Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun lapsen juúri 3-vuotta täytettyä en haluaisi

Vierailija
11.02.2008 |

mennä töihin vaan hoitaa vielä ainakin vuoden häntä kotona. Kuitenkin työttömyyspäiväraha tärkeä miehen palkan lisäksi. Meillä lisäksi myös kaksi isompaa lasta ja tuntuu että kotona ihan tarpeeksi tekemistä :/ miten tässä vielä töihin " ehtisi" . Oikeasti ihmettelen (ja hattua nostan) äitejä, joilla jopa n 10 lasta, käyvät vielä töissä kodin ulkopuolella; huh huh, sanon minä.

Enhän voi mennä työkkärissä sanomaan etten haluaisi vielä töihin. Onko muilla vastaavaa/kokemuksia ko asiasta vai olenko ihan kummajainen ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en oikein voi siihen samastua sikäli, että mun mielestä jokaisen työkykyisen kuuluu tehdä töitä, jos niitä on tarjolla. Mistä kaikkia tukia muuten maksettaisiin niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat? Eli itse en kehtaisi nostaa työkkäristä rahaa, jos samalla tietoisesti välttelisin työllistymistä :-/ Olis vaan moraalini vastaista.

Asenteesta kiinni. Jos haluat jäädä kotiin vielä vuodeksi ilman tuon parempaa syytä, laskekaa budjetti uusiksi ja koittakaa pärjätä miehen tuloilla se aika...

Vierailija
2/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reilun vuoden päästä olen. Siksi olen aloittanut työt kotona. Onnekseni omalla koulutuksellani töitä voi tehdä kotoa käsin, ja sellaisia töitä on tietysi paljon. Onnistuisiko se sinulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajaa minusta ei kyllä saa ;) ap

Vierailija
4/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ajatusmaailmasi on aika vieras. Siis että meidän muiden useampilapsistenkin kokopäivätyössä raatavien äitien ja isien pitäisi syytää sulle verorahojamme vain siksi, että sä et jaksa lähteä tähän samaan rumbaan?? :O Musta taitaa tulla kohta sittenkin oikeistolainen, vaikka vasemmistoa olen aina äänestänyt...

Vierailija
5/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortistoon en mene, koska heti saisin töitä ainakin kesäksi. Rahaa ei tule mistään, mutta eletään säästöillä ja miehen palkoilla. Tarkoituksena on etsiä syksymmällä osa-aikatöitä.

Entäs jos itsekin ajattelisit tuota osa-aikaista?

Vierailija
6/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vasemmistokaan olisi tarjoamassa siivestäville mitään. Eiköhän sitä yhteisen jakamista ole tarkoitettu sellaisille jotka eivät kaikista yrityksistä huolimatta " onnistu" tulemaan toimeen omillaan. Joten jatka vaan vasemmiston äänestämistä onhan tuo porvarihallitus jo nähty...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi