Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita,jotka kyllästyneet lapsen jatkuvaan puhumiseen?

Vierailija
11.04.2008 |

Muksu selittää koko ajan jonka on hereillä ja minä EN JAKSA kuunnella,eikä riitä että olis vaan kuuntelevinaan vaan sille pitää vastata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä väsyttää olla kuulolla jatkuvasti. Mutta tiedän, että jos en kuuntele, tulee aika jolloin hän ei enää puhu minulle. Siksi keskustelemme kaikesta ja kuuntelen.

Vierailija
2/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa hyvin suhtautumistasi lapseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4v poika alkoi puhua lauseita 1,5v iässä ja on siitä lähtien puhunut taukoamatta. Joskus haluaisin ajatella vain omiani.

Vierailija
4/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jatkuvasti pälättää jotain. Ja jos ei vastaa joo joka väliin, niin toistaa lauseensa tai kysymyksensä kymmenen kertaa (ihan oikeasti, olen joskus kokeillut!) Joskus jos tarttee keskittyä johonkin, niin sanon pojalle, että nyt olet vähän aikaa hiljaa, ettei tule kolari tms. Ja joskus muutenkin sanon, että älä nyt koko ajan pälätä, ei äiti jaksa koko ajan vastata. Mutta siitä tulee itsellekin paha mieli, koska toinen on kuitenkin hyvällä päällä.

Vierailija
5/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä sanonkin, että nyt äitiä väsyttää, jutellaan myöhemmin.

Enemmän mua ärsyttää lapsipuoleni mölyäminen, ts. tarpeeton äänessä oleminen ilman mitään asiaa/kysyttävää.

Vierailija
6/6 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika sanoi varmaan kaksikymmentä kertaa tohkeissaan mulle ja isälleen, että " mulla tuli ripulikakka housuun" ...