Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno?? Tarvitseeko mennä lääkäriin?

09.02.2008 |

Olemme yrittäneet raskautta jo yli puolitoistavuotta tjot-periaatteella. Mitään ehkäisyä ei ole ollut koko tänä aikana.

Nyt noin muutaman viikon sisään on tuntunut jos jonkinmoista raskausoiretta (yksi onnistunut raskaus takana) ja olin jo melko varma raskaudesta ja suunnitteilla oli jo testaaminen, kunnes toissapäivänä alkoi vuoto, joka oli täysin erilaista kuin normaalit kuukautiset. Ensimmäisenä päivänä tuli niukkaa rusehtavaa vuotoa, seuraavana aamuna jo kirkkaan punaista. Ja samalla alkoi aivan sanoinkuvaamaton kipu! Pari tuntia kivun alamisen jälkeen tunsin samanlaisen " hulahduksen" , kun lapsivedet menivät ensimmäisessä raskaudessa, ja kun menin samantien vessaan tuntui kovia supistuksia ja sellainen samanlainen " hulahdus" . Pönttöön en uskaltanut katsoa. :(

Samalla kipu helpottui hieman. Ja sen jälkeen vuoto on muuttunut taas niukaksi ja rusehtavaksi. Ei kuitenkaan vielä loppunut.

Viikkoja olisi ollut nyt 6 tai 7, jos siis todella olin raskaana. Minulla on aina ollut melko epäsäännölliset kuukautiset (kierto jopa 50 pv), eli periaatteessa olisi mahdollista että olisi tavallista lyhyemmät ja kivuliaammat menkat, mutta............

Osaako kukaan analysoida tuota? Onko muilla ollut samanlaista??

Tarvitseeko minun nyt mennä käymään lääkärissä??? Kipu on kuitenkin jo helittänyt.....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesta päätellen sinulla on saattanut olla keskenmeno. Jos vuoto oli runsasta voidaan ajatella, että kohtu tyhjeni eikä sinne jää mitään raskausmateriaalia. Jos kivutkin on pois, niin uskoisin, että kaikki on ok. Kuitenkin jos sinulle tulee kipuja tai kuumetta nyt lähiaikoina, niin menisin lääkäriin. Tulehdusriski on nimittäin aina olemassa keskenmenojen jälkeen. Sen vuoksi on tärkeää huolehtia hygieniasta ja vältää uimista, saunaa ja seksiä niin kauan kuin on vuotoa.

Voimia ja onnea jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla