Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitäs mieltä ootte tälläisesta miehestä..
16.11.2008 |
On eronnut exästään joskus tuossa keväällä, jonkun parisen vuotta kai olivat yhdessä. Mies sanoo että on hällä vieläkin tunteita mutta tietää myös varmasti sen että se exä ei kuulu hänen tulevaansa eikä hän ala sen kanssa enää millekään. Ja että exä kärkkyy vaan hänen rahojaan..
Eilen sitten mies sanoi että tää exä tulee käymään ja se voi viipyä kauan.. tai että jos häntä alkaa tarpeeks ottaa päähän hän menee suoraan nukkumaan (eikä tule enää meseen).
Exä saapui sinne kyläilemään illalla klo 22 ja siitä eteenpäin..
Eihän asia mulle kai kuulu mutta ei tää nyt ihan jees hommalta tunnu eikä vaikuta.
Ollaan sovittu ekat treffit jo, pitäisköhän mun perua ne.. :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Asiat menevät kyllä sitten omalla painollaan, jos teidät on yhteen tarkoitettu. Itse olin huonossa liitossa ja nykyinen mieheni eronnut vuotta aikaisemmin, kun tapasimme ensimmäisen kerran. Joku hänessä viehätti, vaikka jauhoikin vain edellisen naisen petollisuutta (hän tuntui luotettavalta ja turvalliselta)....meni vuosi kun törmäsimme uudelleen, olin eronnut minäkin ja kävimme pari kertaa kahvilla tai leffassa ei sen kummempaa, meni taas vuosi ja törmäsimme uudelleen. Edelleenkään meillä ei ollut mitään romanttista, mutta aloimme viettää paljon aikaa keskustellen, ulkoillen, lenkkeillen ja näistä tapaamisista kummallakaan ei ollut yleensä kiire kotiin.....meni reilu puoli vuotta ja sitten päädyimme sänkyyn ja tulin raskaaksi.....