Kuukautiskivut oli ja meni, vuotoa ei tullut. Lasta
yritetty, raskaustesti kuitenkin negatiivinen. Onko kellään ollut vastaavaa?
Kuukautisten olisi pitänyt alkaa keskiviikkona tai torstaina. Tiistai-iltana alkoi kuukautiskivut, jotka oli keskiviikkona kohtalaiset ja torstaina tosi kovat. Koko aikana ei kuitenkaan ole tullut pisaraakaan verta. Tänään ei ole ollut kipua lainkaan.
Tein sitten innoissani tänään testin, joka oli niin negatiivinen kuin vaan negatiivinen voi olla :( Ei siis minkäänlaista haamua edes.
Kommentit (11)
Yleensä aina mulla kuukautiskivut tulleet suunnilleen samaan aikaan kuin vuotokin, eli tämä on ihan poikkeuksellista.
Tosin rinnoissakaan ei ole nyt minkäänlaisia tuntemuksia, sekin on poikkeuksellista, normaalisti ennen kuukautisia tissit on kasvaneet ja kipeät.
Eli ehkä tämä on joku hormonihäiriö kuitenkin :( Odotellaan siis.
huomenna illanistujaiset ja olisi tosi tylsää olla hormoonihäiriön takia kuivin suin (+että ihmiset alkaisi arvailla ja sitten vasta olisi ikävää, jos en olisikaan raskaana)
Eli siis, jos olen kuitenkin raskaana näin alussa, niin ei kai pari lasia viiniä aiheuta keskenmenoa...
Eh heh, onpa vaikea tilanne. Oon ihan hermostunut, kun olin niin varma tuosta raskaudesta, lasta yritetty 9 k, eikä koskaan aiemmin mitään viitettä, että olisi onnistunut.
ensin tulivat menkkakivut, jotka kestivät useita päiviä, muttei vuoto koskaan alkanut. Testailin negoja, kunnes lähes 2 viikkoa siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, tein plussan.
Nyt tuo ekaluokkalainen plussa lueskelee tuossa kirjaa!
En nyt halua masentaa sua ap mutta mun kaverille kävi niin että yhtäkkiä ei enään tullut menkkoja, teki testit ja näyttivät negatiivista. Lääkäri alkoi tutkimaan ja totesi että kovasta stressistä on jäänyt menkat pois.. se nainen sai lääkkeet jolla mankat alkoi uudestaan ja nyt puhutaan nuoresta naisesta
pari paukkua, jotta rentoutuisi. Nyt nimittäin pelkään, että jos olen raskaana ja stressaan sen pienen paran ulos, joka epätoivolla yrittää kiinnittyä, vaikka hormonia ei ole...
Tai vielä todennäköisemmin olet stressannut kuukautisesi pois, jos kerran testikin nega.
Tosin tiedän, etten voi saada lapsia, mutta silti aina jännään olisinko raskaana. Ostan sit aina testin, jotta saisin menkat alkamaan nopeammin (ts ettei olisi varmasti mitään jännitettävää). Nytkin itseasiassa on semmoinen tilanne. Ei vaan ollu rahapussi mukana tänään, jotta olisin voinu ostaa testin ja saanu menkat alkamaan huomenna.
Mulla meni kuopusta odotellessa pari viikkoa sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ennen kuin näkyi testissä.