Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa fyysisessä kunnossa olet n 35-vuotias?

Vierailija
28.01.2008 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan " hikiliikuntaa" 3-4 kertaa viikossa (nyt 5 vuoden ajan), ja päälle koirankävelytyslenkint.

Vierailija
2/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa sais olla vähän vähemmän, mutta normaalipainossa nytkin

t. 37v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri soitin pomolle, etten kykene huomenna töihin.

selkä reistaa.

polvet reistaa,

nilkat reistaa,

jatkuvia lihastulehduksia.

ylipaino.

kunto nolla.

perjantaina täytin 34....

Vierailija
4/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nivelreuma

-jokin tunnistamaton keuhkosairaus

-alipaino, josta en pääse eroon, kiitos em. sairauksien

Alamäki alkoi kun täytin 30, sitä ennen en ollut lääkäripalveluja tarvinnut lainkaan koko aikuisiälläni, viimeisten 12 kk:n aikana olen käynyt lääkärillä tai tutkimuksissa lähes joka toinen viikko.

Vierailija
5/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tauolla liikuntaharrastus uuden vuoden jälkeen (aika loppuu päivästä, prkl!), mutta viisi vuotta kävin rankan fyysisissä treeneissä 2-5 kertaa/vko, 2-4 h/kerta. Ja siis todella monipuolista, hikeen ja uuvahdukseen vetävää liikuntaa. Näin siis 174-senttinen ex-pullukka (jopa 79 kg) ja ex-ruipelo (laihdutin 52 kg:oon) muuttui lihaksikkaaksi, hoikaksi ja vetreäksi rouvaksi (66 kg) :)

Vierailija
6/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 35-vuotias. Ja korjaus on, että treeneissä kävin 6 vuotta. Mihin se aika oikein lentää?!?

Vierailija
7/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa on, enkä harrasta tarpeeksi liikuntaa.

Tavoitteena muuttaa elämäntapoja nyt ja onneksi tuohon on vielä useita vuosia matkaa.

Vierailija
8/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lohduttaudun sillä, että luontaista liikuntaa tulee lasten kanssa kuin itsestään. Sekä käytän kaikki mahdollisuudet hyötyliikuntaan, kun muuta liikuntaa en ehdi (tai halua??) harrastaa.

Vierailija
9/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamatta mitään liikuntaa, nyt hölkkäystä jo vuoden verran ja voisi tästä vähän nostaa tasoa

-37

Vierailija
10/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti ylipainoinen, mutta esim. leposykkeeni on 60 ja kaikki veriarvoni ovat ihanteelliset. Koen ja tiedän olevani huippukunnossa.

Vielä kun saisi nämä liikakilot pois jotka tulivat sairuaden aikana.

Vierailija
11/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2t lenkki menee hyvin, liikuntaa joka päivä tunnista kolmeen tuntiin

Vierailija
12/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymän jälkeen olen tehnyt vain osa-aikaista työtä (3 päivää viikossa), ja siten minulla on aikaa hoitaa myös itseäni. Erityisesti viime kesän jälkeen, kun lapset ovat eskarissa/koulussa joka arkipäivä.

Viime kesän jäljiltä olin vielä aika kehnossa kunnossa. Jaksoin kyllä kävellä ihan hyvin, mutta kunnon hikiliikuntaa en harrastanut. Koko syksyn kävin juoksulenkillä/punttiksella (ilmasta riippuen) + tenniksessä yhteensä 3-4 kertaa viikossa. Ja sen ansiosta jaksoin lopulta juosta 10 kilometrin lenkin, ja aikaa meni aavistuksen yli tunti. Ikinä ennen en ole jaksanut juosta noin pitkään, olen onnellinen kun tuon rajapyykin saavutin.

Joulun jälkeen sairastuin flunssaan ja sen vieläkin on limaa ollut tuolla jossain syvällä niin paljon, etten ole malttanut lähteä lenkille. Mutta sekin aika koittaa taas piakkoin, ja ensi kesänä aion juosta tuon 10 km alle tunnissa.

Vierailija
13/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun lähiaikoina tutkimuksiin koska minulla saattaa olla perinnöllinen etenevä lihaksia ja hermoja vaurioittava sairaus. (On hyvin todennäköistä että olen perinyt tämän sairauden, koska varhaisvaiheen oireita minulla on jo.) Täytyy pitää itsensä kunnossa niin pitkään kuin mahdollista.

Terv. henkilökohtaisen kriisin keskellä elävä 36-vuotias

nyt tiedä millaista on kun oma terveys on vakavasti uhattuna :(

Vierailija
14/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestävyys on vaan huono, koska liikuntaa en harrasta käytännössä ollenkaan. Jo muutaman sadan metrin reipas kävely saa huohottamaan tosissaan :-/

Vierailija
15/15 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kestävyys on vaan huono, koska liikuntaa en harrasta käytännössä ollenkaan. Jo muutaman sadan metrin reipas kävely saa huohottamaan tosissaan :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme