Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko tehdä esitelmän abortista amiksessa? 16 vuotiaita suurinosa luokassa, minä 23v äiti

Vierailija
13.04.2008 |

Tekisin esitelmän ja esittäisin aborttivideon. Mitähän opettaja ajattelee? Onko liikaa jo? Esitelmän saa tehdä mistä tahansa aiheesta

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa saa muualtakin!

Vierailija
82/84 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä miten työpaikalla käyttäydytään!!! Monella nuorella on hukassa periaatteet työpaikalla. Älä piirrä seiniin. Työpaikan vapaamuotoisessa tilaisuudessa pitää käyttäytyä kuin työpaikalla sillä jos vaikka tappelee pikkujouluissa niin saattaa lentää pihalle jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuorista ei ymmärrä työpaikan sääntöjä ja esim. miten haetaan töitä. Minä en ainakaan ota töihin kaveria joka valuu kuin räkä tuolilla ja muutenkin on velton oloinen

Vierailija
84/84 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aborttivideon katsominen tuntuu liian pahalta, niin ehkä siinä itse asiassakin sittenkin on jotain pahaa.

Minusta tällainen kaksinaismoralismi on sairasta, että mitä vaan saa tehdä, mutta ei tarvitse sen vertaa kantaa vastuuta, että oikeasti katsoisi mitä tekisi.

Ihan samoin nuo teuraseläinkuvat. Jos syö tehokasvatettua lihaa, pitää kestää itse edes katsoa, miten nuo eläinparat elävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi