En kehtaa mennä juhliin kun olen niin lihava :(
Ensiviikonloppuna olisi ystävän syntärit melko hienossa ravintolassa.
Kahdet ristiäiset on tulossa lähiaikoina. Elokuussa ystävän häät.
Mitä minä keksin selitykseksi että en pääse tulemaa?
Olen kokoa 52-54 ja en löydä sopivia vaatteita, kaikki tuon kokoiset on semmosia " mummo vaatteita" . Hupparissa tuskin voin mennä juhliin.
Noihin elokuisiin häihin varmasti ehdin edes vähän laihduttaa, niihin olisi pakko mennä ja haluan mennä ehdottomasti.
Kommentit (15)
ootko katsastanut HMn BiB ja Seppälän Great Girlsin vaatteet, niissä on välillä tosi hienoja ja nuorekkaita suja, ja on kokoa 52-54
Ei maksa niin paljon mitä ihmiset kuvittelevat. Ja saat todellakin itsellesi sopivan ja täydellisesti istuvan asun, et mitään " melkein hyvää" , niinkuin valmis vaatteet ovat.
Jos rahaa on, teetä samantien muutama asu eri tilanteisiin. Jos olet tiukoilla, niin yksi sellainen jolla menee kaikki juhlat.
Tyyliin klassinen pikkumusta, josta saa miljoona eri asua, riippuen asusteista (=korut, huivit, laukut jne.)
Juhlava huivi harteille tekee asusta hienon juhlapuvun, mustan jakun kanssa menee hautajaisissa/työmatkoilla, kesäinen neule saa asusta " tyttömäisen" ja sopivan esim. synttäreille/ristiäisiin ymv.
joka korostaa parhaita puoli ja piilottaa huonoja. Oikeilla asuvalinnoilla nimittäin saa seita kiloja pois;)
Vähän sama asia kuin kännimokien kanssa, kukaan ei ole niin kiinnostunut sinusta kuin sinä itse.
Hae itsellesi jotkin sopivat nätit vaatteet, ja pistä menoksi, eivät kilot ainakaan kotona murjottamalla katoa :)
mulla on niitä jonkun verran tuolla kaapissa vielä kun en ole myynyt enkä hukannut :)
Jos sun vaatekoko on toi, niin varmasti löydät kivoja vaatteita kunhan vaan kiertelet putiikkeja läpi. Tai olisko sulla joku hyvä ystävä tai sukulainen/tuttu joka voisi kierrellä ja katsella valmiiksi sun puolesta?
Tuu tänne ni mä autan sua! Mennään yhdessä etsimään sulle vaatteita!
tuo ole ponnahdus aloittaa katsomaan mitä suuhunsa laittaa? Kun itsestäänhän ne kilot eivät tule!! Aloita pikkuhiljaa karsimaan ruokavaliosta hyväskät hemmettiin, kun kiloja on paljon ne myös lähtee alkuun aika haipakkaa. Äläkä nyt häpeile itseäsi, varmasti löydät vaatteet juhliin! H&m. llä on tosi kivoja vaatteita pyöreämmille.. olen joskus katsellut, että mukavaa, kun isoimmillekin löytyy. Itse olen 10 nroa pienempi ja nyt keväällä aloittanut keventämään, tuli talvella hiukan ylimääräistä.
Mukavia juhlia sinulle :)
Mä oon tämmönen ku oon, mulla on ihan kivoja vaatteita, arkena h&m:n ja lindeksin isoista mallistoista ja juhlaan sitten joko teetettyjä tai jostain xl-liikkeistä hankittuja.
Mä oon mä ja sillä siisti. Vaikka en oo mallimitoissa, niin juhlissa meidän pöydässä nauru raikaa ja ihmiset kerääntyy juttelemaan siihen seurueeseen jossa olen.
Itse ostin tuleviin häihin juhlavan mekon. Googlaa vaikkapa:
Igigi
Kiyonna
Silhouettes
Etsit kivoja malleja, vertaat mittoja nykyisiin vaatteisiin (olet varmaankin 2XL tai 3XL) ja sitten haet samat vaatteet Ebaysta. Mun juhlavaate maksoin postareineen noin 20 e. Siihen sitten ostan hyvät alusvaatteet (katso samalla Spanx), kauniit kengät ja laukun, sekä jonkun juhlavan huivin. Ja kokoa mulla 48-50 eli amerikkalaisittain 2XL.
Hauskoja juhlia!
Mullakin tuli mieleen, että miksi ihmeessä niin moni päästää itsensä tuollaiseen kuntoon.
Älä jätä menemättä. Minusta tuntui aina pahalta, kun äitini jätti tulematta kaikkiin minulle tärkeisiin tapahtumiin sillä verukkeella, että hänen vartalolleen ei ollut mitään sopivaa päällepantavaa. Minusta aina tuntui, että se oli vain tekosyy.
Ja sitä paitsi, olen monesti ihaillut reilusti ylipainoisia naisia, jos he ovat esiintyneet jossakin nauravaisina, rohkeasti pukeutuneina ja pää pystyssä. Ei sitä elämäniloa ja itsetuntoa voi muuta kuin ihailla. Monesti olen toivonut, että voisin itse olla yhtä sinut iteni kanssa!
Ei se paino tee sinusta hyvää tai huonoa muiden silmissä. Asenne on se, joka eniten merkitsee. Hymy huulille, niin et tarvitse muuta =).
T: Normaalipainoinen ja epävarma
Painonpudotus on elämäntapamuutos, ei minkään tietyn hetken projekti. Sinä olet sinä ja sillä siisti, kelpaat aivan varmasti sellaisenaan. jos sinä et viiihdy itsesi kanssa, tee jotain.
:(