Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ihan järjetön nälkä, rv7. Normaalia?

Vierailija
22.04.2008 |

Niin, pakko siis ihan kysyä, että voiko olla normaalia syödä näin hirmuisia määriä? Siis en syö kerralla mitenkään kamalasti, sellaisen normaalin annoksen. Mutta nyt syön jo kolmatta lämmintä lautasellista ruokaa ja aamulla söin aamupalan. Ja kello on vasta kaksi!!!

Mitä tää on, onko muilla alkuraskaudesta tällaista? Makea ei juuri maistu, paitsi jäätelö. Mutta suolainen... aah, suolakurkkua ynnä muuta...!

Ihan hirvittää että miten käy painonnousun...? Tuleeko musta norsu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painokin on noussut ekoina viikkoina eniten koko raskaudessa. Viimeisellä kolmannekesella paino on vain laskenut ja turhat syöpöttelykilot ovat karisseet.

Syö vain jos siltä tuntuu!

Vierailija
2/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämättömiä määriä ja heti oli uusi nälkä. Olenkin normaalioloissa alipainoinen, joten ei haitannut kilot yhtään (eikä niitä siis edes paljon tullut). Siinä viikon 10-12 paikkeilla nälkä rupesi normalisoitumaan. Jos ei ole jo ennestään selvästi ylipainoinen, ei minusta kannata ruveta rajoittamaan, kai se keho tietää. Itselleni olisi ainakin tullut huono olo, jos en olisi syönyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi raskautta takana. Ennen raskauksia olen ollut alipainoinen ja ensimmäinen raskausoire on ollut tuo hirvittävä nälkä. Ja olen himoinnut nimenomaan terveellistä kotiruokaa; perunoita, lihaa, kasviksia, jne.

Paino nousi molemmissa raskauksissa paljon, n. 20 kiloa, maitoa tuli valtavasti ja normaalipainossa olin muutaman kuukauden päästä synnytyksistä.

Olen itse ajatellut asiasta niin, että ehkä luonto pakottaa tulevan äidin tankkaamaan rasvavarastot kuntoon imetystä varten.

Vierailija
4/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin koko ajan ja hirveitä määriä. Ekoissa neuvoloissa paino oli noussut normaalista noin nelisen kiloa, sitten ruokahalu tasaantui ja painonkehitys samoin.

Eli tuskin mitään hätää, syö vaan!

Vierailija
5/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on 3. raskauden 7. viikko. edellisissä raskauksissa painoa on tullut jotian 10kg että ei tuo alkusyöpöttely vielä mitään kerro. tietysti jos kauhean epäterveellisesti syö, niin eri asia

Vierailija
6/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tasoittuu, joten syö pois vaan nyt kun nälättää.

Vierailija
7/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nasta lukea, että en siis ole kummajainen vaan joku muukin " mättää" . Tää on kyllä ihan hullua, kokoajan tekee mieli ruokaa. Ja siis ihan terveellistä kyllä munkin mieli tekee enimmäkseen, kasviksia, kylmiä hedelmiä jne. Ja sitä jädee :o)!

Mulla on pituutta 178 ja painoa normisti 70kg joten varaa on kyllä lihoakin vähän, ei haittaa.

Joten tällä mennään. Vielä ei pahaolokaan vaivaa kuin hetkittäin, lienee apuna tämä syöminen... Menen siis ottamaan voileivän ja jätskin päälle!

Hihii, ap

Vierailija
8/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin söin ja lihoin, mutta parissa viikossa synnytyksen jälkeen olin palautunut takaisin normaalipainoon. Lapsi tosin oli isokokoinen mulla, kun olin syönyt aika lihottavia ruokia.

Onnea raskaudesta!

Vierailija
9/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsi tosin oli isokokoinen mulla, kun olin syönyt aika lihottavia ruokia.

!

Ei lapsesi isokokoinen sen vuoksi ollut että olit syönyt lihottavia ruokia...ne lihottaa kyllä äitiä mutta ei sitä kohdussa kasvavaa vauvaa.

Vierailija
10/10 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkä iski alussa ja siitä muuten tiesin olevani raskaana. Onneksi helpotti kymppi viikon jälkeen. Alussa paino nousi hurjasti ja lopussa tuskin lainkaan. Lapset syntyneet noin 3.5 kiloisina :)