Tupakointi ja raskaus
Ja että tätä aihetta ei olisi tällä palstalla vatkattu eestaas jo ainakin kahdeksan vuoden ajan?
Kommentit (6)
En voi ymmärtää miksi jotkut antavat itselleen luvan olla itsekkäitä ja poltaa raskaudensa aikana ja sama koskee imettämistä myöskin... Olen itse entinen tupakoija ja lopettanut tupakoinnin samalla kertaa kuin ehkäisyn käytön ja onnistuin saamaan terveen kauniin tyttären. Tupakka sisältää noin yli 3000 eri toksiinia, joita ei ole kaikkia vielä edes tutkittu. Tupakka vaikutaa aivojen välittäjä aineisiin ja siitä syystä aiheuttaa riippuvuutta. Tupakka ei ole terveellistä sitä ei voi kukaan kiistää. On turha vaikertaa ja itkeä sitä miten vaikeata tupakoinnin lopettaminen on! Jos toiminnallaan vaarantaa toisen ihmisen terveyttä se on törkeätä! Vain itsekäs idiootti uhkaa syntymättömän lapsen tai jo syntyneen lapsen terveyttä. Olen yllättynyt minkälaista vuodatusta luin näiltä sivustoilta tupakoivilta äideiltä. Hävetkää!! Äidin tehtävä on suojella lapsiansa!
että 15% suomalaisista polttaa raskaana. On siinä iso joukko häpeemässä!
Tehtiinkö tämäkin aloitus taas vaan ihan tappelun takia?
Jälleen on yksi tuhkakuppiäiti ilmestynyt lähipiiriin joka puolustautuu sillä ettei muittenkaan lapset ole syntyneet vaimmaisina vaikka ovat polttaneet. Meikäläisen nuppi ei vain tajua kuinka voi olla mahdollista että 2000-luvun äidit voivat moista hölmöyttä edes päästää suustaan
Olen kohdannut useita akateemiseti kouluttautuneita 30v+ odottajia joilla löytyy verukkeita miksi tupakoinia ei voi lopettaa raskauden aikana...se on niiiin vaikeata!
Kun menee Itikseen, siellä melkein puolet rattaita työntävistä äideistä savuttaa. Taas vaikkapa Tapiolassa tällainen ei tulisi kuuloonkaan. Olen usein miettinyt tätä juttua, että mistä johtuu.