Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita uuden elämän juuri nyt millainen se olisi?

Vierailija
21.02.2008 |

Taikasauva heilahtaisi ja missä olisit mitä tekisit?

Asuisin jossain metsän keskellä ja rikkaan kotona viihtyvän miehen kanssa, suku lähellä ja kotiäitinä. Lapsia saisi olla vaikka enempikin kuin nyt 2 muttei enempää kuin 4. Eläimiä olisi paljon ja keskittyisin puutarhan hoitoon, ja kutsujen järjestelemiseen. Matkusteltaisi jonkin verran, mutta mies olisi mieluiten yksinkertaisia arvoja rakastava luontoihminen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin poikaystäväni, sen mikä minulla oli 17-vuotiaana. Uskoisin häntä, että ei ole kiire kihloihin, eikä se ole torjunta, vaikkei mennäkään kihloihin heti. Eläisin nuoruuttani, pyrkisin lääkikseen, rakastaisimme toisiamme, matkustelisimme.

Vierailija
2/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin elämäni rakkauden kanssa (joka kuoli moottoripyörä onnettomuudessa) elelemässä onnellista perhe-elämää...

Onnellinen perheellinen olen nytkin mutta kohtalo valitsi toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toisenlainen mies. Eikä varmasti muutu tuohon suuntaan.

Pitäisikö JSS?

Vierailija
4/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin toivoisin mieheni olevan 10 vuotta nuorempi, jotta olisimme samanikäisiä eikä tarvitsisi 30 vuoden päästä pelätä menettävänsä toista iän puolesta.

Ja lisäksi toivoisin meille paljon lisää rahaa, jotta ei tarvitsisi joka penniä laskea niin tarkkaan.

Ja etten oksentelisi alkuraskauskissa sairaalakuntoon. Ja, että meillä olisi näin hyvä asua koko loppuelämä. Eikä kukaan läheiseni sairastuisi kuolemanvakavasti.

Voishan tätä vielä jatkaa...

Vierailija
5/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta ei olisi pulaa, mies olisi menestyvä ja arvostettu tutkija ja minä menestynyt ja arvostettu luovan työn tekijä. On tähän kyllä mahdollisuudet vieläkin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan