Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä vinkkejä mistä sais paljon rahaa....

Vierailija
10.03.2008 |

Ässä-arpoja ostelemalla en ole onnistunut....Apua, tää köyhyys painaa liikaa. Töihin en voi mennä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisetko vähän mistä kirjoitushommia voisi löytää? Kiinnostais kovasti. Äidinkieli on ollut minulle aina se vahvuus :)

Vierailija
2/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta duunia ehdotettu ja aina sama vastaus, ei sitä kun oon ujo, ei sitä kun se on tätä.

Hommaa hoitaja kotiin, saat sitä yksityisen hoidon tukea. Noin monesta lapsesta saat tosi hyvät lapsilisät, siihen vielä palkka päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin en haluaisi, mutta on pakko saada rahaa. Etsin vaan parasta mahdollista vaihtoehtoa itselleni ja perheelleni. Mukavinta olisi itse hoitaa omat kullannuppuni ja tilille rapsahtaisi 2500e enemmän rahaa jostakin. Jotakin on keksittävä elääkseen. ap

Vierailija
4/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uteliaisuudesta kysyn et paljonko tienaat lapsistasi/kk ?

Vierailija
5/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsilisät ovat suuret, kyllä monta lasta kuluttaakin paljon. Ruoka on suurin menoerämme kuukaudessa. Siinä kalpenee asuntolainat ja autoverot kevyesti. Laitan itse kaikki ruoat, joskus ostan leipää. Leivon leivinuunissa-säästää sähköä ym. Kaikki säästökohteet on jo käytössä. Raha vaan ei meinaa riittää siltikään.

Vierailija
6/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huomaat etten ole paljastanut kuinka monta lasta minulla on. Kyse oli vain niistä jotka tarvitsevat hoitopaikkaa :) Iso perhe on. Ylä-asteella ja ala-asteella on useampikin lapsi :) En paljasta paljonko tienaan, mutta enemmän kuin työssäkäyvä duunarimieheni :)

Vierailija
7/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan käyttöön. Jos tosiaan leivot leivät ja pullat itse, mehustat, yms., niin kyllä säästöä syntyy. Miehelle tietysti eväät töihin.

Ostavaatteet, joulu- ja synttärilahjat alennusista. Tee mahdollisimman paljon lahjojakin itse, esim. syötäviä lahjoja, villasukkia (jos osaat neuloa) yms.

Nuo kirjoitustyöt ovat taatusti mielekkäämpiä kuin verkostomarkkinointi.

Vierailija
8/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti varmaan hankkia niin iso perhe ettei pysty edes elättämään sitä!!

hohhoijakkaa sanon minä...

Vierailija
9/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte yhdessä sellaisen tienaa tonni diilin, lajittelette ja jaatte kimpassa 2-3 piiriä ja saatte siitä 1000e/kk palkkaa?

Vierailija
10/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jotain kotimyyntiä?

Kyllä se töissäkäynti helpottaa elämää monella tapaa...

Vierailija
11/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heitä on sen verran monta, ettei töihinmeno kannata. Päivöhoitomaksut olisivat niin suuret ja siihen pitäis vielä maksaa koululaisten iltapäivähoidot. Tai en siis usko, että mistään saisin niin suurta palkkaa.

Vierailija
12/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita? Meikkejä? Alusvaatteita? Ihonhoitoa? Tuppervaaraa? jne.

Niillä jotkut tienaavat ihan mukavasti, ja saa myös muuta tekemistä kodin-j a lastenhoidon oheen.

Vierailija
13/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoidan itse lapseni ja teen vähänkään töitä, menetän lähes kaiken kotihoidontukeni. Mitä kannattaa raataa, jos en saisi edes palkkaa. Osa-aikainen duunari ei tienaa montaa sataa.

Vierailija
14/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ujo ihminen suuressa laumassa lähes puhekyvytön :) Ei minusta ole kotikutsujen pitäjäksi. Olemme kaikki niin erilaisia....ap

Vierailija
15/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin joskus kouluikäisenä liimaamassa mainoskirjeisiin " autonavainta" , kun mainoskirjeen arvonnan pääpalkintoja oli auto. Saisikohan tuollaita työtä kotiin? Hidasta työ on ja huonosti palkattua varmaankin... Jospa lapset haluaisivat osallistua siihen? Vai meneekö jotenkin epäeettiseksi? : )

Vierailija
16/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosidonnainen hoitoraha on sitten tietysti erikseen, mutta se kai ei muutenkaan ole niin paljoa, ettei sitä osa-aikatyötä kannattaisi tehdä? Esim. ilta- ja/tai viikonlopputyötä.

Vierailija
17/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vähän kinkkisempi järjestää...

Vierailija
18/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirjekuoriin pakkaaminen kyllä kiinnostais kovasti. Jos tekis sitä kaiket illat kun saa lapset nukkuun. mistähän semmoista työtä vois löytää??? Tulosidonnainen puoli tuesta lähtis pois, sen yli pitäis ainakin tienata, että ois jotakin hyötyä. ap

Vierailija
19/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olis myös vaikea tehdä kotona, jos lapset vaatii vieressä huomiota kovaan ääneen. :) ap

Vierailija
20/27 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tyhmään :) Miksihän miehen tyhmä pitäis olla ?:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi