Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä juon joka päivä työpäivän aikana litran kolalightia

Vierailija
03.03.2008 |

Miten mä pääsen siitä eroon?!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykäänyt mistään limppareista.

Kolassa on kai joitain riippuvuutta aiheuttavia aineita.

Sinun täytyisi vain alkaa vierottaa itseäsi!

Vierailija
2/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuta. Ja sit vähennä sen kolan määrää vähitellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

colaa sisältävät juomat hapettavat elimistössä. Ja se taas vanhettaa! Suojaksi hapettumista vastaan taas ihmiset syövät antioksidantteja, mutta eiväthän nekään auta, kun colaa juot :(

Vierailija
4/4 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilisin tehdä näin:

Eka lukisin netistä mahdollisimman karmivia kuvauksia siitä, miten kolajuomat tuhoaa hampaat. Ja katsoisin ne kaikki kuvat kanssa, ja tulostaisin niistä kuvista kamalimman työhuoneen seinälle tai muualle mistä sen pakostakin näkee.

Ja sitten yrittäisin pikkuhiljaa vähentää, jos ei kerralla pysty jättämään pois. Esim. aluksi että vain puoli litraa päivässä tai vaan joka toinen päivä. Voit myös yrittää miettiä millä sitä korvaisi, esim. oletko riippuvainen juoman kofeiinista (voisitko korvata sitä kahvilla tai ihan kofeiinitableteilla alkuun?) vai mistä. Auttaisiko vissyn juominen korvikkeena yhtään (vissy toimii varmaan vettä paremmin, kun sisältää poreita)?

Mulla alkoi yhdessä vaiheessa mennä vähän yli kolan juominen myös, mutta sitten mä aloin pelätä mitä se tekee hampaille. Nyt olen antanut itselleni luvan juoda sitä vain viikonloppuisin tietyn määrän, arkisin ei. Mulla tää toimii hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi