Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako matkoja matkatoimiston kautta helpommin? ov

Vierailija
28.03.2008 |

Kun aina olen ajatellut, että varaamalla itse netistä lennot ja hotellit, säästää pitkän pennin. Nyt ystäväni oli pyytänyt tarjousta häämatkalleen ja saanut matkatoimistosta pakettitarjouksen, joka tuli huomattavasti halvemmaksi kuin jos olisi itse varannut eri osiot.

Onko siis niin, että matkatoimistot saavat vielä jotain lisäalennuksia? Kannattaako siis kesälomamatka Euroopassa kuitenkin kilpailuttaa matkatoimistolla? (Suunnitelmissa kolme eri maata, paljon hotelleja ja lentoja siis.)

Olisi kiva, jos joku tietäisi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatoimistoilla on pääsy erilaisiin agenttihintoihin, ja tässäkin pätee se, että tukussa saa halvemmalla... Riippuu kuitenkin aika paljon kohteesta ja ajankohdasta mikä tulee halvemmaksi. Matkatoimistoilla kuin kuitenkin helposti nähtävillä kaikki eri lentovaihtoehdot kohteeseen, kun kuluttaja itse joutuu niitä eri puolilta hakemaan.

Matkatoimiston kautta varaaminen on myös " turvallisempaa" , sillä sieltä varatut matkat kuuluvat valmismatkalain piiriin, jolloin esim. peruutusturva on huomattavasti kattavampi kuin itse netin kautta palasina varaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla