Karalahti taitaakin olla SYYTÖN!
Nyt on tuota Karalahden oikeudenkäyntiä kestänyt muutaman päivän ja olen ihan ihmeissäni enkä varmaan ole ainoa. Olin ihan varma, että täytyyhän syyttäjällä olla jotain kunnon näyttöä Karalahtea vastaan.
Nyt sitten onkin selvinnyt, että koko syyte perustuu velkojen maksuun vanhalle kaverille, joka sitten paljastui rikolliseksi. Karalahtea ei millään tavalla ole pystytty yhdistämään itse huumeisiin ja noilla veloillekin on todistettavasti ollut syynsä (ryyppäämiset, joilla on paljon todistajia.). Syyttäjän näyttö on todella olematon eikä todelista näyttöä ole yhtään, siis ei yhtään.
Ihmettelen vain, että voiko tosiaan oikeusvaltiossa ihmistä syyttää noin heppoisin perustein, vaikka kyseessä olisikin se " etukäteen paha Karalahti" ??? Ja sitten tuohon päälle vielä se valokuvan julkaisu, jolle ei ollut mitään oikeudellista perustetta ja kaikenlainen syyttäjän maalailu, että Karalahti on Bandidosin " ulkojäsen" , vaikkei sellaista ole olemassakaan.
Juu, ei varmaan ole Karalahti valinnut seuraansa kovinkaan fiksusti, muttei se tässä maassa pitäisi kenestäkään rikollista tehdä.
Kommentit (58)
tietoisesti jos kerran vain maksoi velkojaan sille tyypille? Ihan sama kuin minä en voi tietää, että maksettuani kahvipaketin takaisin naapurilleni, jos hän sillä lyö miehensä kuoliaaksi niin onko se minun vika, kun se oli minulta lähtöisin se kahvipaketti!!! No, vähän ontuva vertaus mutta kun en nyt muuta keksi...
än yhtä syyllinen kuin ne jotka ostavat huumeet välittäjältä ja myyvät eteen päin.
...mutta mitä on puhuttu, se on se pointti. Ja siitä olenkin todella yllättynyt, ettei syyttäjällä ole puheluidenkaan perusteella mitään näyttöä syyteiden tueksi. Puheluissa ei puhuttu sanallakaan mistään huumeista, ei edes huumeisiin viittaavista asioista.
Karalahtihan on tämän pääsyytetyn lapsuuden kaveri, perhetuttu ja he puhuivat keskenään jopa kymmeniä kertoja päivässä. Niin, puhelut kuunneltiin eikä mitään huumeisiin viittaavaa ole ilmennyt. Sitä ihmettelenkin kovasti, kun odotin, että kai jotain pitäisi löytyä, mutta ei.
ap
sitten toivotaan, että karis pääsee taas jatkamaan huumebisneksiään vapaana...ai niin mutta hänhän on nyt parantunut :O.
selkärepussa turvamiesten ympäröiminä niin ihan helvetin varmasti jere on tiennyt mihin rahat menee. puheluissa hän jopa sanoo, että tietystä pankista saa helposti rahat käteisenä!
Huumerikolliset ovat rangaistuksensa ansainneet, piste.
Nyt onkin kysymys Karalahden roolista. Kuten totesin, missään ei ole mitään viitettä siitä, että Karalahti olisi tiennyt mihin hänen velanmaksurahansa menevät. Hänhän oli todistetusti velkaa pääsyytetylle ja pitäähän miehen velka maksaa.
Karalahti ansaitsisi tuomionsa, jos olisi syyllinen. Minäkin pidin häntä etukäteen syyllisenä. Olenkin erityisen hämmästynyt, ettei syyttäjällä nyt olekaan näyttöä häntä vastaan.
Pitäiskö työnantajan kysellä mihin rahat menee? Sosiaalitoimiston?
an mainita suoraan mitään raskauttavaa. myös jeren jatkuva En kommentoi -lause poliisikuulustelussa on melko raskauttavaa. miksei syytön ihminen voisi rehellisesti kertoa mitä on tapahtunut?
Näyttö ei vain taida riittää.. ei varmasti ole kiistaton, jolloin karalahti ei saa taaskaan mitään ja kävelee vapaana vähän ajan päästä!
Ja koska toi päätekijä suojelee karalahtea, eihän hän muuten saa rahoja takaisin koskaan, tulee varmaan syyte kaatumaan!
Onneksi toi Karalahti on niin hemmetin ääliö, että ei varmaan tarvii kauaa odotella, on taas jossain pulassa!
hämärälle tyypille jonka tietää ostavan/käyttävän huumeita. Oisko Jeren kenties pitänyt sanoa ett hei kamu en mä maksa sulle näitä velkoja kun mä en tiedä mitä sä niillä rahoilla teet. Jos ostat tuttelia ni sit mä maksan! Haloo tuskin tollasille tyypeille jätetään velat maksamatta!
Toka pääsääntö on, että jos ainoa keino saada fyffeä on lainata tuollaiselta tyypiltä niin sitten pitää alkaa elää varojensa mukaan niin ettei tarvi lainata.
Jos naapuri kuolee minun antamaani kahvipakettiin niin olen avunantaja murhaan??? Niinkö se menee?
Sehän tässä onkin kummallista, ettei Karalahden ja pääsyytetyn välisistä puhelinkeskusteluista löydy mitään huumeisiin viittaavaa, EI edes millään kiertoilmauksilla asiasta puhuta. Pääsyytettyjen keskinäisistä viesteistä sen sijaan jokainen ymmärtää mistä on kyse, mutta se ei kuulu Karalahdelle.
Kaveri jolle Karalahti oli velkaa, oli hänen lapsuudenkaverinsa. Karalahti oli myös hänelle lainannut rahaa ja nyt kesällä asia oli toisin päin, kun Karalahden tulot olivat 0.
Karalahti oli todistetusti velkaa, ja hän todistetusti antoi rahat henkilöille, joille pääsyytetty pyysi ne antamaan. Missään ei ole halaistua todisteen puolikastakaan siitä, että Karalahti oli tiennyt mitä rahoilla tehdään tämän jälkeen. Ja edelleen, tämä kummastuttaa minua. On mielenkiintoista, että täälläkin on useita kirjoittajia, jotka innokkaasti tuomitsevat Karalahden vaikkeivät ole vaivautuneet edes ip-lehtiä lukemaan ja niistä todisteita omille mielipiteilleen etsimään.
ap.
ei tule Jerekään istumaan päivääkään. Hatara on syyttäjän näyttö, MIKÄLI se perustuu ainoastaan kuunnelluille puheluille.
jos Karalahti todetaan syyttömäksi. Miten aikoo jääkiekkoliitto korvata kömmähdyksensä? Sentään miehen ammatinharjoittaminen estetty. Vähän niinkuin laiton irtisanominen?
En ole löytänyt muuta kuin tietoja millä media haluaa mässätä, karalahden pienellä pankkitilin saldolla ja ryyppäämisellä.. missä on todella se näyttö?
Laitatko linkkiä jos jossain on KUNNOLLA selvitetty oikeudessa esille tulleita asioita..
Eihän noissa ip lehdissä ole kuin karalahden satuja ryyppäämisestään??
Samaa linjaahan noi on ton kuulusteluvideon, en kommentoi kanssa..
Annapa ap oikea linkki mistä saa lukea esille tullut näyttö? Se on se mikä ratkaisee.. ei karalahden selittelyt!
Nyt rupeaa mammat perumaan puheitaan :)
Johan te olette täällä tuominneet Jeren aika päivää sitten, paasanneet hänen rikollisuudestaan ja miten on huumeita myynyt yms. Haukkuneet hänet, perheen ja olleet niiiiin tietäväisiä heidän asioistaan.
Hupsis!! Hyvä että jotkut teistä alkavat järkiintymään.
Median ihmisestä luoma kuva kun ei aina olekaan se oikea.
Terv. Eräs jota naurattaa nämä kaikkitietävät av-mammat.
Tässä ketjussa ollaan edelleen sitä mieltä, että jere on nää hommat tehnyt mistä on syytettykin.. tai ainakin ollut tietoinen, mutta ummistanut silmänsä näiltä..
Kyse on vain siitä, että lain mukaan näyttö ei riitä, siksipä epäilläänkin ettei häntä tuomita.. mutta syytön hän ei todellakaan ole!
Sulla meni puurot ja vellit sekaisin.. ap taitaa olla ainoa, jonka mielestä karalahti on ku pyhäkoulupoika..
ja nämä puhelut on kuunneltu!
Jännäksi menee onko syyttäjällä riittävästi rahoitusnäyttöä, mutta syytön tuo kaveri ei ole.. jonkinlainen kakku sieltä rapsahtaa!