Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäistä kertaa kylpylään, mitä mun nyt pitää tehdä/olla tekemättä, ettette tuijota suotta?

Vierailija
28.03.2008 |

Nokian Edeniin menossa, antakaas arvon leidit käyttätymissäännöt. Sielläkö ei saa paneksia porealtaassa ja karvat tietyllä mallilla sheivattu..? Mitä vielä? =0)

Ja ihan oikeitakin vinkkejä saapi antaa, onko kiva paikka?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierukuplat erotu muista kuplista :-)

Mulle oli ekalla kylpyläreissulla (järkyttävä) yllätys se, että joka paikkaan painellaan se kylpytakki päällä. Siis jossain kahvilassakan istutaan tyynesti kylpytakissa ja pistetään wieneriä naamaan.

Vierailija
2/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TepaTerhakka:

pierukuplat erotu muista kuplista :-)

Mulle oli ekalla kylpyläreissulla (järkyttävä) yllätys se, että joka paikkaan painellaan se kylpytakki päällä. Siis jossain kahvilassakan istutaan tyynesti kylpytakissa ja pistetään wieneriä naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä allasalueilla uimapukua. Peseydy ennen altaille menoa. Älä pissaa/kakkaa altaaseen. ta uikkari pois ennen saunaan menoa.

Vierailija
4/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käytä allasalueilla uimapukua. Peseydy ennen altaille menoa. Älä pissaa/kakkaa altaaseen. ta uikkari pois ennen saunaan menoa.

Vierailija
5/5 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiin pari viikkoa sitten Nokian Edenissä. Kyllähän se siinä sitten valkeni, kun silmät tottui pimeään ja hokasin ne alastomat ukot tuijottamassa siellä aidan toisella puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi