Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta apteekin Acon ovistestistä?

Vierailija
28.01.2008 |

Tikutin ekan kerran " koemielessä" perjantaina kp 8/28 ja tuli oikein haalea haamuviiva. Äsken tikutin kp 11/28 tuloksena aikalailla yhtä tumma testiviiva kuin kontrolliviiva. Melkeinpä sanoisin, että yhtä tumma. Eli onko ovis juuri päällä tai alkamassa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis seuraillaan tilannetta, vielä ei ole yritys päällä. Niissä mun kokemuksen mukaan testiviiva tummuu tosi hitaasti ja vähän epätasaisesti, eri kohdista eri tummuuksia. Yleensä jos on lähes yhtä tumma viiva niin oon tulkinnut sen alkavaksi plussaksi, ja yleensä se onkin seuraavalla kerralla vielä vahvistunut. Mulla on yleensä tullut vahvimmillaan yhtä tummat viivat, tai ihan vähän tummempi testiviiva, vain kerran tai pari testiviiva on ollut selvästi tummempi kuin kontrolliviiva.

Yhdessä kuussa kuudesta en onnistunut bongaamaan niillä ovista, mutta silloin myös menkat oli reilun viikon myöhässä eli todennäköisesti tikuttelin väärään aikaan (mulla on yleensä alkusyksystä joku tämmönen ihmeellinen menstruaatiosiirtymä.. Liekö töihinpaluustressiä vai valon määrää vai mitä?).

Vierailija
2/2 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran kokeillut yhden testin. Tuli heti plussa kp16 ja lämpöjen mukaan pitäis olla ollu ovis. Munkin testiviiva oli " vain" yhtä tumma kun kontrolli. Enemmän väriä oli viivan vasemmassa laidassa. Tulkitsin kumminkin plussaksi. Piinailu menossa vielä joten en oo joutunu vielä montaa kiertoa kokeilemaan ja näkemään Aconin erilaisia tuloksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla