kertokaa,olenko ihan ilkeä mulkvisti miesystävälleni?
Kommentit (13)
No mutta se vasta epätoivoiselta vaikuttaa. Ihanko tuolla tavalla varmistat ettei miehellä ole pusseissa tavaraa myöhemmälle iltaan ja ettei hän ts. voi pettää sinua.
Voi tyttö kulta, jää kotiin ja vuokraa vaikka hyvä leffa.
ton tempauksen jälkeen vielä yksinäisempi.
Miksi haluat loukata miesystävääsi, nolata hänet ystäviensä silmissä? Mitä siitä itse saat (pikapanon nuhruisessa ravintola vessassa)?
Luultavimmin provo, mutta pelottavaa on, että tollaisia ihmisiä oikeastikin on.
eli--miesystävä on menossa ravintolaan,siellä on joku hänen lapsuudenaikaiseten muutaman ystävän tapaaminen...
ja minä olen menossa myös iltaa viettämään,mutta yksi.
ajattelin porhaltaa samaan pikku ravintolaan,ja olla yksikseni eri nurkassa,mutta niin että hän huomaa minun olevan samassa puljussa.
ja ei toki haittaa,jos joku komea miesseuralainen ilmaantuisi pöytääni:)))
(on vähän epäluottamustakin ilmassa miestä kohtaan.)
nojoo,mutta jos olisitte miehen asemassa,mitä ajattelisitte minusta kyseisessä tilanteessa...?tai noin muuten?
ja hankkiutuisin sinusta mahdollisimman nopeasti eroon.
Mielestäni aikuisin ihmisen on saatava mennä jos niin tahtoo. Tuollainen kyttääminen ja perään vahtiminen on suorastaan loukkaavaa.
ittes vaan nolaisit tolla tavalla!
Ei suhde toimi, jos ei yhtään luota toiseen ja anna mennä omia menojaan...
iltaa ystävien kera ja itse joudut möllöttämään yksin. Siispä haluat mennä välttämättä samaan baariin tekemään miehen mustasukkaiseksi flirttailemalla itsellesi miesseuraa pöytään. Samalla höynäät flirttailun kohdettasi kuvittelemaan jotain...
Sinuna menisin toiseen baariin ja soittaisin OMIA ystäviä mukaan.
ja nolaisit itsesi ihan täysin. Jätä sunnitelmasi heti, ja anna ukkosi olla rauhassa. Ihan itsesi takia jo...
Ajattelisin että olet pahemman luokan kyylä. Noloa myös jos yrität tehdä miehesi mustasukkaiseksi änkeämällä samaan ravintolaan lirkuttamaan muille miehille...
Minkäikäinen muuten olet? 21?
menen joka tapauksessa.. pyydän pikapanon ravintolan wessassa,ja sen saatuani lähden toiseen baariin:)