Mitä tällainen käytös meinaa??? (okei, ihastumisesta kyse..) Lukekaa ja vastatkaa mitä ajattelette!
Eräs ihminen on osoittanut selvästi olevansa ihastunut minuun, syksystä lähtien aina kun on nähty (nähdään tietyssä paikassa pari kertaa viikossa), on flirttaillut ja pyrkinyt lähelle ym. Olen itsekin vähän flirttaillut takaisin, mutta olen tosi ujo joten en ole mennyt esim puhumaan hänelle. Jossain vaiheessa aloin mennä niin lukkoon etten uskaltanut enää juuri katsoa häneen, kuin salaa. Ja vähän vissiin välttelin jotenkin häntä.
Nyt sitten hänen käytöksensä muuttui. Olen hänelle kuin ilmaa. Hän ei ole juuri huomaavinaankaan minua. Tosin on kyllä kiireisen oloinenkin, mutta.... olenko nyt omalla ujoudellani aiheuttanut tämän?? Mitäs nyt sitten??
Kommentit (4)
Hymyile seuraavan kerran hänelle kun näette, ja sano vaikka, että: " hei komistus!" . Tehoaa!
Mitenkähän tän tilanteen vois korjata??
ap
Jos olet jo flirttaillut ja hän ei ole sen kummemmin tehnyt aloitetta, niin silloin antaa sen miehen mennä. Luultavasti hän ei ole vapaa, mutta ihastui sinuun kuitenkin. Jos sinä olisit tehnyt aloitteen, hän olisi voinut aina syyttää sitä, että kun nainen ajoi häntä takaa. Jos hän olisi ollut vapaa mies, hän luultavasti olisi yrittänyt lähestyä sinua enemmänkin. Luultavasti seuraavalla kerralla, kun tapaatte, hän alkaa puhua vaimostaan. Se on selvä merkki siitä, että olen oikeassa, mistä oli kyse.
Ja mielessäni olen itseäni manannut kun olen niin tuhannen ujo joskus!!!
ap