Olipas Eetu kolhinut itseään. Emmi kans taas paukutteli päätään viikonloppuna. Onneksi nuo päät on kai aika kestäviä!

Ja vielä Nincan Joonalle 1-vuotisonnittelut!

Mä taidan vetää oikoiseksi, kun päässä juilii ja huomenna on pitkä päivä tiedossa, kun on koulupäivän päätteeksi arviointi-veso. Pöh!

-Amy ja Emmi, 1½-v

Vierailija
22/30 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aksun pyörä on myös sellainen jossa työntökahva tulee runkoon kiinni eikä satulan alle. Tunturi merkiltään on fillari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]

Kylläpä sivut tökkii ja pahasti!!! :( Oikein aivoon ottaa.. Eilen en päässyt illalla kotikoneelta laisinkaan vauva-lehden sivuille ¿ ei sillä että mulla olis joku ¿palstariippuvuus¿ ;) hihi! Ja enhän mä mitään ehtinyt eilen enää palstalle päivällä pinon avaamisen jälkeen. :) Kamala kiire töissä, mutta kuluupahan aika nopeasti ja pääsee katsomaan kultia (neitiä & isukkia) nopeasti.. Nytkin vain pikainen viesti ennen kuin alan toden teolla töihin.

Ensin omaa napaa ¿ pikkuneidin. Neiti on todenteolla alkanut kävelemään. Ei enää muuta tekisikään. Mummolassa perjantaina hoidossa neiti ei ollut leluja juuri katellut, oli vaan kävellyt huoneesta toiseen.. sama meininki jatkuu kotona. Kun viimeksi mainitsin, neiti ei halunnut enää päiväunille vaunuihin. Onneksi se oli ohimenevää, nyt taas unet maistuu. Tosin ollaan lähdetty kävelylle, on saanut katsella ensin maisemia ja sitten torkahtaa kun ei enää jaksa. Välillä se maisemien katselu kestää 20min, välillä 1min. ;)

VIIPERO ¿ hienoa että miehesi jutteli vanhempiensa kanssa luunappi-asiasta. Kyllä kaikkien tulisi olla samoilla linjoilla näiden asioiden suhteen että ei lapsiparka ole ihan sekaisin.

OPEN & Ainon vappu kuulosti mukavalle. :) Toivottavasti olette saaneet karkoitettua ne flunssapöpöt..

HAN ¿ Sampo on sitten alkanut nukkumaan hienosti, WOW!

BURDEN Annikin on jo yli 1kk! Niin se aika vaan rientää..

OSSE ¿ täällä myös yksi surkea pihan laittaja/huoltaja.. Mun vanhemmat oli meillä vappua viettämässä niin viherpeukaloäitini kävi heti käsiksi kukkapenkkeihin jne, minä pesin terassia & pihakalusteita. Nyt voi sitten vain huolehtia kukkien & yrttien kastelusta sekä nurtsin ajamisesta. Oliko muuten hauskat polttarit? Toivottavasti typy on jo paremmassa kunnossa?

AMY ¿ onko teillä mökki kaukana? Meidän mökki on niinkin kaukana kuin n. 6h ajomatkan päässä, eli harvemmin siellä tulee käytyä. Toiveissa olisi tulevaisuudessa mökki jostain vähän lähempää.. ;) TOSI KURJAA kun kuvat & videoklipit on menneet hukkaan. :( No, toivotaan että levy ilmestyy jossain vaiheessa jostain ¿kätköistä¿.

MIAMIK ¿ ootteko ostaneet Eccot ihan uutena vai jostain ¿käytettyinä¿? Itse olen nimittäin katsellut myös Eccoja, mutta kun ovat niin järkyttävän hintaisia.

NINCAN Joonalle ISOT 1v-onnittelut!!! :))) Oliko teillä hyvät juhlat?

QUEEN ¿ ihanan reippaalle teidän Liia kuulostaa kun tuosta noin vaan menee halailemaan muumia! :) Toivon että Oonasta tulee yhtä reipas. HUI ¿ jokos teillä on rv:t jo noinkin pitkällä!!!

NAPERO ¿ hyviä uutisia, kiva kuulla että vauvalla oli kaikki hyvin! Ja minä myös olen pohtinut että mitä ihmettä neidin kanssa teen kesällä. Ei nimittäin pysy kuin pipo päässä. Ihmeellinen juttu. Olisi kaiken maailman kevyttä kesähattua & lippistä, mutta ei pysy sekuntia pidempää päässä. :( Pitääköhän niihin kaikkiin alkaa itse laittaan nauhat..

PIKKU-MILLIN poppoolle paranemisia. Olipas TODELLA SÖPÖT crocsit!!! :))) Ja fillari.. Olen myös ¿kade¿ noin hienosta kakusta. Mä en varmasti osais moista taikoa..

Ok, pikaisesti - joopa joo - nyt on jo kiire töihin. Toivotaanpa vähän lämpimämpää keliä taas, jotta pääsee joku päivä fillarilla töihin.. :)

Mammis + Oona [/color]

Vierailija
24/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit näitä sivuja... Mullakin alkoi sivut tökkimään...

Ei viitsi edes pitkälti kirjoittaa, kun ei taaskaan tiedä tuleeko perille...

Minäkin unohdin kaikessa tohinassa ihan kokonaan onnitella 2-vuotiasta Aksua! Paljon onnea!

Minäkin ihmettelin tuota pätkis-juttua vaikka mieleen tulikin että tutulta kuulostaa. Ja hitto kun alkoikin tekemään mieli pätkistä :D Kyllä queenin raskausviikot vain vilisee silmissä. Joko sulla on jättimäinen maha ;)

burden pikkuneitikin jo yhden kuukauden! Hui kun aika menee nopeasti. Me oltaisiin muuten tultu sinne konserttiin, mutta meillä on perhekerho huomenissa... Ei muka pysty sitäkään ikinä jättää väliin ;)

Mammis, mun piti juuri tilata nuo Eccon sandaalit netistä ecco-shopista kun satuinkin bongaamaan huutiksessa ihan uudet, laputkin vielä kiinni ja Iitukan kokoakin. Ostin ne sitten sieltä, 37e+postarit. Uutena taitavat maksaa 65e eli kalliit kyllä ovat. En kyllä itsellenikään ostaisi niin kalliita kenkiä ;)

Vierailija
25/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan nyt vielä kun viesti tulikin perille...

Naperolla oli hienot ultrakuulumiset, nyt voitte taas ainakin hetkeksi huokaista helpotuksesta. Ja mulla on mennyt kyllä ihan ohi sun niitten Eetulle töppösten ostamiset :D Johtuen ehkä siitä että eipä tule paljon seurattua mitä muiden lasten jalassa pyörii ;) Mulla vaan sattuu itselläni olla " jalkavammainen" lapsi ja siksi olen aika tarkka kenkien suhteen (vaikka käytimmekin koko viime talven kuomia, hih, ne on haukuttu tuolla vaatteet ja jalkineet palstalla useaan otteeseen).

Emmi pelkää jo ukkosta :( Meilläpäin ei olekaan vielä näkynyt, enkä nyt muista viime kesältäkään miten Ida reagoi. Meilläkin oli täällä eilen sellainen kiukkuvinkuIita että voi jestas sentään. Neiti kun nukkui " vain" 1h30min päikkärit.

Ida todellakin tarvii 12h yöunet ja 3h päikyt jotta on hyvällä tuulella ;)

Joko ossen typy on tervehtynyt? Ettei taas ole jotain syytä etteikö voida huomenna treffata. Sitten mä kyllä revin jo peliverkkarit jos ei taaskaan nähdä.

Mulla on kuulkaat jo ikävä töihin. En olisi kyllä itsestäni uskonut. Mulla on ihan kauhean levoton olo varsinkin Idan päikkyjen ajan. Koko ajan pitäisi muka tehdä jotain ja tekisi mieli lähteä jonnekin. Noh, kaippa tähän kotona olemiseen taas tottuu. Töiden alkaessa kun oli vaikeata mennä iltavuoroon klo 13, kun on tottunut siihen aikaan huilaamaan. Jotenkin olisi vain tehnyt mieli lössähtää, mutta eipä voinut. Nyt on sitten ihan toisinpäin.

Vierailija
26/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän todennäköisyydellä sitä kerkeää pari riviä rustaamaan...

Jossei muuta, niin pitää hehkuttaa, että meillä tyttö on nyt lähtenyt kävelemään. Parin viikon ajan on ¿syöksyillyt¿ paikasta toiseen ja ehkä viikon verran tullut pari askelta aina jonkun ottaessa vastaan. Mutta eilen toinen päätti lähteä taapertamaan aina jotain mielenkiintoista kohdetta kohti. Ihan muutamaa metriä toki vasta etenee (meni eilen kyllä viisikin metriä yhteen vaiheeseen), mutta siis kävelee :D Ihan tulee tippa linssiin kun mun vauva on jo noin iso! Ja kenties tuosta uudesta taidosta uuvahtaneena pikkanen oli nukahtanut jo ysiltä ennen kuin olin päässyt töistä kotiin (tuon nukahtamisen kanssa onkin ollut vähän ongelmia, menee monesti yli kymmeneen) ja veteli yhteensoittoon unia seittemään! Kyllä se on vaan niin ihmetyksen aihe jos ei itse tarvitse herätä muksun takia yöllä!

[color=purple] Hanin [/color] Sampo on jo voitonpuolella yövierotuksissa! Niin se kärsivällisyys palkitaan :)

[color=purple] Ossella [/color] tyttö vatsataudissa. Tuo on niin kamala tauti (itse sain taas leksailla aamun leivät niin, että leivänmuruja oli jossain korvakäytävissä vielä puoli tuntia myöhemminkin), paranemisia!

Heh, [color=purple] Mammiksen [/color] Oona vetelee kävelytreeniä yölläkin :D

[color=purple] Viiperolla [/color] ollut ikävä tilanne anoppilassa. Kuulostaa muuten niin tutulta toi kiltin tytön syndrooma. Mutta onneksi olette saaneet tilanteeseen selvyyttä. Ja noi teidän nukahtamisongelmat on kuin meidän arjesta (ajatkin passaa!). Meillä tosin Hilu ei nuku kun reilut tunnin päikkärit ja niitäkin vetelee jo paraikaa. Itsekin tosissaan pohdin, että kyllähän sitä vielä yhden muksun nukuttaa (sen parikin tuntia), mutta jos nukutettavana onkin kaksi muksua, voi hymy hyytyä. No, ei ole tyttö perinyt ainakaan mun unenlahjoja!

[color=purple] Burdella [/color] Anni tuli jo kuukauden! Pakko tunnustaa, että on aivan ihana lukea noita ¿ei ole ongelmaa kahden kanssa¿, itse kun olen jo nyt ihan paniikissa, miten tulisin pärjäämään kahden mukelon kanssa jos tämä kakkosmukelo jaksaa maailmaan. Se, että muutkin pärjää luo kyllä kovasti positiivisempaa mieltä :)

[color=purple] MiaMikilläkin [/color] tytö oli saanut jo polkupyörän. Meilläkin siippa haluaisi ostaa Hilulle pyörän, mutta reilu yksivuotias ei siitä kyllä tule tajuamaan yhtään mitään tänä kesänä.

[color=purple] Nincan [/color] Joonalla 1-vuotisonnittelut!

[color=purple] Queenin [/color] Liialla tökkii päikkärit. Meillä tuppaa olemaan Hilun kanssa vähän sama juttu, eli toinen herää monesti alta puolen tunnin unien jälkeen ja jos silloin ¿annan¿ herätä niin on kamalan äkäinen. Nyt olen muutamana päivänä antanut tytön jupista rauhassa tuolla vaunuissa ja se mokoma on nukahtanut viiden minuutin möykän jälkeen itsestään vielä uudelleen! Mutta toivottavasti siellä alkaa päikkärit taas rullaamaan paremmin, jotta saa äitikin vähän levätä!

[color=purple] Naperon [/color] masuasukille kuului hyvää! On se kumma kuinka noi muksut pitää meitä äiti-ihmisiä varpaillaan jo ennen syntymäääkin...

[color=purple] Pikku-milli [/color] oli lattanut ihania kuvia :) Ja paranemisia koko porukalle!

[color=purple] Amy [/color] ja Emmi ovat joutuneet myrskyn keskelle! Eihän se toki mikään ihme ole, että pieni pelkää moista jytinää. Onneksi oli turvallinen äiti vierellä.

Jees, josko sitä koittaisi alkaa tekemään jotain yleishyödyllistä...

Coltsfoot, Hilu 1v1kk ja miniH

Vierailija
27/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yrittää kirjoittaa, vaikken mitään enää pinosta muista. :)

Juu pääs taas Riksu uutisiin. :) Mä kattelin neljän aikaan tietokoneella istuessani et onpas tummia sadepilviä. Mut sit hokasin et ei pilvet voi liikkua näin nopeasti! Lähdettiin sit kaverin kaa ulos kattoo mikä siellä palaa. Oli aika mahtavat palo..

Mammis kyseli pyöräistuimista. Meillä on Hamaxin kiss, ja tykkään siitä. Ajetaan niin lyhyitä matkoja ettei Even pitäis(!) nukahtaa, mut tänään kyllä nukku siinä pää roikkuen. Yritin pitää toisella kädellä päätä edes vähän paremmin. Neiti viihtyy siinä hyvin. :)

Aksulla oli kyllä hienot kengät, pyörä ja kakku! :)

Napero, hyvä että kaikki on pikkuisella hyvin! Milloinkas tulette Riksuun päin?

Emmi pelkää ukkosta! Voi että. :(

Vois taas joku ilta treffata puistossa!

Sivut tökkii täällä kans, lähinnä tuo kirjanmerkkien linkki ei toimi! Ärsyttää aina mennä vaikean kautta sivuille..

Even napaa, äsken sain tietää Even hoitajan! Perhepäivähoitaja tosta about 300m päästä. :) Soitin äsken sille ja mennään torstaina käymään ja sit Eve jää perjantai aamuksi leikkimään sinne kun meen tekee hoitosopimuksen. Mukavalta vaikutti puhelimessa ja niin sanoi myös päivähoitotoimiston nainen. Siellä on sen hoitan oma poika 4/06 ja olisko ollu 3v poika, ne jää Even kaa kesäkuun alussa kun kaks jää sit pois. Eiköhän Eve hyvin sopeudu porukkaan. :)

Mut nyt siivoamaan, mies on tuloss Klaukkalasta kotiin niin pääsee sekin auttamaan. :)

Bejpi ja nukkuva Eveliina 1v 4kk

Vierailija
28/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kykene keskittymään nyt yhtään mihinkään, kun yritän pitää Ainoa unessa tuolla pihalla :DD Jollain muullakin oli ollut unet kadoksissa, liekö sitten mennyt samaan hukkaan Ainon unien kanssa :DDD Neiti kadotti unensa, kun käytiin mökillä lauantaina...aamu alkoi jostain syystä jo kuuden jälkeen, kun " oikea aika" on siinä 7-8. No, kun ajeltiin aamupalan jälkeen mökille, Aino otti pienet torkut (½ h) matkalla autossa johtuen varmaan aikasesta aamusta. Sitten lounaan jälkeen oli päikkäriaika, ja kyllä Aino väsynyt silloinkin oli, mutta ei vaan malttanut nukahtaa, vaikka tunnin kärrylteltiin mökkiteitä ristiin rastiin :( Liekö sitten luonnonrauha ollut liian " häiritsevää" , kun linnut vaan lauloi eikä mitään kaupungin taustahälyä ollut. Myöhemmin iltapäivällä saatiin sitten A vielä nukkumaan tunnin verran, mikä on tosi vähän sekin. Illallakaan ei päästy kotiin ajoissa, kun jumitettiin lauttajonossa 1,5 tuntia :( Ihme kyllä, neiti ei nukahtanut kotimatkalla autoon.

Sunnuntaina sitten uni maittoi ihan normaalisti kotona, mutta eilen taas jostain syystä Aino päätti olla nukkumatta päikkäreitä. Tai mä sain sen nukahtamaan, kun hytkytttelin vartin, sitten uudestaan parinkymmenen minuutin päästä ja taas meni vähän aikaa. Tunnin " nukuttuaan" Aino pääti että on aika herätä :( ja sen tunnin aikana piti kai 3 kertaa käydä heiluttamassa. Illalla neiti oli sitten jo ihan yliväsynyt ja kävi jollain turbokierroksilla, hyvä ettei telonut itteään kun oli niin kova vauhti päällä. Piti vissiin touhottaa, ettei nukhahda. Viime yö oli jälleen melko lyhyt, ja nyt naapuri koittaa vähän väliä herättää neitiä paukuttamalla ulko-oveaan yms... No, nyt on sentään jo pari tuntia pysynyt unessa.

Meillä " normaali" unimäärä on siinä 10,5-11 h yöllä ja 2,5-3h päivällä.

Naperokin " pääsee" taas töihin. Olosuhteet huomioon ottaen siitä on syytä onnitella, hieno juttu ;)

Missäs välissä Burden Annikin ehti jo 1 kk täyttää?! Onnea vaan, ja synttärionnea myös Aksulle, jota en oo tainnu onnitella!

Pyöräilystä oli juttua myös. Ainolla on " oma pyörä" sellanen kolmipyöräinen " potkulauta" missä kylläkin istutaan. Ehkä vähän vastaava idea, kun Plaston mopossa yms, tosin tää muistuttaa kyllä enemmän pyörää ja ohjaus on " pyörämäisempi" :) Ohjeen mukaan sillä ajellessa kuuluu käyttää myös pyöräilykypärää. Tosin ei oo vielä tullu hankittua, mutta eipä Ainokaan ole montaa kertaa tota ajopeliään testaillut. Siinä on kyllä ihan tarpeeksi haastetta, että oppii potkuttelemaan eteenpäin ja ohjaamaan samalla!

Istuitakaan meillä ei ole, eikä tule ;) Istuin pyörän takana kun muttaa painopistettä sen verta paljon, etten ole aivan vakuuttunut ratkaisun turvallisuudesta ylipäätään. Meille sen sijaan tulee fillarin peräkärry missä Aino matkustaa, kunhan vaan päästään moinen hankkimaan. Meidän " maalaiskylästä" kun ei saa sitä mallia, minkä mä haluan. Samasta kärrystä saa nimittäin muokattua juoksurattaat, mikä voi olla ihan näppärää jos vaikka jonnekin reissuun ottaa fillarit mukaan. Ettei kahtia rattaita tartte :) Ja tossa kärryssä voi matkustaa 2 lasta yhtä aikaa, ja samoin sen käyttöikä on useampia vuosia. Harmi ettei sitä mallia saanu Turusta, mulla olis jo hinku lenkille!

Mä muuten keksin hyvän " syyn" miksi Ainolle pitää hankkia ne Crocksit tai vastaavat :DD Mökillä kun käytiin rannassa, niin katselin sitä " sillä silmällä" ja siitä on tosi hankala mennä uimaan/ kahlaamaan ilman kekiä, kun rannassa on kivikkoa. Muuten sitten vesirajasta alkaen on ihanne pohja; oikein kunnon hiekkapohja ja tosi loivasti syvenevä. Tosin kauempana tulee " äkkisyvä" , mutta sinne on useita kymmeniä metrejä rannasta, eli Ainon kanssa voi hyvin leikkiä vedessäkin lämpiminä kesäpäivinä sit joskus loppukesästä, kun meressä tarkenee :)

Oli muuten hauska seurata, miten Aino tutustui rantaan :) Kävin mä sen käsiäkin uittamassa yhden isomman kiven reunalta, kun mistä se muuten ois ymmärtänyt, mitä se kimmeltävä ja aaltoileva " juttu" on. Sitten kivien heittäminen veteen olikin ihan super-hauskaa, eikä siitä meinanut tulla loppua ollenkaan :) Onneksi kaikki muut " toiminnot" tuolla appivanhempien mökillä on hiukan kauempana rannasta, ettei tartte siellä koko ajan vahtia tai muutenkaan olla siellä rannalla.

Voi Emmiä, kun ukkosta pelkää :/ Aino säikähti eilen hämähäkkiä... Tyttö istui aamulla potalla, ja oli jo kakankin tehnyt kun mä menin siihen. Vessan kynnksellä, n. 20 cm Ainon varpaista oli menossa Ainoa kohti... Mulla ei onneksi oo mitään suurempaa hämähäkkifobiaa, vaikka en niitä liiemmin silti rakastakaan :) En muista mitä sanoin, mutta muistaakseni en mitenkään erityisen äkisti itse reagoinut, mutta Aino säikähti siitä huolimatta moista " petoa" niin, että tyttö suorastaan loikkasi potalta varmaan puoli metriä ilmaan, ja syliin ;) Pottakin vielä siinä samassa kippasi vessan matolle :DD Aino-parka ei meinannut rauhoittua millään traumaattisesta kokemuksesta, mutta jumuri äitin oli pakko hylätä itkevä lapsi hetkeksi lattialle, ja tapettava se kauhea peto ;) Onneksi uskoin kerrasta se peukalonpäänkokoinen hämähäkki. Pitsi että myöhemmin päivällä sen kaveri oli matkalla olkkarista keittiöön, mitä Aino ei onneksi ollut todistamassa. Saman kohtalon koki kuitenkin sekin yksilö :DD Ihanaa kun tulee kesä :DDDD

Mitä muuta mun piti sanoa... Ai juu, Queen et onnistunu mua hämäämään, tyylistä tunnistin kuka oudon nikin takana luuraa :DD Minäkö nettiaddikti...

Hmm, lupaavaa, pihalla on edelleen aika rauhallista, vaikka naapuri taas kävikin kolistelemassa... Ainolla on ihme " pakkomielle" nykyään päikkäreille mennässä (ja myös kesken unien) tunkee jalkoja rattaitten turvakaaren yläpuolelle. Nuku siinä sitten, kun jalat on kohti taivasta ja mikään peitto ei lämmitä varpaita :( Makuupussi oli muuten hyvä, mutta sen kanssa ei oikein saa valjaisiin, ja viime viikolla se olis ollut muutenkin liikaa. Tänään tosin laitoin neidin pusiin ja valjaat silleen siihen päälle, ettei nyt ihan " vapaasti" pääse kiemurtelemaan siellä. Siinähän sitten nostelee niitä jalkojaan, pysyy paremmin lämpimänä ainakin, kun on sitten vaikka pusseineen päivineen kohti taivasta ;)

Jipii, siellä nukutaan yhä, ne unet ehkä on löytymässä ;) Tosin tossa 1,5 h kohdalla Aino jotain kiehnäsi ja meinasi herätä, mutta kävin pariin otteeseen heiluttamassa 10-15 min ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Tutteja sillä kyllä on siellä ihan liikaa, toisaalta tuntuu että voisi olla pitkän päälle järkevää koittaa niistä nyt eroon... Iltaisinkin Ainolla pitää olla nykyään ainakin 2 tuttia, toinen suussa ja toinen kädessä :/ Sit niitä voi vaihdella välillä ennen kuin nukahtaa, tai käyttää " rytmisoittimena" hakkaamalla nuppeja vastakkain... Ei siis ihan " tarkoituksenmukaista" käyttöä enää...

Nyt mä lopetan tän omanapaisen romaanin ja häivyn, ikkunan taakse " vahtiin" taas :DD

t. Ope ja Aino 1v 6,5kk

Vierailija
29/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kommentoinutkaan pitkää aikaan, en edes käynyt lukemassa kuulumisia, meillä täällä kotona asiat vähän kaikki mullin mallin.

meillä on ollut suhteessamme ongelmia jo pitkään, ei mitään vakavaa, mutta joka päiväistä kinastelua...

huhtikuun alussa läksin juhlistamaan synttäreitäni ja törmäsin siellä monen vuoden jälkeen entiseen mieheeni ja molemmat alkoivat tuntea jotain, ilta jäi siihen, ei edes kunnolla puhuttu. otin sitten myöhemmin viikolla yhteyden häneen ja siitä saakka ollaan oltu yhteyksissä, nähtykin ollaan, mutta mitään rajaa ylittävää ei ole tapahtunut, koska en ole halunnut, kun elän kerran yhä edelleen avoliitossa. nykyinen mieheni tietää tapauksesta ja on antanut ehdot, että en enää pidä yhteyttä mieheen tai sitten tulee ero. nykyinen mies yrittää kovasti saada välejämme kuntoon, yrittää ihan liikaakin, minä taas en oikeasti yhtään. olen todella ihastunut entiseeni ja hän minuun, kovasti tekisi mieli erota nykyisestä ja kokeilla tulisiko meistä entisen kanssa vielä jotain, mutta en vaan uskalla lähteä. kuitenkin on niin paljon tunteita myös nykyiseen, entinen vaan on hullaannuttanut minut täysin. kovasti minulla olisi myös hinku itsenäisyyteen, kovasti on menohalujakin. olemme olleet nykyisen mieheni kanssa yli yhdeksän vuotta yhdessä, todella nuorina alkaneet olemaan ja tiesin, että jossain vaiheessa tulee aika kun haluan vaan mennä ja mielellään ilman sitoumuksia. tietysti lapsemme etusijalla pitäen.

mitä minun nyt pitäisi tehdä?! tietenkään ette voi antaa vastauksia, mutta mileipiteenne kyllä!

nykyisessä miehessä ei ole mitään vikaa, ei juo, ei polta, pitää itsestään ja koko perheestä huolta ym. ym. ,mutta ainakaan tällä hetkellä, eikä pitkään aikaan ole saanut minussa mitään haluja esiin. hänen kanssaan on hyvä olla, oma elämäni on todella helppoa ja hyvää hänen kanssaan, mutta tällä hetkellä kaikki ajatukset ja halut kohdistuvat johonkin toiseen.

kaikkea tätä vaikeuttaa vielä se, että tämä entinen jota nyt niin kovasti ajattelen, niin hänellä ei elämä olekaan niin mallillaan.

auttakaa! kertokaa mielipiteitä! olen nyt ollut kuukauden ihan sekaisin! enkä tiedä selkiytyykö ajatukseni ilman lähtöä, mutta pelkään todella paljon, että ihan kuolettavasti haluan vielä tänne nykyisen kainaloon takaisin ja takaisin pääsy on kyllä todella epätodennäköistä jos nyt lähden. mutta en kuitenkaan saa tätä toista ajatuksista ja kaikkein mieluiten olisin nyt hänen kainalossaan. apua! olisi niin paljon helpompaa, kun eemeliä ei olisi, mutta eemelin takiakin en ole vielä lähtenyt, vaan uusperhe ym kuviot on mulle täysin irvikuva.

olkaa kilttejä ja kommnetoikaa!

