Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen perheille jossa on sekä tyttö- että poikalapsia

Vierailija
28.03.2008 |

Itse en ole koskaan ollut (meilläkin on nyt molempia).

Eräs tuttavaperhe paasaa aina siitä kuinka kaikki perheelliset ovat heille kateellisia kun heillä on sekä tyttö että poika.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä isosiskoilla on enemmän hoivaviettiä kuin isoveljillä. Isoveljetkin varmaan voivat olla suojelevia jos ikäeroa on paljon mutta ainakin kaikissa tutuissa perheissä isoveljet kiusaavat ihan eri tavalla pikkusisaruksiaan kuin isosiskot. Esim. meidän 3,5-vuotias tyttö ei ole koskaan satuttanut pikkusisarustaan tahallaan kun samanikäiset pojat tuntuvat läpsivän, tönivän ym. sisaruksiaan lähes päivittäin.

Omakin 2 vuotta vanhempi isoveljeni kurmotti minua aikuisikään saakka.

Vierailija:

Joku ihan vakavissaan(?) heitti, että hänen käsityksensä mukaan isovelit on pahempia kiusaamaan kuin isosiskot. :O Itselläni on ihan päinvastaisia kokemuksia lapsuudesta, nyt omasta perheestä ja ties kuinka monesta tutun perheestä (ihanien, suojelevien) isovelien suhteen. Silti ei tulisi mieleenkään kuvitella, että isosiskot olisivat lähtökohtaisesti kamalampia kuin isovelit...

.

Vierailija
42/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 poikaa ja voin täysin rehellisesti sanoa, että olen äärettömän iloinen heistä. Yhdenkään raskausaikana en toivonut tyttöä tai poikaa erityisesti, mulle oli ihan sama kumpi tulee. Olemme päättäneet tehdä vielä neljännen, jos sellainen meille suodaan. Taaskin minulle on sama kumpi tulee. Mies kyllä toivoo tyttöä, sanoi että viimeinen sais olla tyttö, koska haluais äidilleen antaa pienen pojantyttären (anopilla itsellään 3 poikaa ja 6 lastenlasta, jotka kaikki poikia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yksi tyttö. Mummuvainaani aina sanoi, että kyllä tytöillä poikia saa :-)

Vierailija
44/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole kateellinen, sillä kolmea lasta en missään nimessä halua.

Vierailija
45/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
46/46 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voin ollakin, jos on just jotenkin kivasti kaksi tyttöä peräkkäin ja sittne kaksi poikaa peräkkäin, se olisi mullakin ollut haaveissa.

T: Kolme samaa, joka hyvä näinkin. Ehkä joskus vuosien päästä vielä kokeillaan onneamme...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi