Ensimmäinen kossucola lasissa. Aloitankohan liian aikaisin?
Kommentit (18)
jos hiljalleen tissuttelet niin eikai tossa mitään.
itse ajattelin korkata vasta 18.00 jälkeen kun lapsi lähtee mummolle.
koitahan joskun kossuvissyä sitruunalla ja jäillä. Tosi raikasta ja hyvää
Mä oon ehtiny jo sammuakin välillä. Parhaimpina perjantaina ehdin sammua 5 kertaa. Lapset sitten herättelee, kun haluaa sapuskaa. Tai siis ei toi nuorin, kun se ei pääse pinnasängystä.
Peran kanssa laulettiin muutama karaoke ja sitten kotiin lapsille ruokaa lämmittämään.
Kohta olis tarkoitus lähteä tonne kylille kavereita moikkaamaan. Sen ajan lapset voivat leikkiä siinä parkkipaikalla olevassa lumivuoressa.
kuulostaa toosiii hauskalta
Miksi pitää yksin ryypätä ja keskellä päivää??
Mulla meinaa kanssa usein niin, että aloittelen jo joskus 16 aikaan ja pääsen nukkumaan jo 21 mennessä. Lapset kotona ja mies ottaa vain yhden kaljan. Enkä minäkään kännissä ole mutta hiprakassa kyllä. Seuraavana aamuna ollaan jo ysiin mennessä ulkoilemassa...
ihana juoppo, olet suloinen varmaan kännissä
Perkele! Mua ei päästetty. Sanoivat, että huomenna uudelleen. Olisin vetäny sun kanssa " kuurankukan" !
6
tarkoitatko nukkumaan käymisellä sammumista vessan lattialle?
vedätkö kännit ihan verkkarit jalassa?
meinasitko lähteä tänään käymään vielä jossain?
onko tämä joka perjantainen traditio?
juotko aina vaan kossukolaa?
Se on sellanen K*pää, alkaa aina huomauttelee mun muksuista. Ihankun se nyt jotain haittaa, jos ne tulee mun mukana?
Kertaakaan ei ole aiheuttanut mitään ongelmia...
Tuu tänään Punakievariin, Perakin sano siirtyvänsä sinne heti Happyn jälkeen.
Mäkin olen lähössä sinne heti kun nuo pirun pennut saavat puvut päälle. En ymmärrä kuinka kauan 4- ja 5-vuotiaalta voi yhden puvun pukemiseen mennä.
Tai oikeesti, saa sinne muutkin tulla.
Mä jätän aina yksin pukemaan. Oppii itsenäisiks! Tulevat sitten rattaiden kanssa perässä. Mä en pääse Punakievariin. Siel on se toinen mulkku taas ovel ja tuli sanottua sille vähän pahasti. Vaik minuuttimies se kyl muistaakseni on. Viikko tuli kumminkin porttaria. Sano terkkuja Peralle! Ja jos satutte maisemiin, ni piipahtakaa Isossa Kannussa. Jos oon siellä, ni rattaat (ja Väiski) on siinä oven pielessä. Lähellä, että äiti kuulee, jos sille tulee joku hätä.
6
Onko tämän ketjun jutut ihan oikeesti totta? Kyllä on lapsilla ihana lapsuus :(
Vaan kuulostaa ihan fiksulta tavalta juoda niin, että tulee vain pikkuhiprakkaan ja menee nukkumaan jo klo 21 niin, että voi sitten heti olla la-aamusta pystyssä lasten kanssa. Mikä vika? :D
Jos ulkoilee klo 9, on Hyvä Äiti. Jos leikkii sisällä Legoilla klo 9 on Paha Äiti.
Hiljaa hyvää tulee.