Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat ja nopeat vinkit saunan perusteelliseen puhdistukseen

Vierailija
20.11.2008 |

Kiitos, nyt.

Inspis olisi, kotoa löytyy peruspesuaineiden lisäksi mm. Vimiä, Kloritea, saunanpesuaineita ja välineitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä senkun sitten kuuraat ja huuhtelet hyvin niin puhdasta tulee. Mutta jos et aloita niin ei tule puhdasta!

Vierailija
2/7 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan niin kauhean nopeaa. Tolua ja harjaa vaan. Lihakset kasvaa ja peppu kiinteytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan sitä tehnyt, huuhdellut vaan suihkulla kun se sattuu yltämään sopivasti:)

t. EI ap

Vierailija
4/7 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti puhdasta ei muuten tule, kuin harjalla jynsäämällä ja käyttämällä jotain hyvää pesuainetta... Lauteet myös saunanpesuaineella ja harjalla + suihkutushuuhtelu lopuksi.

Suihkulla suihkutan joka suihkukäynnin jälkeen shampoot yms saippuat seiniltä ja kuivaan lastalla seiniä ja lattian.

Mä en ole koskaan sitä tehnyt, huuhdellut vaan suihkulla kun se sattuu yltämään sopivasti:)

Vierailija
5/7 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydytään suihkuhuoneen puolella.

Vierailija
6/7 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko puhdasta tuli. Lauteita en kyllä saannut hohtavan puhtaaksi, taidan vielä kokeilla raakaa kloritea.

Irroitin sitten samalla myös poreammeen suojalevyn että pääsin pesemään lattian sielä alta. Myönnetään, en ole sitä tehnyt koskaan. Ja voi sitä paskan määrää.

Vierailija
7/7 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydytään suihkuhuoneen puolella.

..no ehkä mä nyt sitä tarkoitinkin, että suihkuhuoneen seinät huuhtaisen suihkulla lopuksi ja kuivaan lastalla... :o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän