Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkusiskoni äkillinen halu aikuistua.

Vierailija
25.01.2008 |

Pikkusiskoni on 17 vuotias, ja asuu vielä luonnollisesti vanhempien luona. Nyt hänelle on kuitenkin yhtäkkiä tullut ihmeellinen halu itsenäistyä.

Haluaa muuttaa kotoaan pois, poikaystävän kanssa yhteen. Ovat seurustelleet pari vuotta, mutta kuitenkin minulla on aavistus että jossain vaiheessa kiinnostus loppuu. Minusta olisi parempi että muuttaisi pois vasta kirjoitusten jälkeen. Niinkuin minä tein.

Luulen että kaveripiiri vaikuttaa paljon. Heillä muutama asuu jo itse, ja elää kuin 30 sinkut.

Olen aina pitänyt häntä fiksuna nuorena, mutta nyt hän minusta kiirehtii liikaa. Voisi sanoa jopa että hänestä on tulossa AV-mamman stereotyyppi. Kotoa pois nopeasti eikä vilkaistakaan enää taaksepäin. :)

Aivan varmasti hän pärjäisi, mutta silti minulla on paha tunne tuosta kaikesta hössötyksestä. Olen itse jo 25, ja sisko tuntuu niin nuorelta. Onko kaikkien oltava 20 ikäisenä omistusasunnossa lainaa lyhentämässä lapsen/lapsien kanssa. 21-vuotiaana sitten ekat häät ja parin vuoden päästä ero. :)

Kuten sanoin, minä ehkä huokehdin liikaa asioista jotka ei minulle kuulu. Sanoinkin siskolle että mene koulun ohella vaikka töihin ja kerää vähän rahaa. Muuttaa sitten siihen opiskelijapoksiin kun sen aika on.

Onko kellään muulla ollut huolina nuorien liian aikainen " aikuisen elämän aloittaminen"

Sori sekava teksti :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ota viikoks tai pariksi sulle " kämppikseksi" .. ei se niin hohdokasta ole yksin asua. ehkä ei ole tajunnut varjopuolia..

Vierailija
2/2 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmana tajua niitä varjopuolia. Tuntuu että ajatuksena on vain päästä mahdollisimman kauas ja nopeasti. Millä ihmeellä se edes sisustaa sen asunnon. Niillä oman huoneen tavaroilla ei kaksiota täytetä. Vanhemmatkaan ei varmaan jaksa alkaa sisustamaan.

No, kai tämä on joku ohimenevä vaihe. Toivottavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla