Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitse uneni! Ov

Vierailija
23.02.2008 |

Unessa seisoin kaupungilla mieheni sekä muiden ihmisten kanssa, exäni oli juuri saanut kuulla että menen naimisiin. Hän seisoi vähän matkan päässä minusta, veti äkkiä aseen jostain ja ampui itseään suuhun.

Menin shokkiin ja yritin mennä katsomaan exää, " tutut" mutta silti tuntemattomat ihmiset veivät minut väkisin pois ja alkoivat valmistaa minua häihin.

Ns. oikeat häävaatteet olivat kadonneet jonnekin ja minulle laitettiin jotain ihme virityksiä päälle. En pystynyt ajattelemaan muuta kuin exäni itsemurhaa ja sitä miksi olin niin rikki vaikka olin menossa naimisiin.

Olipa inha herätä tuollaiseen tunnetilaan aamulla...

Ja siis taustaksi; exää jonka kanssa kihlauduin jo nuorena petin mennen tullen, nykyisen mieheni kanssa yhdessä 6v kaksi lasta ja naimisissa oltu 1,5v

?????????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen itsekin, kun aina aika ajoin nämä x:ät ilmestyvät uniin ja unissa tapahtuu aina jotain omituista.. Pitäisiköhän asiaa kysyä joltain unientutkijalta, vai onko sellaisia olemassakaan? Onnea vaan nykyiseen elämääsi, onneksi tuo oli vain unta mitä näit.

Vierailija
2/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jättämässä taaksesi/ pääsemässä eroon jostain asiasta tai elämänvaiheesta, johon et ole ollut tyytyväinen, olet ehkä hävennyt ja halveksinutkin sitä, et halunnut että siitä tiedetään julkisesti.

Uusi aika on alkamassa, onnen saat, jos uskallat uskoa siihen!;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pettämisesi edellisessä suhteessa? Kaipaatko nuoruudestasi jotain josta sinut " väkivalloin" revittiin perinteiseen perhe-elämään?

Vierailija
4/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli kyllä kysäistä tänään exältä onko hällä kaikki hyvin =)(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä