Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Tramal-särkylääkkeestä?

Vierailija
21.02.2008 |

Määrättiin pieni annos, mutta sivuoireet toki pelottaa. Onko teille tullut sekavuutta tms?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuullut että monella muullakin olisi tullut.

Vierailija
2/10 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksenteli ja puhui levottomia. Kivut vei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistäni sumeni näkö, alkoi huimaamaan ja oksentelin. En uskaltanut kokeilla toista kertaa Tramalia, vaan kärsin murtuneen käteni kanssa mieluummin säryt tavan särkylääkkeen tuella.

Vierailija
4/10 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan unelias ja se laski lepopulssini lähelle 20:a. Koska aiheuttaa hidaslyöntisyyttä, en saa käyttää enää. Moni muukaan särkylääke ei kylläkään sovi. Oikeastaan ibuprofeeni ja parasetamol. Kovemmista kipulääkkeistä käy petidiini (en tiedä varsinaista vaikuttavaa ainetta nimeltä)

Vierailija
5/10 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain siitä kurkkuuni sellaisen tukehtumisen tunteen.

Kurkunpää jotenkin tuntui kokoajan menevän tukkoon vaikka ei oikeasti niin tehnytkään. Kivut toki vei.

Ei kiitos siis enää sitä minulle! Mulle toimi sitten Panacod hyvin ja sairaalassa pistivät Oksanest (?) nimistä lääkettä joka sopi myös hyvin.

Hoitajat sanoivat että monesti nuorille tulee epämiellyttäviä sivuoireita Tramalista.

Vierailija
6/10 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut kysyä tosiaan annostusta, mutta kun menin sappileikkaukseen (siis sappirakon poisto), niin en saanut kipulääkkeeksi Tramalia.

Vierailija
7/10 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Määrättiin pieni annos, mutta sivuoireet toki pelottaa. Onko teille tullut sekavuutta tms?

Vierailija
8/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramalinia synnytyksen jälkeen ja en huomannu mitään sivuvaikutuksia, vaikka yleensä saan herkästi rytmihäiriöitä melkeimpä mistä vaan...

Vierailija
9/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin tosi kamalia unia. Sitä en ota enää ikinä, ainakaan suosiolla.

Vierailija
10/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tärkeä syy, että on kova juomaan kaljaa. Se lääke ja olut ei varmasti ole hyvä yhdistelmä.

Mies pääsi kuitenkin leikkaukseen ja selkäongelmat on ohi, mutta ei alkoholinkäyttö :/