~*~ HUHTIHIPPUSET ma-ke vkolla 14 ~*~
Viime viikon viimesimmät...
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12750126&p=&mpage=13&tmod…
Kommentit (83)
No toivottavasti Eveliinukka pääsi vauvaansa hakemaan :)
Tässä vaiheessa sitä tosiaan ymmärtää sen, että odottavan aika on pitkä...
Niina
p.s. Miekii fanitan tuttiritaria, miusta hää on niin ihana! Taidan olla mie meidän perheestä se, joka istuu kuin liimattuna telkkarin ääressä, kun tuttis tulee :D. Aina ritareita tarvitaan... :)
Rantsu3 - 31.03. 08:27 (127/127)
Voi vitja!
Eilen illalla alkoi siivoamisurakan päätteeksi yhdeksän aikaan illalla supistella mojovasti. Olivat kyllä ihan tosi epäsäännöllisiä, väliä oli paristakymmenestä kahteen minuuttiin ja mie olin kyllä ihan varma että tästä päästään nyytinhakumatkalle, mutta niinpä ne taas vaan sitten puolen kahden aikaan yöllä loppuivat. Tai no, silloin menin sänkyyn kun väli alkoi pidetä ja aina silloin tällöin heräsin kun supisti, mutta se terä hävisi niistä kyllä kokonaan. Viimeisin on tullut tänä aamuna kuudelta. Toivottavasti tätä ei kestä montaa päivää, ennen kakkosen syntymää valvoin joka ikinen yö kaksi viikkoa kuuntelemassa supistuksia, jotka sitten aamun valjetessa loppuivat. Sellasta ei taitaisi enää jaksaa...
Miten kävi Burdelle ja oliko Evaliinukka toinen, jolla supisteli, joko teille tuli lähtö?
Nyt keittään aamukahvit, väsyttää aika kamalasti!
Niina ja nirppu rv 39+5
Pikkupunapäälle onnittelut tyttövauvasta! Kirjoittelehan kuulumisianne =) Ja tervetuloa kaikille uusille pinoutujille!
Täällä olen minäkin yhtenä kappaleena, supisteluista huolimatta. Vauva myös painaa kovasti tuonne lantioon ja kävely on entisestään hankaloitunut. Yliajalle tämä varmasti menee ihan niinkuin edellinenkin raskauskin. Onneksi jotenkin tuntuu, että viikot menee ihan hurjaa vauhtia eteenpäin joten kyllä tämän kärvistelyn jaksaa..
Meillä menossa myöskin jonkinasteista remonttia ja hyvällä tuurilla tänään tulee vihdoin ja viimein valmista! Sitten miekin pääsen oikein kunnolla saunan pesuun ja saunomaan muutenkin. Niin ja saunarempan loppumisen myötä saan vierashuoneesta remppavarusteet pois ja pääsen (tai sitten mies pääsee) tapetointihommiin ja laittamaan sitä kondikseen. Meillä ristiäiset pidetään täällä kotosalla ja kova hinku on laittaa kotia kuntoon jo ihan niidenkin takia.
Kummeista oli puhetta viime viikolla. Myö ollaan pyydetty miun serkkua kummiksi. Hän on poikamies ja miulle ihan kuin oma veli. Sitä yritin hänelle sanoa, että mitään lahja-automaattia ei kummeista haluta. Enkä mie oleta, että kummin tarvitsisi olla mitään muuta kuin oma itsensä. Hän jäi miettimään sitä asiaa, mutta toivottavasti suostuu ja ei ota kummina olosta sen isommin paineita.
Meidän kaksosten odottajat on ainakin muuten hävinneet..laitokselle? Ja muutama muukin kadonnut mystisesti.. Huomenna on jo huhtikuu ja sitten niitä vauvauutisia alkaa tulla oikein urakalla!
Lillero ja Hippunen rv 36+2
Huomenta!
Eipä päässyt burde vielä synnyttämään, jospa eveliinukka olis jo päässyt.
Eipä minullakaan se sitten ollut lapsivettä kun viime viikolla lorahti, epäilivät et kun vauva niin alhaalla et ois pissaa lorahtanut. Sain vielä viime metreillä hiivatulehduksen ja sitä tässä hoidellut.
Tuntuu että kaikki muut on paljon hermostuneempia koska päättää vauveli syntyä. Isä,pappa ja anoppi ovat jo ihan kärsimättömiä olen sanonut et tulee sitte kun tulee. Vaikka itselläkin joka päivä ainakin jossain vaiheessa tukala olo ja sattuu,vihloo,ahdistaa, supistelee niin olen varautunut siihen et voi mennä vaikka vielä 3 viikkoa ennen kun syntyy. Jollain oli ollut vatsa sekaisin mulla myös 3 päivää ollut.
Supistusia kaikille niitä toivoville!
rv 39+1
Täällä myös aloitellaan jälleen uutta viikkoa ja uutta raskausviikkoakin. " Parasta ennen" päivä on siis tänään tällä mammalla, mutta lapsen tulsota ei tietoakaan. Onkohan eveliinukka jo päässyt haku reissulle? Mie kanssa mietin tuota, että näinköhän Bea ja wilma on lähteneet kaksosiaan kotiin jo myös hakemaan? Ja Brownietella oli ainakin se sektio aika jo viime viikolla... tässä alkaa siis ainakin muilla kovasti pukkaamaan huhtikuisia maailmaan. Odottavan aika tosiaan vaan alkaa olla mun mielestä pitkä. siis tooosi pitkä. Pitäisiköhän tänään aktivoitua ja alkaa siivoamaan. Tuo siivoaminen ei vaan kuulu meikäläisen suosikkihommiin, mutta jonkunhan se täytynee tehdä... huoh!
Esikoisen isäntä vei tänään hoitoon, joten tässä on taas pari päivää aikaa itselle ja ja loppuviiikko sitten koitetaan taas keksiä tekemistä viisivuotiaalle. ... ite vaan ei jaksais akaa tekemään mitään .
Keskiviikkonan on taas neuvola ja tätsy sanoi, että keskiviikon jälkeen hän antaa mulle porttikiellon, ettei tarvi enää neuvolaan ilmestyä... niin varmaan. Mä olen vielä siellä ovella kuikkimassa parin viikonkin päästä.
Täällä tihkuu vettä, joten ulkoilukaan ei kiinnosta, mutta hyvää maanantaita kuitenki kaikille!
Jo-an rv 40!!!!
Moikka kaikki hippuset!
ONNEA pienellepunapäälle ja heijän perheelle nyytistä!
Ihanaa lukee kaikkien supistuksista. Toivottavasti kaikilla kaikki menee hyvin.
Niina, oliko se viime viikolla masutautia vai... mein Tytti piereskeli eilen pahoja pieruja ja teki useammat vähän löysät kakat, mut ei ainaskaa muuta. Eli ei ainakaa taidettu saaha tartuntaa.
Mie selvisin niistä hautajaisista kunnialla, koko lauantain sain kyllä supistuksia, harjoitus sellaisia, mutta varmaan oli mielialalla vaikutusta. Flussankii oon lääkkeiden avulla selättäny, ainoastaa kauhee väsymys jäi. Mut taitaa kuuluu tähä muuhun olotilaan.
Kummiasiaa: Luultavasti pyydetää miehen kaksoisveli puolisonsa kaa ja miun veli puolisonsa kaa (heillä LA 6.8). Tytillä on kolme kummia. Yks miehen sisko ja sit miun sisko miehesä kaa. Tytin kummit on kyl miusta Tytille parhaat, ne rakastaa sitä ihan täydestä sydämestä, paitsi kyl niin kaikki muutki. Tytti on esikoisena sekä miun että miehen puolelta vallannu koko suvun sydämet. Tuo miehen kaksoisveli on Tytille myös lemppari. Et ois myös ollu hyvä kummi, samoin miun veli. Tytti pohattaa niijen kaa aina menemää ja soittaa koko ajan sedällee tai enollee leikki kännyllä.
Mut kohta tulee mies ruokkikselle, meen laittaa kahvit tippuu.
Tytikkä rv 35+6
Suppareita kaikille tarviiville!
Kirjoitit: " Täällä tihkuu vettä, joten ulkoilukaan ei kiinnosta, mutta hyvää maanantaita kuitenki kaikille!"
Ekana tuli mieleen, että tihkuu LAPSIVETTÄ.. Sitten vasta tajusin, että varmaankin taivaalta tulee jotain. JOoh.. On tainnu aivot jäädä viettämään viikonloppua..
Taitaa olla yleistä tuo aivot narikkaan asenne ... :) Dementiaa ilmassa edelleen. Voi kun tihkuiskin tuota lapsivettä, niin tietäis että ollaan etiäpäin menossa.... Toivossa on hyvä elää ...
jo-an
En tiedä, olisiko se kuitekii ollut sitä ns. luonnollista tyhjentymistä se miun vessassa juokseminen, kun maha on edelleenkii ihan kuralla, viime yön juoksin vessassa aina suppareiden välissä. Pääsärky on helpottanut melkein kokonaan, tosin pää on jotenkii kauhean " kireän" oloinen ja välillä huimaakin, en sitten tiiä, onko miulla vaan selkä tai niskat jumissa, ei kyllä tunnu siltä.
Kohta syömään ja sitten taas neuvolaan. Jospa tää olisi nyt sitten viimeinen kerta yhtenä kappaleena...
Niina ja nirppu rv 39+5
Hyvää alkanutta viikkoa - se on sitten huomenna jo " meidän kuu" ! Minä kävin aamulla neuvolassa ja sen jälkeen jumpassa, hetki sitten kotiuduin.
Neuvolassa ei uutta, hemppaa ei mitattu, paineet 121/79, sf 32,5 cm, syke about 125 (neiti veteli sikeitö koko ajan), pissa puhdas. Pää on tosi alhaalla, eikä juurikaan liikahda. Taidetaan saada tälläkin kertaa pahkapäinen lapsi, jos nyt on jo nuppi kiinni lähtökuopissa. Esikoinen oli ainakin 2 vko kiinnittyneenä ja melkoiset pahkat oli kummallakin puolella päätä... Ihanaa, että antoivat taas ajan vasta ens viikon torstaille, niin ei tarvi kauhean usein juosta näytillä. Juu ja painoa oli tällä kertaa tullut vähän lisää, niin ei tarvinnut siitäkään natista. Nyt on +13 kg lähtöpainoon ja se on 3 kg vähemmän, kuin viimeksi näillä viikoilla. Jee!
Jaa, kai se tarviis lähteä imuroimaan auto ja sitten sen jälkeen pesettämään. Mies saa kantaa illalla renkaat kyytiin, jotta voin käydä vaihdattamassa kesäkumit alle. Pääse nastojen rahinasta eroon ja on kivempi ajella. Meinasin hakea keskiviikkona Hulluilta Päiviltä esikoiselle turvavyöistuimen, niin saa senkin laittaa puhtaaseen kaaraan.
Vauvauutisia odotelle,
Winku ja Veera, 38 tasan
Täällä ainakin toinen kaksosodottaja ja edelleen ihan yhtenä pakettina. Kohdunsuun tilanne ollut siis tosi kypsä jo lähes viikon ja A-vauva alhaalla, mutta ei tunnu olevan merkkiäkään synnytyksestä. Viime ke-pe kipeitä supistuksia tuli ihan tiuhaankin ja niitä yritin vauhdittaa siivouksella ja saunomisella, mutta tyrehtyivät kokonaan... Keskiviikkona olisi taas äitiyspoliaika ja siellä kyllä alan vaatia käynnistystä. Viikkojakin olisi jo 38 täynnä ja alan pelätä että pojat kasvavat niin isoiksi että synnytyskin taas vaikeutuu (esikoinen kun oli 4 kg). Eli sitkeitä sissejä nämä meidän pojat, tuntuvat viihtyvän nykyisessä olotilassaan??? Oma turhautuminen alkaa olla sitä luokkaa etten siitä viitsi edes puhua...
Supistuksia kaikki tuntuvat kauhesasti toivovan, sama olotila täällä. Siispä lähden tästä päiväsaunaan.
Tsemppiä kaikille, uusia vauvauutisia odotellaan!
Wilma77 37+5 (esikoinen syntyi spontaanisti 37+6)
Tais edellinen viesti lähteä puolikkaalla sekavalla otsikolla, ainakin se hävisjonnekin.
Mutta täällä edelleen kokonaisena odotellaan supistuksia tai edes jotain merkkiä synnytyksestä. Huomenna olis sitten se eräpäivä minullakin edessä. Huomenna on lisäksi se kokoarvio tossa äitipolilla. Tosin käynnistyksestä on turha toivoa, kun ei ole synnytyssairaalan äitipoli. Mutta jos sitten tarvittaessa saisi vaikka lähetteen tonne synnytyssairaalaan ja ainakin vauhtia alapäähän kun tarkistavat tilanteen. Tosin mies tilas synnytyksen perjantaille. Töissä kuulema kiirettä nyt alkuviikon ajan. Mutta saas nähdä mitä pieni päättää yksiössään.
Monella jo kipeitäkin supistuksia ollut ja saavat odotella niiden vahvistumista. Itsellä kun noita kipeitä ei ole ollut koskaan ennenkuin kohdunsuu on ollut jo melko paljon auki, sairaalaankin olen aina mennyt muista syistä. Tiiä sitten milloin täällä tajutaan lähteä minnekään.
Ja onnittelut jo synnyttäneille.
Virpi 39+6
Kiva olla just nyt räkätaudissa. Mulla kroppa kait käsittää väärin tän limatulpan irtoamisen kun se änkee sitä kamaa tonne ylähengitysteihin...
WILMAlle tsemppiä poikien kanssa. Huisin pitkään kyllä viihtyvät masussasi, eikös nuo kaksoset yleensä tuppaa hiukan aiemmin tulemaan ulos? Vaan mukavampi se kait on kypsiä lapsia ulos pusertaa kuin vallan keskenkasvuisia. Keskosia ei kait meillä Hippusilla liiemmin ole ollut?
TUIKKU kysyi kirkkoon kuulumattomien vanhempien lasten kasteesta. Sen mitä olen mieheni suvun kautta ortodoksismiin tutustunut niin varsin leppoisaa ja elämänmyönteistä meininkiä sielä harrastetaan. Eli ei ongelmaa kasteessa. Kummmeista ainakin yhden pitää tosin olla ortodoksi. Todella kummalliselta vaikuttaa se että joku pappi olisi kieltäytynyt kastamasta kirkkoon kuulumattomien lasta. Tuohan sotii jo lähetyskäskyäkin vatsaan. Ja kuinka ne kirkon riveihin sitten saa porukkaa jollei kasteen kautta?
Mieheni veljenpoika kastettiin ulkomailla ja oli aikamoinen työ löytää ortodoksipappi kys maasta. Tämä kaveri sitten edustikin hieman perinteisempää siipeä kreikkalaisen kirkon suunnalta ja vaati että kastetodistuksessa mainitaan että lapsi on sitten äpärä, kun ei vanhemmat kerta ole naimisissa. Mieheni veli pisti homman jäihin ja puhui suomalaisen papin hommiin, joka hieman naureskelikin että toisaalla ollaan hieman vanhoollisempia kuin Suomessa. No, tämä kastepappi on nykyään ortodoksikirkossa varsin näkyvällä paikalla ja on meille siis luvannut että no problem lapsen kasteessa vaikka vanhemmat ovatkin pakanoita ;)
Huoh, vaikka laskettuun aikaan on vielä reilusti yli viikko niin saisi jo tulla tämä käärö. Ei jaksa enää odottaa. Vaan ei toiveita kun edelleen asentoa vaihtelee eikä puhettakaan laskeutumisesta. Ja kuukauden päästä vasta käynistelevät yliaikaisena jos niin pitkälle menee. Ei jaksa odottaa NIIN kauaa...
Kevätaurinkoterveisiä sekä peukut pystyssä tsemppaan synnytystoiveisille supisteluja!
pumpulipingu 38+3
Oon ollu kanssa kova taustailija, mut nyt aattelin kans kertoo omia kuulumisia....
eli pääsiäisenä alko armoton kutina joka puolella ja varmuuden vuoksi soitin äitiyspolille, no ne määräs sitten mut labrakokeisiin, otettiin ne maksa ja sappiarvot....seuraavana päivänä soitin sitten niistä ja koholla ne oli, joutusin samana päivänä vielä osastolle ja siellä oon ollu nyt 4 päivää, oon saanu kutinaan lääkettä ja 4 kertaa päiväs on otettu
vauvan sydänkäyrää, mikä on onnex ollu mitä mainioin, tänään sit " onnex" pääsin kotiin, mut joudun käymään siel joka päivä ottaa sitä sydänkäyrää ja ens viikon maanantaina todennäkösesti käynnistetään synnytys ku siin on kohtu kuoleman riski ja enne vanhaan siihe on kuulemma vauvoja kuollukki....nyt mun tarvii vaan levetä ja seurata sikiön liikkeitä, mut kovin se siellä mahassa liikkuu ja potkii :) vähän jännittää se synnytyksen käynnistys ku oon kuullu kauhu tarinoita et ois kaameemmat supistuksen jne...mut maanantaina se selvii jos vaan käynnistyy heti ku se lääkäri sanos et siinäki voi mennä pari-kolme päivää....
Pääsee ainaki pitkästä aikaa omaan sänkyyn nukkumaan :)
mari 36+2
Ja kaikki taas ihan mallillaan, paineet 128/78 joten tosiaan ei nuo pääsäryt johdu paineista. Hemppaa ei otettu kun oli pari viikkoa sitten niin hyvä. Paino oli pudonnut viime viikosta 600g joten kertymä tällä hetkellä alusta tähän 9,6kg, ihan jees. Sf-mittakin oli asettunut viime viikosta ja näytti 33cm, olisikohan vauva viime viikolla sitten vaan punkenut itseään just suoraksi, kun mitta silloin oli 36cm. Pää on melko alhaalla, muttei vielä kokonaan kiinnittynyt, joten ei tuosta eilisestä supistelustakaan ollut sitten mitään iloa :( Sykkeet vauvalla paukutti 130-150 välillä, kun oikein innostui välillä pyörimään. Niin ja pissa oli puhdasta edelleen.
Toivottavasti tää nyt oli sitten miun viimeinen kerta neuvolassa kokonaisena, ensi viikolle oli jo aika varattuna tiistaille, johon terkka toivoi miun ilmestyvän jo vauva kainalossa. Hope so...
Täällä on ihan mielettömän ihana ilma! Aurinko paistaa porottaa ja voi melkein nähdä, kuinka lumet sulaa. Vielä eilen kattelin kauhuissani noita kinoksia, ettei me päästä niistä edes juhannukseksi, niin nyt jo painuneet kummasti ja tiet olkaa olla jo ihan sulat, tosin järkyttävän kokoisia lammikoita löytyy joka puolelta.
Mie olin jo ihan varma, että Wilma on laitoksella, mutta eipä vaan! Tosi hienosti kyllä on mennyt siun kaksosten odotus. En oo kuullut kovinkaan monen kaksosia odottavan näin hienoille viikoille päässeen! Vau! Ymmärrän tosi hyvin siun turhautumisen, itselläkii tekemistä jo yhden masukin kantamisessa, saatikka sitten kahden... Toivottavasti pojat pian syntyisivät!
Mites Bea?
Nyt ruskistamaan lihoja kastiketta varten, aurinkoista päivää kaikille!
Niina ja nirppu rv 39+5
Täälläki ollaan yhessä koossa vaikka muka fiilikset on semmosia, että kyllä tämä masukki tästä ennen laskettua pvää tulee... tosin vailla kai mitään toellisuuspohjaa, ku kipeitä suppareita ei ole tullu ku naistenpvänä. Tosin tuollon hautajaispvänä eli tiistaina olin muka miettivinäni, että oisko tuo limatulppaa, mutta eipä sen kummempia, vaikka toisinaan vihloelee kävellessä tuonne alakertaan siihen malliin, niinku aukeilis paikat, mutta taitaa olla toiveajattelua!
Juu, hautajaisreissu meni hyvin ja oli tosi tärkeä juttu mulle, että pääsin sitä veljen&vaimonsa täysaikasena masuun kuollutta pientä poikaa saattelemaan hautaan. Hyvältä se tais tuntua muistaki, että meän perhekki pääsi paikalle ja tuo meän neiti 2v tais ees vähän liennyttää tyhjän sylin kipua veljenvaimolta, kun sai sylkytellä ja humpitella. Onhan se silti aivan pohjattoman surullista, kun aivan valmis ja isokokonen vauva kuolee...ei sitä voi ymmärtää. Syy lienee sitten oli solmu napanuorassa, joka oli kiristyny vasta aivan lopussa. Tuossa hetki sitten koin ultimaalista epätoivoa, ku yritin hautajaispvän videota polttaa heille dvd:lle -ja pahoin pelkään, etten onnistunu saamaan talteen ko 1min ja loppu hävisi jonnekki!!! En voi ymmärtää, jos sen hävitin, enkä tiiä miten itelleni sen anteeksi annan jos nuin ainutkertasen muiston hävitin typeryyksissäni ku koitin hommaa saaha toimimaan........... No mie yritän täällä vielä toivoa parasta, että sen saa vielä pelastettua, tulis tuo mies kotia ja tekis ihmeitä sen suhteen!
oma olo on muuten aivan OK, vaikka henkisesti sitä kyllä on välillä vähän maissa. Lauantaina tosin oli mukava viettää vähän " äiteinpvää" kolmen ystäväni (ja 3lapsen) kanssa, teki oikein hyvää syyä hyvin ja ehtiä juttelemaan, lähinnä näistä äitielämänasioista. Aika hurahti vaan taas petollisen nopeasti, niin että puolestapvästä alkuiltaan meni -ja vasta tuntu että vauhtiin päästiin. Oltiin siis meillä kotona, mutta ulkoilut ja saunomisetki jäi vaan haaveiksi ajanpuutteen vuoksi.
Ikkunoita oon autuaasti saanu pestyä taas muutamia eteenpäin ja lattianki aivan kunnolla, vielä perusteellinen kylppärin&saunanpesu olis ainaki to-do-listalla ennen vauvan syntymää näien tavallisten ohella.
Mun äiti on tulossa eteläänpäin, siis meille tässä tällä vkolla, niin ehin ainaki ite tekemään sitten enemmän, ku on tuolle esikoiselle seuraa -tosin äiti puhuu, että hän sitten pesee ikkunoita ja silittää verhoja. Saapa nähä kuka tekee ja mitä, mutta touhua täällä kuitenki tuntuu riittävän niin paljo ku vaan viittii tehä -ei oo meillä sitä ongelmaa ku toisilla mammalomailijoilla tuntuu olevan, ku ei tiiä mitä tekis...
Senverran tuo surutyö taitaa verottaa kuitenki oloa, että tuntuu väsyttävän aika rankasti. Oon saanu kyllä nyttemmin nukuttua periaatteessa aivan hyvin, mutta välillä ei vaan ois millään virtaa ees perusjuttuihin, ruoanlaitto ei nappaa ees tavallisen vertaa. Onneksi tuo neiti pakottaa silti hoitamaan tätä arkista perusrumbaaki, ettei sitä jää liiaksi näien mollivoittosten mietteien varaan.
La-iltana muuten olin vähän mietteissäni, että mitähän meän masukki meinaa, ku oli kääntäny kylkeä! On nimittäin ollu jo iätajat selkä oikialle päin raivotarjonnassa ja kuulemma melko kiinnittyneenäki jo viimevkon to:na neuvolassa ja sitten se illalla käännähytti kyljen vasemmalle. Mulla on istukka tossa vas.edessä ja siihenhän tuli aivan hillitön kumpu ja vähän olin mietteissäni, ku semmosta nippailua tuntu siinä istukan paikkeilla. No tais kaveri kuitenki huomata tilapulan ja palaili perinteiselle paikalleen. mies vaan oli ulkona kavereittensa kanssa(ku ajoin sen pois äiteinpvän alta) ja hajamielinen ku on, niin oli sitten puh akku ihan lopussa. No, kai mie oisin jonku kavereistaan saanu kiinni jos kyljenkääntö olis saanu jotain mainittavampaa käyntiin...Juu ja nippailuki loppu masusta, ku masukki oli palannu vanhalle tilavammalle paikallensa.
Pitäs kai laittaa ittensä tekemään ruokaa ja tais tuo neitiki jo herätä.
Heippa ja pirtsakkaa ja urheaa mieltä kaikille mammoille!
Hanna ja masukki 38+0 ja Sara 2v
Yhdessä paketissa edelleen myös tämä mamma ja pikkuneiti¿ valitettavasti. Oon tässä pitkin matkaa kovasti toivonut meille aprillipäivän vauvaa, mutta nyt alkaa jo usko mennä, että se neiti sieltä vielä huomenna tulisi. Taitaa olla tuolla yksiössä täysihoidossa niin lokoisat oltavat, ettei sieltä ole kiire pois.
Mukava kuulla, että monilla on sentään supistellut :) Mulla ei toivoakaan moisesta. Tarvii varmaan ottaa ne kuuluisat ässät käyttöön, jos niistä olis jotain apua¿ ;)
Vaan eipä tässä sen ihmeempiä. Mettäntytölle toivottelen kovasti voimia.
Ja onnittelut vielä täältäkin Pikkupunapäälle! Toivottavasti tällä viikolla tupsahtaa roimasti lisää uusia hippusia maailmaan :)
Niisku ja masukki 39+3
Huomenna on sitten huhtikuu, jolloin Huhtihippusvaaveleita pitäisi alkaa syntymään toden teolla!! Ihanaa!
Mulla oli tänään ensimmäiset pienoiset merkit tulevasta synnytyksestä. (Tai sitten ei :) )
Aamuisten torkkujen jälkeen on alaselkä jomotellut menkkamaisesti... No tiedä sitten tarkoittaako se mitään, mutta toivoisin kovasti että jotain olis alkanut tapahtumaan... :) Mitään supisteluita ei siis yhäkään ole ollut.
Kummassakaan aikaisemmassa synnytyksessäkään ei mulla ole ollut supistuksia ennen vasta kuin synnytys on alkanut... Ja edellisessä synnyksessä - kun supistukset alkoivat - oli vaavi ulkona jo neljän tunnin kuluttua.
Jännää kun ne synnytykset ovat niin erilaisia. Burdehan kertoi, että oli kaksi viikkoa supistellut ennenkuin vasta päästiin tositoimiin...
Niin ja tiedäpä häntä miten mulla tällä kertaa menee...
Siis kovasti toivon, että jotain tapahtuis! Olo alkaa olla tukala. Iltaisin tuskin pääsee kävelemään kun vauvan pää painaa kipeästi " lonkkiin" .
Mietin vain miten on teillä kaksosten odottajilla... Kovasti tsemppiä teille!
Keskiviikkona on neuvola ja toivon, että tuttu neuvalatäti on palaillut takaisin lomalta.
Mukavaa odotusta viimeisiin viikkoihin!!!
Karru 38 +4 vekarat -99 ja -01
Ihan nopeesti sen verran vaan, että saunan jälkeen supistuksia tuli edelleen, mutta ei ehkä ihan niin usein. Sit ku kävin nukkumaan, ni alko tulla aika kipeitä suppareita - hiki siinä tuli. Ne kuitenkin loppu joskus kahen aikaan. Eli siis se niistä tällä erää. :)
Neiti nyyhkii tuolla, kun ei tullukaan tuttiritarista muuta kun mainos. <3 Ihana toinen, kun se on ihan tuttiritari-fani. :)
No joo. Meen nyt aamupalalle ja sit varmaan pikasuihkuun. Mulla on neuvola klo 11 ja vyöhyketerapia klo13.
burde ja viltsu 39+1
[color=darkviolet] PS. Pääsiköhän Eveliinukka vauvaa hakemaan????