Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko pyydän käytetystä sohvasta? Apuja :)

Vierailija
28.03.2008 |

Olen myymässä sohvaani muuton tieltä ja ainakin yksi olisi kiinnostunut, mutten tiedä mitä pyydän siitä. Sohva on erinomaisessa kunnossa, 3vuotta vanha kankainen mekanismivuodesohva, hyvä nukkuakin, pestävät päälliset. auttakaapa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei ole Muurame, Skanno, Artek tms. merkkisohva, niin 10% siitä mitä itse maksoit uutena on ihan sopiva hinta.

Vierailija
2/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain n 5v vanhasta sohvasta, 2+3h ja rahi, 450¿. Laatukankaat ja hyvä sohva kylläkin. Olisinkohan itse maksanut ostettaessa n 1000¿. Olin kyllä tyytyväinen että sain noin paljon, meni ehkä vähän yläkanttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun kone kaatuu, niin tämä vastaaminen kestää.

-ap

Vierailija
4/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 istuttava sohva.

-ap

Vierailija
5/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytetystä enempää maksaisi.

Vierailija
6/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjoaa pienempää summaa kuin 200, et myy. Tai sitten myyt. Jos kankaat ovat hyväkuntoiset niin kyllä sohvasta voi pyytää vaikka kolmekin sataa. Minä voisin maksaa sen rahan kolme vuotta vanhasta sohvasta, jonka kankaat ovat kunnossa, eli ei auringon haalistamia läikkiä eikä ikitahroja.

Ja joku täällä voi työntää muuramensa ja skannonsa sinne minne ei päivä paista.

Vierailija
7/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta vanhat. Ja ikean vuodesohvasta maksoin 40e (3v vanha).

Mutta jos uutena ostettuna maksoi melkein 1000e, niin pyytäisin itse n. 250e käytettynä. On ilmeisesti kuitenkin laadukas.

Vierailija
8/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan tosissani olin. Tuommoisia hintoja esim. huutonetissä " tuntemattoman merkkisistä" sohvista maksetaan. Tietty moni asia vaikuttaa, kuten vaikka väri ja materiaalit, että miten hyvin menee suurelle yleisölle kaupaksi.

Nimimerkillä yhden 2000-luvun sohvan myynyt ja pidin hyvänä sitä, että siitä 130 saatiin ja 1000 euroa oli Askossa maksanut.

Vierailija
9/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruskea, valkoinen tai luonnonvalkoinen, niin saat paremman hinnan kuin jos on sininen, vihreä tms. ällö väri.

Vierailija
10/10 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan eri tilanne kuin niillä jotka yrittää päästä sohvistaan eroon Huutonetissä, kun sulla on se kiinnostunut ostaja valmiina. Yelsillä markkinoilla vanhasta " merkittömästä" sohvasta on turha yrittää saada paljon muuta kuin nimellisen summan ja poiskuljetuksen.