Ihailetko vai kummeksutko yksin matkustavia naisia
Kommentit (10)
Olisi ihanaa päästä yksin matkalle.
sillä itse teen työmatkoja yksikseni, ja voisin hyvin kuvitella matkustavani myös lomalle yksin - jos ei olisi pieniä lapsia.
Tulee ensimmäisenä aina mieleen että on hakemassa seuraa.
ja siitä syystä kun oli se oikea hetki elämässä tehdä se reissu ja ketään en takuulla olisi mukaan saanut moiselle reissulle. Olin parikymppinen silloin, ihan sinkku, enkä etsinyt seuraa tai poikaystäviä vaan puhtaasti elämänkokemusta. Viihdyn yksin liiankin hyvin.
On tullut porukassakin matkustettua ja tosi usein tulee tappeluita mitä tehdään tänään, minne mennään, missä syödään jne.
Yksinmatkustaessa voi kulkea OMAAN TAHTIIN ja käydä niissä paikoissa, jotka kiinnostaa itseä. Itse ainakin olen saanut paljon enemmän irti niistä matkoista, jotka olen tehnyt yksin. Toki onhan niissäkin huonot puolet, syödessä olisi kiva jos olisi seuraa, mutta onpa nyt ainakin omaa rauhaa.
Silloin harvoin kun on päässyt yksin matkalle, on ollut tosi hienoa. On saanut kiertää nähtävyyksiä ja kulkea kaupungilla omaan tahtiin ja tutustua uusiin ihmisiin.
Siis matkustellaan toki myös perheen kanssa mutta itse tykkään vaan välillä päästä ihan yksin jonnekin. On ihanaa, kun saa itse päättää kaikesta! Ja vaan kierrellä ja kaarrella hiljaa oman mielensä mukaan. Nämä reissut ovat vaan aika harvinaista herkkua nykyään...
olen matkustanut yksin 18-vuotiaana pariinkin paikkaan, joskin perillä on ollut sitten jokin sosiaalinen yhteisö.
Olen nykyään arka matkustamaan yksin. Kävin yhdessä suomalaisessa kaupungissa yksin varmaan vuosi sitten. Nukuin yhden yön hotellissa. Oli todella virkistävä kokemus. Ehdin ajatella omiani ja päätin kaiken koko ajan yksin. Pitäisi tehdä enemmänkin matkoja yksin.
Sen sijaan vähän säälin niitä jotka haluaisivat matkustaa mutta eivät tee sitä, koska eivät saa seuraa. Tai niitä jotka joutuvat aina matkustamaan eri tavalla kuin haluaisivat (joutuvat esim. menemään Rodokselle vaikka haluaisivat shoppailulomalle Lontooseen) siksi että muut haluavat jotain muuta kuin he.