-tunteet umpisolmussa oleva pajuska+ eemeli 1.2kk

Vierailija
30/30 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kommentoinutkaan pitkää aikaan, en edes käynyt lukemassa kuulumisia, meillä täällä kotona asiat vähän kaikki mullin mallin.

meillä on ollut suhteessamme ongelmia jo pitkään, ei mitään vakavaa, mutta joka päiväistä kinastelua...

huhtikuun alussa läksin juhlistamaan synttäreitäni ja törmäsin siellä monen vuoden jälkeen entiseen mieheeni ja molemmat alkoivat tuntea jotain, ilta jäi siihen, ei edes kunnolla puhuttu. otin sitten myöhemmin viikolla yhteyden häneen ja siitä saakka ollaan oltu yhteyksissä, nähtykin ollaan, mutta mitään rajaa ylittävää ei ole tapahtunut, koska en ole halunnut, kun elän kerran yhä edelleen avoliitossa. nykyinen mieheni tietää tapauksesta ja on antanut ehdot, että en enää pidä yhteyttä mieheen tai sitten tulee ero. nykyinen mies yrittää kovasti saada välejämme kuntoon, yrittää ihan liikaakin, minä taas en oikeasti yhtään. olen todella ihastunut entiseeni ja hän minuun, kovasti tekisi mieli erota nykyisestä ja kokeilla tulisiko meistä entisen kanssa vielä jotain, mutta en vaan uskalla lähteä. kuitenkin on niin paljon tunteita myös nykyiseen, entinen vaan on hullaannuttanut minut täysin. kovasti minulla olisi myös hinku itsenäisyyteen, kovasti on menohalujakin. olemme olleet nykyisen mieheni kanssa yli yhdeksän vuotta yhdessä, todella nuorina alkaneet olemaan ja tiesin, että jossain vaiheessa tulee aika kun haluan vaan mennä ja mielellään ilman sitoumuksia. tietysti lapsemme etusijalla pitäen.

mitä minun nyt pitäisi tehdä?! tietenkään ette voi antaa vastauksia, mutta mileipiteenne kyllä!

nykyisessä miehessä ei ole mitään vikaa, ei juo, ei polta, pitää itsestään ja koko perheestä huolta ym. ym. ,mutta ainakaan tällä hetkellä, eikä pitkään aikaan ole saanut minussa mitään haluja esiin. hänen kanssaan on hyvä olla, oma elämäni on todella helppoa ja hyvää hänen kanssaan, mutta tällä hetkellä kaikki ajatukset ja halut kohdistuvat johonkin toiseen.

kaikkea tätä vaikeuttaa vielä se, että tämä entinen jota nyt niin kovasti ajattelen, niin hänellä ei elämä olekaan niin mallillaan.

auttakaa! kertokaa mielipiteitä! olen nyt ollut kuukauden ihan sekaisin! enkä tiedä selkiytyykö ajatukseni ilman lähtöä, mutta pelkään todella paljon, että ihan kuolettavasti haluan vielä tänne nykyisen kainaloon takaisin ja takaisin pääsy on kyllä todella epätodennäköistä jos nyt lähden. mutta en kuitenkaan saa tätä toista ajatuksista ja kaikkein mieluiten olisin nyt hänen kainalossaan. apua! olisi niin paljon helpompaa, kun eemeliä ei olisi, mutta eemelin takiakin en ole vielä lähtenyt, vaan uusperhe ym kuviot on mulle täysin irvikuva.

olkaa kilttejä ja kommnetoikaa!

-tunteet umpisolmussa oleva pajuska+ eemeli 1 v2kk