Ensimmäistä kertaa kylpylään, mitä mun nyt pitää tehdä/olla tekemättä, ettette tuijota suotta?
Nokian Edeniin menossa, antakaas arvon leidit käyttätymissäännöt. Sielläkö ei saa paneksia porealtaassa ja karvat tietyllä mallilla sheivattu..? Mitä vielä? =0)
Ja ihan oikeitakin vinkkejä saapi antaa, onko kiva paikka?
Kommentit (5)
TepaTerhakka:
pierukuplat erotu muista kuplista :-)Mulle oli ekalla kylpyläreissulla (järkyttävä) yllätys se, että joka paikkaan painellaan se kylpytakki päällä. Siis jossain kahvilassakan istutaan tyynesti kylpytakissa ja pistetään wieneriä naamaan.
Käytä allasalueilla uimapukua. Peseydy ennen altaille menoa. Älä pissaa/kakkaa altaaseen. ta uikkari pois ennen saunaan menoa.
Vierailija:
Käytä allasalueilla uimapukua. Peseydy ennen altaille menoa. Älä pissaa/kakkaa altaaseen. ta uikkari pois ennen saunaan menoa.
justiin pari viikkoa sitten Nokian Edenissä. Kyllähän se siinä sitten valkeni, kun silmät tottui pimeään ja hokasin ne alastomat ukot tuijottamassa siellä aidan toisella puolella.
pierukuplat erotu muista kuplista :-)
Mulle oli ekalla kylpyläreissulla (järkyttävä) yllätys se, että joka paikkaan painellaan se kylpytakki päällä. Siis jossain kahvilassakan istutaan tyynesti kylpytakissa ja pistetään wieneriä naamaan.