Olen varattu, mutta tuntuu, etta minun on keinolla milla hyvalla maattava yhden miehen kanssa. Muuten en saa hanta mielestani.
Hän on entinen opiskelukaverini, joka saa aina polveni veteliksi. Tiedän, että hän on hankala ihminen, varmaan jonkinlainen narsisti, mutta kuvittelen iltaisin (mieheni vieressä) unta odottaessani helliä kohtauksia hänen kanssaan ja näen hänestä unia. Jos saisin hänet sänkyyn ja seksi olisi huonoa, ehkä " parantuisin" .
Kommentit (7)
Mies on mun (meidän molempien, argh!) kaveri ja meillä on aina ollut jotain pientä ilmassa, mutta en ole KOSKAAN ajatellut meneväni edes lähelle sänkyä tän ihmisen kanssa. Nyt viimeksi kuitenkin ajauduttiin suutelemaan ja sen jälkeen mulla on ollut sellanen olo, että haluan ihan hirveästi kerran seksiä tän miehen kanssa. Mitenköhän ihmeessä pystyn hillitsemään itseni.. Tää on aika kauheeta.
Mutta järjen ääneni sanoi ei. EI! En mennyt sänkyyn hänen kanssaan ja ajan myötä sänkyajatukset hälveni. Tosin aikaa siinä meni ja kummasti ne saattoivat pulpahtaa esiin vuodenkin tauon jälkeen. Tällä hetkellä teidän, etten antaisi ajatuksilleni periksi, vaikka niitä pulppuaisi jostian. Kun kerran tiedän niiden aikaa myöten haalistuvan.
Ihmisen kun ei ole tarkoitettu harrastavan seksiä vain sen yhden ihmisen kanssa lopun elämää..
Mutta jos teillä on lapsia, miettikää, haluatteko todella riistää heiltä ehjän kodin hetken huuman takia.
Ajattelin että saan tämän miehen pois mielestäni jos olen hänen kanssaan sängyssä ja petyn. Ei menny ihan niin kun tämä mies on aivan taivaallisen hyvä petipuuhissa!! :( Muutenkin on ihan unelma namupala. Että kannattaa miettiä useamman kerran kannattaako hypätä toiseen sänkyyn. Mä itse mietin sitä 10 vuotta...