Uskallanko tehdä esitelmän abortista amiksessa? 16 vuotiaita suurinosa luokassa, minä 23v äiti
Tekisin esitelmän ja esittäisin aborttivideon. Mitähän opettaja ajattelee? Onko liikaa jo? Esitelmän saa tehdä mistä tahansa aiheesta
Kommentit (84)
siitä miten työpaikalla käyttäydytään!!! Monella nuorella on hukassa periaatteet työpaikalla. Älä piirrä seiniin. Työpaikan vapaamuotoisessa tilaisuudessa pitää käyttäytyä kuin työpaikalla sillä jos vaikka tappelee pikkujouluissa niin saattaa lentää pihalle jne
ja nuorista ei ymmärrä työpaikan sääntöjä ja esim. miten haetaan töitä. Minä en ainakaan ota töihin kaveria joka valuu kuin räkä tuolilla ja muutenkin on velton oloinen
Jos aborttivideon katsominen tuntuu liian pahalta, niin ehkä siinä itse asiassakin sittenkin on jotain pahaa.
Minusta tällainen kaksinaismoralismi on sairasta, että mitä vaan saa tehdä, mutta ei tarvitse sen vertaa kantaa vastuuta, että oikeasti katsoisi mitä tekisi.
Ihan samoin nuo teuraseläinkuvat. Jos syö tehokasvatettua lihaa, pitää kestää itse edes katsoa, miten nuo eläinparat elävät.
Terapiaa saa muualtakin!