Help! Voinko menna tyoterveyslaakarille kun epailen (tiedan) etta minulla on sukupuolitauti. Hirveat tuskat ja laakariin pitaa paasta
Kommentit (11)
Jotkut sp-taudithan kuuluvat siihen piiriin että ne on pakko ilmoittaa eteenpäin...
Etkö voisi mennä terveyskeskuksen lääkärille hakemaan lähetteen lisätutkimuksiin? Mikäs se estää?
Haluat maksattaa työnantajallasi siveettömän elämäsi maksut?
sieltä ei tasan kulje yhtään henk koht tietoa työnantajalle.
enkä sitä kenen kanssa olin sen jälkeen maannut. Vaikka tiesin kaikkien nimet ja yhteystiedot
kuuluuko vain kiireellinen hoito, pitkäaikaiset sairaudet, fysioterapia jne. En tiedä mikä on minimitaso mikä pitää kaikilla olla. Meillä voi mennä samoissa asiossa kuin terveyskeskukseen, paitsi että ehkäisy, gynekologin tarkistukset tms. ei kuulu. Ymmärtääkseni sairauden hoito kuuluu myös gynekologian alalta.
ps. sain teininä suojaamattomasta suhteesta. mies varmaan petti koska minä en.
jopa raskaana ollessani tehtiin sisätutkimukset, kun etsittiin kivun syitä...
eri asia mennä tutulle työterveyslääkärille tietty tunnustamaan sukupuolitautejansa:)) sen tekisin mieluummin ventovieraalle tk- lääkärille:)
ja TOTTAKAI sukupuolitaudistakin johtuva työterv. lääkärikeikka on ilmainen, sairaus se on siinä missä esim. nuhakin!!
ja palkallista sairaslomaa päälle, jos vaikka kutka on niin kova, ettei töihin kykene.
Sanooko ne siellä jos ei kuulukkaan työterveyden hoitoihin ne rohdot?