Yhtäkkiä huomasin, etten luota mieheeni. mikä neuvoksi?
Minä olen ollut jotkut ruusunpunaiset lasit silmilläni tiedostamatta tätä luottamuspulaa.
Miten tämä voi olla mahdollista?
En vaan ole tajunnut olevani näin kyyninen kaikesta. Luulin vaan, että meillä on onnellinen parisuhde.
Olen kai jotenkin pitänyt ihan tavallisena sitä, että joskus iskee epäilyksen vihreä mörkö, joka ajaa tarkistamaan puolisonsa puhelimenkin.
Voiko luottamuksen saada terapian tai jonkin muun avulla?
Olen aikanaan kärsinyt pahasta koulukiusaamisesta ja minun luottamukseni on petetty useaan otteeseen lapsuudessani. Jotenkin tämä epäluulo on sitten jäänyt päälle.
Kommentit (5)
moneen asiaan. Kun käsittelet asiat, niin voit alkaa nauttimaan elämästä ja parisuhteestasi.
Eli: onko nyt tapahtunut jotain joka on saanut luottamuksesi menemään, vai tajusitko nyt ettet ole loskaan luottanut? Jos jälkimmäistä, niin miten sen edes voi tajuta jälkikäteen?
Vierailija:
Eli: onko nyt tapahtunut jotain joka on saanut luottamuksesi menemään, vai tajusitko nyt ettet ole loskaan luottanut? Jos jälkimmäistä, niin miten sen edes voi tajuta jälkikäteen?
minkälaista sen luottamuksen pitäisi mielestäsi olla? tulee vain mieleen että odotatko jotain epärealistista jos kerran kaikki on hyvin ja mitään erityistä syytä epäluottamukseen ei ole? pitäisikö olla joku huima tunne että voisi sanoa luottavansa ja rakastavansa?
eihän koskaan voi täysin sataprosenttisesti tietää mitä toinen ajattelee tai tulee joskus tekemään, luottamuksessa on kyse siitä että päättää toimia niin kuin toinen olisi luottamuksen arvoinen. Riskejä pitää joskus elämässä ottaa.
voihan tietysti olla, että mies viestittää käytöksellään jotain ristiriitaisia viestejä, joista sinulle tulee kummallinen olo, mutta yhtä mahdollista on se että oikeastaan kyse on omasta epävarmuudestasi. Oletko voinut luottaa muihin elämäsi miehiin? ystäviisi? vanhempiisi?
Siis muutoin kuin kännyä vahtaamalla. Kykenetkö hellyydenosoituksiin?