Vierailija

Juu, ja tämä ei ole provo! Olen NIIN kyllästynyt näihin nahkalätköihin, jotka ovat tolkuttoman rumat ja 25 vuotiaalle vielä liian suuri rangaistus :(. Missään ei voi olla normaalisti ja en edes enää katso " rintojani" . Vihaan niitä niin paljon! Uimaan ei voi mennä, saunaan ei voi mennä, yleisille rannoille ei voi mennä, sänkyynkään ei voi mennä ilman kunnon rintaliivejä :(. Kärsin näistä todella ja haluaisin siis silarit. EN MISSÄÄN NIMESSÄ MITÄÄN E hirvityksiä, vaan suht normaalit rinnat, joiden kanssa voi lenkkeillä ilman että ne haittaavat, mutta niin että kun makaan selälläni, rupuskat eivät myöskään valahda kainaloihin :o(.

Mitä mahtavat maksaa implantit suomessa otettuina? Onko kovat kivut? Minkälainen leikkaus on ja pitkäköhän sairasloma?

Kiitos jo joku viitsii kertoilla kokemuksistaan ja mielipiteistään silikoneista muuten vaan :).

Sivut

Kommentit (36)

Itselläni on silikonit. leikkaus maksoi 6000 ¿. Nyt on kokemusta imetyksestäkin. Ei silikonien ottaminen mikään huono homma ole. Leikkauksen jälkeen olin 3 viikkoa sairaslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

(tissit törröttää taivasta kohden - aidot valahtaa aina jonkun verran kainaloihin vaikka ois miten kiinteät) tai on esim kontallaan.

Omalla kohdallani ajatus silkkareista on mahdoton, kun ajattelen, miten sen jälkeen alkaisin tuntea tarvetta kiristää mahanahkaa, silottaa naamaa, höylätä kaksoisleukaa jne. Silkkarit tulisi ikuisesti olemaan epäsynkassa vanhenevan kropan kanssa. Oletteko nähneet sen klassikkokuvan vanhasta, ryppyisestä, luurangon laihasta naisesta, jonka rytistyneestä kropasta silikonit pomppaa silmille? Jaiks. Mieluummin arvokas vanheneminen kaikkine lieveilmiöineen.

Saahan ne silikonit poistettua. Vaikkapa sitten kun on ikää mittarissa noin 70, ja jos kroppa siinä vaiheessa jostain syystä on luurangonlaiha.

Mulla on lasten jäljiltä AA-tissit, eli käytännössä vain nännit. Häpesin rintojani ja tuntui, että kaikki tuijottivat. Tuolloin otin selvää silikonien hinnoista jne mm Yahoon Silikonitytöt -palstalta, josta sai paljon tietoa. Lisäksi tilasin Jussi Rintamäen plastiikakirurgisesta sairaalasta esitteen (Jyväskylässä) ja myös Mehiläisestä hinta-arvion. Hinta oli n 6000 euroa keskimäärin.

Pääsyin kuitenkin esitteen luettuani tyytyä omiin luomurintoihini, sillä jos jokin menee pieleen, on lopputulos vielä kamalampi :) Lisäksi päädyin siihen, että vika on korvieni välissä eikä missään muualla ja nykyisin nautin pikkutisuistani täysillä ja kehtaan kulkea kehonmyötäisissä paidoissa ja näyttäytyä rannoillakin. Kaikki ovat erilaisia keholtaan, myös tisseiltään.

Se vaikuttaa itsetuntooni todella paljon. olenkin elellyt yli viisi vuotta yh- sinkkuna, en voi ajatella ketään miestä, koska häpeän ja inhoan tätä niin paljon.

kaikista suurin ongelma tässä on se ettei minulla varmaankaan ole koskaan niin paljon rahaa, kun leikkaus vaatisi:(

Suomi 24 sivuilla on keskustelupalsta kauneuskirurgiasta, siellä tulee käytyä aina silloin tällöin lukemassa kokemuksia muilta.

vähän sama juttu kuin 4:lla. Eli mietin pitkään, että ottaisin silikonit, mutta sitten päädyin kuitenkin pitäytymään omissani. Ne ovat kuitenkin alkuperäiset, luonnolliset, osa sitä mitä minä olen. Jos muuttaisin ne joksikin muuksi, myöntäisin tavallaan, ettei pienet rinnat (ja minä?) ole yhtä hyvä kuin muunlaiset rinnat.

Surullista on, että yhteiskunta esittää suuremmat rinnat " normina" , sellaisena mitä pitäisi olla. Mainoksissa, elokuvissa jne. rinnat ovat vähintään B-kuppia, yleisemmin C. Vaikka todellisuudesssa jakauma on suurempi. On paljon A- ja AA-kuppisiakin, mutta myös D-, E- jne. kuppisia rintoja, ja useimmiten tosielämässä rintojen koko on suhteessa muuhun kehoon. Toivoisi, että arvostettaisiin tätä erilaisuutta ja ihmisyyden monimuotoisuutta teorian lisäksi myös käytännössä.

ajattelu, " vikaa on korvienvälissä" , jos haluaa silikonit. Itse väitän ainakin olevani ihan sinut itseni kanssa, enkä ole ottamassa silikoneja mitenkään itsetuntoani pönkittämään. Turhamainen saatan olla, mutta tiedostan sen ja se on minulle ok. Olen kolmen ihanan lapsen äiti, joita olen hoitanut kotona miehen tehdessä pitkää päivää. Nyt kun lapset ovat kasvaneet ja itse olen taas löytänyt paikkani niin työelämässä kuin kotonakin on minusta kohtuullista panostaa pitkästä aikaa taas itseensä. Tuskin se on keneltäkään pois jos haluan " tuhlata" omia rahojani itselleni merkittävään asiaan.

Ap:lle, olen katsellut ja tutkinut vaihtoehtoja, mutta vielä en ole valintaa paikasta tehnyt. Siksi ottaisin myös kiitolisena kaikki tiedot/kokemukset vastaan!

t. nro 2

Jos näin käy voi silikonit poistaa, arvethan tietenkin jää. Jos rinnat ennestään ihan kamalat niin ei varmaan enää ainakaan kamalammaksi muutu :)

säilyisivät " kauniina" , ne pitäisi vaihtaa 5 vuoden välein.

Ajattele minkä näköinen olet 80-90 -vuotiaana mummona silikoneilla??? Muuten ajan rupsauttama mutta tissit terhakkaasti muodoissaan... Ääh!

Eikä ole mitkään jättirinnat, kukaan ei tajuais olevan silikonit. Enkä itekkää enää muista juuri sitä. OLEN TODELLA tyytyväinen. Ja suomessa otin.

Nostalgista ...luin tätä ketjua ennen lapsieni syntymää :)  Vauhdikkaiden elämäntilanteiden jälkeen oli tänä vuonna taas aikaa panostaa ulkonäköön. Kävin useissa rintakonsultaatioissa ja päädyin Fin-Estiin. Nyt on taas ryhdikkäät rinnat kuten nuorempana.   Otin hieman kokoa, koska olen tukevoitunut vuosien mittaan ja yläkropassakin pitää olla hieman volyymia jotta näyttäisin sopusuhtaiselta. Nyt on niin naisellinen olo kun on taas nätti. Jaksaa perhe-elämääkin paremmin kun välillä on itsekin saavana osapuolena. :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat