Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet jos olet töissä ja työhösi kuuluu tietyt tehtävät. Nämä työtehtävät sitten paisuvat melko suuriksi ja

Vierailija
04.04.2008 |

saat todella ahkera olla ja kiireellä tehdä jotta 40 tuntia viikossa riittää. Mutta saat kuitenkin työt tehtyä, kunhan todella siis kiirehdit kaiken aikaa.

Sinulla olisi vielä ollut edeltäjä, joka olisi tehnyt vastaavat työt vastaavassa ajassa.

Ajatteletko että ahkeruus palkitaan ja sinä selviät töistäsi kyllä vai pyydätkö apua ja jos niin miten? Ylitöitä ei ole lupa tehdä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä on töissä sellainen tyyli, että meiltä työntekijöiltä revitään kaikki mitä irti selkärangasta lähtee.

Meidän pomolla ei oikeasti ole käsitystä mitä pystyy ehtimään. Hän vaan olettaa, että kaikki tulee tietenkin hoidettua.

Ja meilläkään ylitöihin ei saa jäädä sen takia, että joku juttu jää kesken, vaikka siitä kyllä saa kuulla, kun hommaa ei ole tehty.

Mutta ei tuo tule koskaan muuttumaan, koska pomo ei oikeasti ymmärrä asiaa. Ei vaikka kuinka selitettäisiin.

Eli jos sun edeltäjä on kyennyt tekemään kaiken samassa ajassa, niin tottakai sultakin niin edellytetään. Ja ainakaan mun luonto ei antaisi edes periksi olla " huonompi" kun joku muu. Eli kyllä mä yrittäisin venyä vaan ollakseni yhtä hyvä.

Jos et siis ole kauaa siinä vielä ollut, niin voihan se olla, että opit nopeammaksi ajan kuluessa, tai ainakin se tuntuu helpommalta.

Mä en siis pyytäisi apua.

Vierailija
2/2 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin listan tehtävistä ja niiden vaatimasta ajasta ennen ja nyt. Tämän jälkeen menisin pomon juttusille. Esittelisin listan ja kysyisin, kumpaa hän pitää parempana vaihtoehtona, sitä, että osa tehtävistä siirrettäisiin toiselle työnekijälle vai sitä, että sinä saisit inhimillisen suorituskyvyn rajoja hipovasta suorituksestasi sitä vastaavan palkkion. Siis edeltäjääsi reippaasti korkeamman palkan.

Kun yksi työnteon ehto (työn määrä) muuttuu, se on peruste myös muiden ehtojen (palkan) uuteen tarkasteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla