Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvaa, mitä sain 100 eurolla tänään? T: tyytyväinen shoppailija:)

Vierailija
21.02.2008 |

Farkut, kolme tunikaa, kuudet alushousut ja kahdet rintaliivit!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut alessa 15e, tunika 15e, tunika 15e ja tunika 5e, kolmet alushousut kahden hinnalla 12,5ex2, rintaliivit 12,5eX2.

Vierailija
2/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväpeiton, makuuhuoneen verhot, nojatuolipäällyskankaan, 2 suolalusikkaa, emalisen veskoussikan, 3 metallista koristekukkaa.

Minua oikeastaan harmittaa, tuo päiväpeitto oli melkein heräteostos, edellinen on ½vuotta vanha, mutta kun puoleen hintaan sai 48¿.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa pari vkoa sitten. 50 prossan alessa olleet tavarat oli " ale-hinnoista puolet pois" -lisäalessa.

Rintaliivit ostan Changesta, koko sen verran iso, en saa muualta. Alusvaatteet ostan aina hulluilta päiviltä. En käytä farkkuja.

Vierailija
4/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffin 4 euron päiviltä, jolloin oli vielä 6 tuotetta 20 eurolla tarjous.

Vierailija
5/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun ostokset olivat vallan kaupoista!

Vierailija
6/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin tyytyväinen.

Vierailija
7/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin 30-luvun puusohvan 150 eurolla :) ja olen tyytyväinen. Nyt vain maalikauppaan sopivaa maalia hakemaan :).

Vierailija
8/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti hyvät ostokset olet tehnyt.

Ei mullakaan ole varaa ostaa farkkuja hintaan 200 e tai puseroa hintaan 100 e.... enkä kyllä oikein näe järkeä sellaisiin edes rahoja tuhlata, kun eivät useinkaan ole laadultaan sen parempia.

Vierailija
9/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille 72 eurolla 2 jääkiekkoluistimet (CCM) yksi maila, kahdet sauvat ja yhdet samanmerkkiset harjoitusluistimet. Olimme erittäin tyytyväisiä :-)

Vierailija
10/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät uutuuksia hinta 39,90¿, mut tuli -30% kuponki, niin raaskin jopa ostaa. Hintaa jäin 27¿ ja rapiat. Kaikilla kun ei ole varaa ja mä olen ihan onnessani noista farkuista =) Lapsille ensin ja sit itelle, jos rahat riittää...

Vierailija
11/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalihinta oli pari kymppiä ja siitä ale. Minäkin ostan aina ensin lapsille, ja nyt oli ihanaa ostaa vain itselleni. En ymmärrä, miksi se ketään haittaa, jos ostan edullisia, mutta silti muodikkaita vaatteita!

T: ap

Vierailija
12/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihania.

Vierailija
13/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkokauppaa en aio mainostaa, koska taasen tulee niitä jotka ryntäävät sanomaan, että yrittäjä itse. (minusta ei tule yrittäjää). Kangas tulee lastenhuoneeseen, vaikka sopisi hyvin vaikka aikuistenkin makkariin. Hieman heräteostos tämänkin, mutta kävin kangasta hypistelemässä yhdessä sisustusliikeessä ja ihastuin.

huomenna en aio ostaa mitään..oikeasti!

Vierailija
14/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ovat laadusta tarkkoja lähes kaikkien muiden asioiden suhteen paitsi aikuisten vaatteiden? En käsitä...

Vierailija
15/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jmbosta parista eri liikkeestä 4xrintsikat 1xalushousut 3xtunika 1xfarkut 2xtoppi

Vierailija
16/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostokseeni, joka oli mukamas merkkiä se ja tämä ja maksoi aivan liikaa (pusero, noin 100 euroa). Pesin sen yhdesti ohjeen mukaan, niin saumat vetää ja lanka purkautuu helmasta. Mitkä ne on niitä laatuvaatteita jotka kestää?

Samoin kuin ostin miehelle kalliin talvitakin, muutaman kerran ehti p itää, niin eiköhän sekin jo hajonnut. Samassa hikipajassa ne sun kalliit rytkyt tehdään kuin nuo halvemmatkin ja ihan yhtä huonoja ovat.

Vierailija
17/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa pitää samaa paitaa kymmentä vuotta, ihan vain siksi että se on niin h*tin laadukas?

Mieluummin ostan kivoja ja halvempia vaatteita useammin. Ei niiden tarvitse kestää ikuisuuksia.

Vierailija
18/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuka jaksaa pitää samaa paitaa kymmentä vuotta, ihan vain siksi että se on niin h*tin laadukas?

Mieluummin ostan kivoja ja halvempia vaatteita useammin. Ei niiden tarvitse kestää ikuisuuksia.

Jos joku vaate on tosissaan tyylini mukainen ja miellyttävä käytän sitä kunnes se hajoaa. Tällä hetkellä käytössä yksi paita joka on yli 30 v vanha, ollut ennen äidilläni ja nyt minulla, on edelleen hyväkuntoinen.