Auts, noloa, joku nollapalautteinen kepittää huutiskohdettani
aivan tajuttoman hintaiseksi!
Luulevatkohan muut huutajat, että minä olen itse tuo nollapalautteinen kilpailija?
Noooloooaaaa! ARGH!
Kommentit (17)
HETI, kun 0-palautteisen ostajan maksu näkyy omalla tilillä, kannattaa hänelle laittaa positiivinen palaute kaupasta! Korotustunnuksille ei myyjä yleensä laita palautetta, vaikka joskus harvoin joku myyjä saattaa silläkin tavoin toimia epäilysten hälventämiseksi. Ei kannata odotella ja kyttäillä ostajalta (ehkä) tulevaa palautetta, vaan pelastaa ensimmäisenä oma nahka ja oma maine.
kun nollapalautteinen huutaa kohdettani. Tunnen aina syyllisyyttä, että joku luulee mun korottavan.
Voihan se tosissaankin huutaa mulla on monta nollapalautteen huutajaa huutanut ja ostaneetkin tuotteen, eli annetaan heillekkin mahdollisuus ei kaikki nollapalautteiset ole hupihuutajia.
Nollapalaute on se jolle ei ole yhtään palautetta immeiset antaneet vielä!
Itekki oot aikoinas ollu nollapalautteinen! :D
Hankala se on tyhjästä niitä palautteita repiä!!!!
Se lisää ainakin vähän sun uskottavuutta juuri noihin tilanteisiin. Varsinkin jos sekä myyjällä että nollapalautteisella on peukku, niin ne ei juuri voi olla sama ihminen.
Mikäs järki siinä sit on?
Menee jo ylihilseen tuo huutis homma... :P
Huutiksen omissa ohjeissa on lisätietoja.
Jos sulla on peukku, huutiksen ylläpidolla on oikea henkilöllisyytesi 99,9% varmuudella selvitettynä. Silloin esimerkiksi erinäisissä epäselvissä tilanteissa huutiksen ylläpito voi käyttää tuota tietoa hyväksesi. Ja muille käyttäjille näkyy, että olet tunnistautunut.
Siitä on hyötyä esimerkiksi silloin, jos täysnimikaimasi huutaa kohdettasi ja joku kolmas kantelee ylläpidolle korotushuutajasta. Varsinkin jos molemmat on tunnistautuneet, huutiksen ylläpito näkee, että myyjällä ja huutajalla on eri henkilötunnus.
jossa on joku nollapalutteinen myös huutamassa, niin kyllä mulle tulee mieleen, että noinko se myyjä itse korottaa.
Ihan kuin varmistaisi, ettei oma tuplatunnus jää voittajaksi!
verra hallitsee, ettei joudu itseään estämään korottamasta lisää.
Minä ehkä olen se sinun tarkoittama nollapalautteinen??!!! Sori vaan mutta ihan tosissani huutelin. Mutta olin ajatellut että oma rajani menee 84e. Ja koko ajan vaan toisen huutajan korotusautomaatti nosti hintaa. Sori!! En tehny kiusallani. Ja en ole ennen huutanut itselleni mitään, joten en tiedä mistä niitä palutteita saisin. Onpas tää tyhmää!!!! Eli kun mulla ei ole palautetta, niin enkö ole vakavasti otettava huutaja! HÄH???
vaan ajatteli että joku kuvittelee hänen itsensä olevan tuo huutaja ja haluavan vaan korottaa hintaa.
nollapalautteinen loppujen lopuksi voitti. Kiitettävästi otti yhteyttä ja maksoikin heti!
En tod. tarkoittanut, ettei nollapalautteiset sais huutaa siinä ku muutkin, mutta tosiaankin se on noloa, että muut huutajat saattaa pitää sitä nollapalautteista myyjän toisena tunnuksena, joka sitten nostaa hintaa.
No hard feelings! Vinkkinä vaan, että sun kannattaa huutaa joitakin tosi edullisia kohteita vaikka ensin, jotta saat palautteet alulle.
t. ap
Vierailija:
mutta tosiaankin se on noloa, että muut huutajat saattaa pitää sitä nollapalautteista myyjän toisena tunnuksena, joka sitten nostaa hintaa.t. ap
Kyllä tuommoinen ajattelu on vaan sun korvies välissä! :D
Helpostihan siinä menis oma lehmä ojaan jos alkais jonkun kanssa " kilpahuutoa" omaan kohteeseen, entäs sitten kun sitä korotusta toiselta ei enää tuliskaan?
Huutonet on mulle tosi vieras paikka. Yllätyin vaan kuin ohjeiksi annettiin, että kantsii huutaa vaan jotain vaikkapa halpaa, niin et saa palautetta. Eihän se nyt noin voi olla. Mä uskon että meitä sattunnaisia huutonet käyttäjiä on paljon, ja tylsää, jos heti alkuunsa neg kuva, kun ei ole palautetta.
millään lailla muita huonommaksi. Nollilla on joskus ollut jokainen.
Sitten jos on paljon >15% negoja tai neutreja, en huuda heiltä itse. Myyn kuitenkin samoin kuin muille eli rahat tänne, sitten tuote sinne.
Olen joskus ehkä ylivarovainenkin, mutta -kop, kop- vielä mitään hankaluuksia ei ole sattunut.