Tekisitkö lapsellesi mustaihoisen sisarpuolen?
Kommentit (12)
Mutta jos tämän tulevan lapsen isä olisi tummaihoinen, ( joka on muuten oikeampi sana ) jonka kanssa eleltäisiin yhdessä ja sitä lasta haluttaisiin, niin toki sellainen " tehtäisiin" . Mutta ehdoin tahdoin en lasta kenenkään kanssa menisi " tekemään" - ne tulevat mun periaatteiden mukaan yhteisymmärryksestä lapsen isän kanssa.
Joo, tekisin. Mitä väliä sillä värillä on?
Olenhan itse valkoinen, joten lapsesta ei tulisi mustaa vaan mulatti...
Olisi aikamoinen biologinen ihme, jos pystyisin tekemään mustan lapsen. Erivärisiä sisaruksia pitäisin rikkautena lapsille.
Mutta siis yleisesti ottaen en mielellään tekisi sisarpuolia ollenkaan, vaan haluaisin että kaikilla lapsillani olisi sama isä. Mutta ihonvärillä sinänsä ei olisi väliä, tosin suosin yleensä suomalaista, ja mustiin suomalaisiin törmää vielä aika harvoin. :)
Vierailija:
Mutta jos tämän tulevan lapsen isä olisi tummaihoinen, ( joka on muuten oikeampi sana ) jonka kanssa eleltäisiin yhdessä ja sitä lasta haluttaisiin, niin toki sellainen " tehtäisiin" . Mutta ehdoin tahdoin en lasta kenenkään kanssa menisi " tekemään" - ne tulevat mun periaatteiden mukaan yhteisymmärryksestä lapsen isän kanssa.
Tosin en sisarpuolta vaan ihan oikean sisaruksen (vaikka verisukua eivät olekaan).
mutta tummaihoisen lapsen adoptoimista olemme suunnitelleet. Tosin hän olisi lapsillemme ihan täyssisarus.
Vierailija:
Olenhan itse valkoinen, joten lapsesta ei tulisi mustaa vaan mulatti...
eli valkoisen ja mustan lapsi voi olla ihan tumma, ihan vaalea tai jotain siltä väliltä.
Voisin kyllä adoptoida mustan lapsen.