Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset 2, 5 ja 7v. Millon ne voi jättää yksin kotiin?

Vierailija
24.01.2008 |

En siis tosiaan ole tämän ikäisiä jättämässä yksin, mutta nyt tuntuu, että tarvitsen ajatuksen " sitten viiden vuoden kuluttua" jaksaakseni tämän päivän ja seuraavan.

Meillä ei ole sukua auttamassa, eivätkä ystävätkään kolmea ylimääräistä jaksa. Rahatilanne on surkea, eli hoitajaan ei ole varaa... Eipä siis ole varaa käydä edes elokuvissa.

Mutta milloin voin jättää lapset kotiin ja lähteä mieheni kanssa KAKSIN vaikka tunniksi kävelylle tms? Joko 6, 9 ja 11 vuotiaat uskaltaa jättää keskenään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskallan jättää ne 15-20 minuutiksi kahdestaan kun käyn kulmakaupassa, kirjastossa tms tuossa parin korttelin päässä asioilla. Mulla kaksi vilkasta poikaa, mutta luotan heihin ja olemme tätä harjoitelleet, koskaan ei ole mitään sattunut. Yleensä jätän heille lasten dvd:n pyörimään, jolloin pojat liimaantuneina sohvalle eivät tule ajatelleeksikaan mitään älyttömyyksiä :)

Joten kyllä kuvittelisin, että kun sun nuorin on 4-5v, niin voit jättää ne kolmistaan puoleksi tunniksi ainakin.

Vierailija
2/7 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhin on 5VUODEN kuluttua 12v ja nuorin 7v niin ehkä uskaltqisin vanhimman jättää vahtiin nuorempaansa eli 7v tunniks

riippuu lapsesta

aikasemmin en jättäisi ja viiden vuoden kuluttua keskimmäinen voisi mennä siksi aikaa kaverille kylään

mutta oikeesti

eikö ole ketään kummia tms joka voisi joskus tulla pariks trunniks katttoon lapsianne

eikö ole mahdollisuutta saada tukea jolla maksaa hoitajlle parista tunnista jos kerran rqaha tilanne on huono

kysy sosiaalihoitajalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen kun vanhemmat on töissä.

Vierailija
4/7 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen käynyt lenkillä. 5-vuotiaan olen jättänyt jopa yksin tunniksi ja aion taas aamulla jättää. PElaa Pleikkaa ja puhelin on, johon mummot ja vaarit soittaa kun tietää mun olevan poissa.

Vierailija
5/7 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin lyhyeksi aikaa.

Vierailija
6/7 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jättänyt kohta 8v ja 5v puoleksi tunniksi keskenään puhelimen kera kotiin. Luotan heihin ja he tietävät mitä tehdä jos tulee joku hätä. Teenko mielestänne väärin jättäessäni tuon ikäiset kahdestaan?

Vierailija
7/7 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen voisin jättää pidemmäksi aikaa yksin. Mutta seurassa tyhmyys tiivistyy... pelkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi