Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvallisten EX-HAAHUJEN huhtikuu

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime ajat ovat olleet vähän hulinaa, joten kirjoittelu on vähän teidän pinoonne jäänyt. Pahoitteluni. =(

Nytkin vain pikaisesti: hyvää kuuluu. Ristiäiset takana, prinsessa sai nimen Amanda. =] Kiltti tyttö, viimeyönäkin nukkui 23-05 ja 05.30-10... =] ja nyt nukkuu olkapäällä, joten yhdelllä kädellä kirjoittaminen vähön hidasta. =]

Hyvin kasvanut, maanantaina oli neuvola, ikää 2kk, pituutta 57cm ja paino 4955g. Rintamaidolla kasvaa, vielä ainakin hyvin. Aurinkoinen tyttö, hymyilee ja vähän jo jutteleekin! =]

Mäkin olen joskus painonvartijoiden pisteitä laskenut, ja pitäs varmaan taas kohta alkaa, kun tuntuu suklaa maistuvan liiankin hyvin.. =( 200 g menee helpostikin päivässä.. *noloo*

oma paino on kyllä jo samoissa öukemissa kuin ennen raskautta, mut kun vatsalihakset on vielä(kin) hukassa, niin ei mahdu vanhat farkut jalkaan.. jotain pitäs tehdä. vähän heikosti olen myös noita alapään lihaksia vielä toistaiseksi jumppaillut, mut kaipa se tästä.

Nyt vien vauvan sänkyyn päikkäreille, ja taidan mennä itse kans viel unille.. =]

jonttu ja Amanda s.050208

Vierailija
22/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitten menkat alkoi tänä aamuna, joten loppui arvailut testin suhteen. Taas on kunnon ketutus päällä, kuten niin monesti kun on kp 1... =(

katri72

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Ohhoh tuota testitulosta! Aika jännä juttu. Tulehan ilmoittelemaan miten kävi kun uudestaan testailet. Sulla on kyllä hyvät hermot kehittyneet tässä ajan saatossa :)

Isotikru: Mukavaa kevään jatkoa teidänkin poppoolle!

Kaisuli: Joo, se on tosi ärsyttävää kun tekstit vaan katoaa! Minä olen ottanut tavaksi kopioida tekstin aina ennen lähettämistä. En vie sitä edes wordiin, vaan pidän leikepöydällä. Kun itsellänikin on tapana kirjoitella tosi pitkiä juttuja, niin harmittaisi ihan vietävästi.

Tosi hyvä kuulla että teilläkään ei säpittämistä ole harrastettu ja EI on riittänyt. Jotenkin tuntuu välillä että onko sitä liian tyrannimainen kun tytön elämä on välillä pelkkää eitä. Mutta kuitenkin meilläkin on paikkoja joihin tyttö saa mennä luvan kanssa ja keittiöstäkin turvallinen laatikko löytyy jota saa tutkia. Pikkuisen hirvittää se vaihe on tyttö oppii nousemaan tukea vasten pystyyn ja kurkottelee kaikki tavarat. Varmaankin se vaihe vaatii vielä enemmän kärsivällisyyttä kun nyt tämä. Lattiatasossa kuitenkin harvemmin on mitään kynttilöitä ja koriste-esineitä. Ihana teidän poika siellä pasta- ja jauhopussien joukossa! Hauskaa :) Toivottavasti saitte kuvan.

Kyllä lasten kehitys sitten on niin erilaista! Meilläkin on ainutlaatuinen tilaisuus seurata kahden vauvan kehitystä kun miehen siskohan sai silloin kolme viikkoa meidän jälkeen tytön. Nyt viikonloppuna nähtiin ja hauskan nököisiä palleroita olivat yhdessä :) Teilläkin on vielä tuoreessa muistissa esikoisen kehitys ja sitä voi nyt uuteen tulokkaaseen vertailla.

Aloitin tosiaan Painonvartijoiden ohjelmalla lauantaina ja nyt tuntuu että on hyvä tsemppi päällä. Aiemmin motivaatioksi ei ole riittänyt pelkkä ulkonäkö ja terveys, jonka vuoksi onkin tullut lipsahduksia. Mutta nyt kun päällimmäisenä ajatuksena on tytön hyvinvointi ja terveellisten elämäntapojen välittäminen hänelle ja toiseksi raskaustoiveet, niin motivaatio on korkealla. Sanoinkin ryhmässä että en halua meidän tytön ikinä tulevan tänne, heh :)

Toivottavasti migreeni on siellä jo helpottanut! Se on kyllä inhottavista inhottavin tauti, nimim. Kokemusta on 6-vuotiaasta lähtien.

Wemppa: Ihana kuulla että selvisitte säikähdyksellä ja vain tulehduksella! Mieletöntä. Koita nyt tosiaan vain nauttia vauvelista ja perheen kanssa oleilusta!

Omaa: Piinaviikot joo... Mulla on sellainen hassu tilanne kun viime kuun vuoto alkoi tuhrulla ja kunnon vuoto vasta useamman päivää siitä. Eli en oikein tiedä kummasta päivämäärästä kiertoa laskeskelisin. Tuhrusta olisi nyt kp 26/28-29 ja kunnon vuodosta 21/28-29. Mulla on ollut taas ihan kummia tuntemuksia, nippailee, viiltelee ja yksi ilta jopa ihan oikeasti supisti. Näistä innostuneena sitten hulluna taas säntäsin apteekkiin viime viikolla ja negahan sieltä tuli. Mutta eihän se nyt mun kiertopäivienkään mukaan vielä edes pitäisi näkyä. Nyt odottelen kylmänviileästi useamman päivän ja vasta sitten jos ei menkkoja kuulu, niin testaan uudelleen. Mä oon ihan kahjo!! Onneksi te ymmärrätte...kai?! Sanokaa hei että ymmärrätte! ;)

Painonvartijoiden pisteily sujuu hyvin ja nautin olostani tosi paljon. Tyttökin on ollut hirmu hyväntuulinen, alkuviikosta vähän hampit vaivasi ja oli vähän kitinää. Olin tosi ylpeä kun käytiin eilen ystäväni luona junalla Kotkassa ja tyttö oli kuin pieni enkeli koko ajan. Nukkui ja hereillä olleessaan seurusteli ja naureskeli. Ystäväni näki ekaa kertaa meidän lapsen ja hän ihmetteli koko ajan että miten voikin olla noin kiltti tyttö. Ylpeä äiti täällä :)

Mies lähtee taas huomenna opiskelemaan ja tulee torstaina. Se hieman harmittaa, mutta onneksi vapun jälkeen ei ole enää opintoja. Joten ehkä me jaksetaan siihen asti näin!

Palailen kirjoittelemaan taas kun mies ei ole kotosalla ja tää mamma kaipaa virtuaalista rupattelutuokiota. See ya!

D.O. ja tyttö 8 kk 2 vk

Vierailija
24/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan viude! :(

D.O.

Vierailija
25/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Elisabethiä? Pinnasängyssä tuhisee täällä pieni poika. Syntyi 12/3 4 viikkoa etuajassa, mutta voi tosi hyvin:) Tuntuu ihanalta että pitkän yrityksen jälkeen keskenmenoineen ja muine ongelmineen....on lopulta odotus palkittu:)

Terkut teille exille!:)

Elisabeth ja pikku poju

Vierailija
26/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.O. tsemppiä sulle piinailuun! bd bd

Elisabeth: Muistanhan minä sinut. Oikein paljon onnea! Ihanaa kun sinuakin on nyt onnistanut ja saat nauttia vauvantuoksuisesta arjesta. =)

katri72 kamalissa menkkakivuissa...

Vierailija
27/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrille pahoittelu!

Elisabeth: Tottahan sinut muistan!! Paljon onnea!!

wemppa

Vierailija
28/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrille pahoittelut Tättärän saapumisesta ja eikun kohti uutta kiertoa !!

Wemppa moikkis !

Elisabeth moi kyllä minäkin muistan sinut ja onnea pikku prinssistä !!

D.O moikkis ! Minäkin olen ajatellut painonvartijat aloittaa mutta jotenkaan en saa itestäni irti ja kun on vielä tuo osittaisimetys,,joo tiedän kyllä että se ei ole este mutta ei nyt ihan vielä jaksais niiden pointsien kanssa...

Onhan siellä vielä ne pointsit mitä lasketaan ??

Kaisuli mä yritän skarpata ja olla täällä " linjoilla" taas aktiivisempi, menoa ja meininkiä on meilläkin ja aika vaan huristaa ohi niin että tuntuu ettei ennätä mitään...

Aamulla käytin esikoisen luomenpoistossa, hienosti meni ja 5 tikkiä tuli ja suurin ongelma on ettei tuo meidän sauna-friikki pääse viikkoon saunaan mutta onneksi suihkussa saa normaalisti käydä..ne on nuo teinipojat niin tarkkoja ulkonäöstään ym,,,

Huomenna vien esikoisen sitten tuonne alllergiasairaalaan testeihin ja pef-mittaukset astama-epäilyn vuoksi jatkuvat vielä viikon...

Keskiviikkona olisi sitten Tikrunpennun 4kk lääkärineuvola ja mukava nähdä kuinka paljon on ukkeli kasvanut...

Kerron kyllä teille sitten uudet mitat !

Meillä isukki lähti nukuttamaan tikrunpentua päikkäreille vaunuihin ja mulla oli 5 minsaa omaa aikaa mutta kun nuo kaksosneidit tulivat just koulusta niin mammaa tarvitaan läksyavuksi,,tätä se on joka päivä hulinaa kun on 5 muksua, mutta niin rankkaa ja ihanaa aikaa. Päivääkään en vaihtaisi pois vaikka joskus tuntuukin että tässä touhussa pää hajoaa !!

Nyt leikkimään opea !!

Mukavaa viikkoa kaikille !!

Isotikru