Tarjosin hoitolapsille " tissimaitopannaria" :)
Ja hyvin teki kauppansa. Sotkin taikinaan siis sekaan pumpatut, nyt jo ylimääräiset rintamaidot, kun taapero teki rintalakon ja alkoikin juomaan jo tavan maitoa. Saivatpahan lapset ainakin terveellisiä pannukakkuja :) En tosin mainostanut asiaa heille mitenkään...
Kommentit (18)
Ylipäätänsä koko imetys on kuvottavaa !!!
Ei vaan, tissimaito on terveellistä..
En nyt sentään ihan " raakaa" tissimaitoa ole juottanut kellekään (muuta kuin omalleni tietysti).
ravintoa alle 6kk vauvalle, eli ei ollut niille hoitolapsille parasta
Ja toisekseen jos olisi totta mä en sitä hyvällä katsoisi.
Kenellekkään toiselle kuuin sille joka tissimaitoa nauttii ei tarjota tissimaitoa.
Mä vetäsiin herneet nenään ja ilmiantaisin päivähoidon johdolle.
hoitolapsillasi ei ole allergiaa mihinkään ruoka-aineeseen, jota SINÄ olet syönyt, kun olet imettänyt ja pumpannut sitä maitoa, jonka nyt syötit hoitolapsillesi!!
PALATAAN ASIAAN OIKEUSLAITOKSEN KAUTTA.
minun lapsellani on allergia, jonka sinä tiedät. ja jos oireita ilmenee, tiedä, että asiaa puidaan vielä!!
Mun mies lorautti joskus jääkaapista tissimaitoa aamukahviin kun " oikea" maito oli loppu. :-D
no, tuleppas juomaan lasillinen minun tissimaitoa?
Vierailija:
Itse käytin korvikejauheen lettuihin. Meillä ei mennytkään onneksi korviketta kuin pari ensimmäistä viikkoa, kun sain maidon riittämään täysimetykseen, sitä jauhetta jäi ihan pikkusen liikaa yli, enkä raaskinut heittää sitä noin vain menemään.
Tuli muuten maukkaat letut. :9
Niin, että miksi ei ihmismaitoa voisi käyttää siinä missä lehmänmaitoakin?!
Sitä paitsi pastöroimaton lehmänmaito on terveellisempää kuin kaupan pastöroitu versio.
vaikka mikäs siinä...terveellistä...
Sitäpaitsi, aloitus on NIIN PROVO! Kukaan ei oo tarjonnu hoitolapsille tissimaitopannaria, ei varmana!!! Ja ap tietää sen, kunhan kettuilee... haluaa vaan nähdä kun ihmiset vetää herneet nenään.
Ja miksei ihmisen lihaa voi käyttää ruoanlaitossa siinä missä naudanlihaakin?
Vierailija:
mutta sekä minä että tätini olemme olleet oikeita " helunoita" . Tätini luovutti maitoa sairaalaan, mutta kun sitä tuli tosissaan yli äyräiden, niin heillä syötiin aika usein lettuja. Äidinmaitoon tehtyinä.
Itsekin olen tehnyt perheelle lettuja rintamaidosta. Että ei siinä mitään ihmeellistä ole. Oksentakaa ennakkoluuloiset rauhassa.
Vierailija:
Ja miksei ihmisen lihaa voi käyttää ruoanlaitossa siinä missä naudanlihaakin?Vierailija:
Toisin kuin maidonluovuttaja.
Ei mutta, kyllä minä olen sitä mieltä ettei ihminen saa omia eritteitään syöttää toisille, sen sijaan lehmän eritteet on eri juttu!
Vierailija:
Ja miksei ihmisen lihaa voi käyttää ruoanlaitossa siinä missä naudanlihaakin?Vierailija:
Kun ei yhtään voisi tietää, mitä maito sisältää ja miten sitä on käsitelty ja säilytetty.