Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kauan sikliö voi olla kuolleena kohdussa ennen kuin sitä huomataa/oireilee, siis ihan alkuraskaudessa?

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kuolleena jo kolme viikkoa, eikä mitään oireita silloinkaan, vaan ultrassa todettiin..

Vierailija
2/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö oli kokonsa puolesta vasta 9-viikkoinen, eli oli ollut kuolleena jo 3 viikkoa. Eikä mitään oireita, paitsi normaaleja raskausoireita eli aamupahoinvointia joka aamu neuvolakäyntiin asti. Sitten kaavintaan ja uusi yritys päälle! Nyt 3 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ulos ja hierveillä kivuilla =(

Mulla oli siis 6 viikkoa jo kuolleena ollut. Ihan alkuraskauteen oli kehitys jäänyt.

Vierailija
4/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi sitten vuoto. Olin rv 10 menossa, raskaus oli ollut suhteellisen oireeton. Menin äippäpolille, sanoivat, että täällä on ollut elämää, mutta ei ole enää. Sikiön koko oli pienempi kuin rv mukaan. Sydän oli pysähtynyt. Menin kotiin, sitten tuli itsestään pois.

Vierailija
5/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se löytyi outojen mahaongelmien jälkeen. Hänellä ei ollut ollut KOLMEEN VUOTEEN menkkoja. Nyt mietti raskautumisen mahdollisuutta ja hakeutui tutkimuksiin. On vielä kiikunkaakun tilanne voiko tulla raskaaksi tuon jälkeen. Ihan tuore juttu siis

Vierailija
6/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäks

Vierailija
7/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun lapsien aika tuli. Ja mietti, että ne menkat pitäis saada alkamaan. Monesti naureskeli miten hauskaa, kun ei ole menkkoja. Ja me saarnattiin, että mene lääkärille -11-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan