Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perhana tätä! Valeraskaus vai mikä kumma?

Vierailija
21.02.2008 |

Siis jumalautsi kun on rinnat todella kipeät, koskee jos vähänkään hypähtää ja on kosketusarat. Vatsa sekaisin, valkovuotoa hurjasti, väsyttää, menkkakivut tuli ja meni, kahvi maistuu karseelle, vatsassa nipsauksia ja repäisyjä, kp 29/28.

Mitä pirua tää on jos ei raskautta? Tänään olen testannut negan. Kaksi raskautta takana ja niissä presiis samanlaiset oireet ja olotilat. GGRR!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nää raskausoireita on. Mutta mitä muuta, kysyn mä!? Olin ennen testiä satavarma plussasta ja nyt ihan ymmälläni.

ap

Vierailija
2/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella selvät raskausoireet jo ennen kierron loppua. Kun menkat oli myöhässä 3 päivää, tein testin ja negaahan sieltä pukkas. Positiivinen tulos näkyi vasta viikkoa myöhemmin. Älä heitä kirvestä kaivoon, vaan testaa muutaman päivän päästä uudestaan! Lykkyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin piinaa, niin piinaa!

Vaikka on jo kaksi lasta ja luulisi, että tämä vaihe on tuttu juttu niin silti meinaa mennä pasmat sekaisin.

Olo meinaan on sitten justiin sellainen, että raskaana olisin. Reisiä jomottelee nivusista alaspäin ja olen ihan väsy, sellainen pystyynkuollut :o) Ihan normia laskuraskauden oloa on, joten nega oli kyllä pienoinen yllätys.

No, mä aion nyt malttaa kaikessa rauhassa viikonlopun yli. Sen olen onneksi näistä muksuista ja kahdesta raskaudesta oppinut, että ei tässä ole mitään hätää. Jos se raskaus on ja se on kestääkseen niin ei se mihinkään katoa. Mut jos ei ole niin eiköhän ne menkat tässä joku päivä sitten tule...

Mutta kiitos paljon tsempistä! Toivotaan parasta!

ap

Vierailija
4/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin siis toista lasta ja tiesin kyllä millaisia oireet on. Niinkuin sinäkin varmasti. Muakin se nega vähän masensi, mutta luotin aikalailla omaan olooni. Viikon päästä oli siis ilo ylimmillään!

Muutaman päivän jaksat odottaa ja testaat sitten uudestaan! Plussatuulia sinulle!

t. 5

Vierailija
5/5 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri, luotan kyllä näihin fiiliksiin. Tietty nyt takaraivossa kaihertaa pelko, että en olekaan tosiaan raskaana vaan syynä on joku ihmeellinen hormonihäiriö... :O!

Mutta pian se nähdään. Oli se miten päin vaan niin kyllä varmuus saadaan kuitenkin uskoakseni viikon sisällä!

ap lippu korkealla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä