9-vuotias tyttö katosi koulumatkalla Helsingissä
Katosi muuten koulupäivän aikana, joten koulukin on vastuussa. Toivottavasti tyttö löytyy pian hyvässä kunnossa.
Kommentit (16)
Tyttö on nähty edellisen kerran eilen koulunpihalla klo 12 aikaan.
Onkohan kyseessä avioeroperhe ja huoltajuuskiista?
missä hän on?
Kyllä minä varmistaisin noin pienen kohdalla, että vanhemmat tietävät lapsen olevan yökylässä.
Luulisi että vanhemmat ovat etsiessään soitelleet tietämänsä kavereiden perheet läpi, joten ei välttämättä ole ollut erityisen läheinen tai pitkäaikainen kaveri.
Eikö ystävän vanhemmille tullut mieleen soittaa tytön vanhemmille?? En mä ainakaan päästäsisi meille 9-vuotiasta tyttäreni kaveria yöksi, jos en soittaisi vanhemmille ja varmistaisi, mitä kotona asiasta on sovittu?
Ja kyllä 9-vuotiaan pitäisi tietää, ettei ilmoittamatta jäädä mihinkään yöksi! Saati että ettei koulusta kesken päivän lähdetä mihinkään hortoilemaan (pois). Kyllähän normaalin 9-vuotiaan TÄYTYY tajuta, että vanhemmilla on huoli. Vai oliko riitaa vanhempien kanssa? Avioerotapaus? Jotain muuta ongelmaa kotona? Eihän normaali yhdeksänvuotias, jolla kaikki on hyvin, tee noin!!
viitsineet tytön vanhemmille ilmoittaa.
.Ettekö osaa päätellä sukunimestä, mistä väestöryhmästä tässä on kysymys?
Antaisin olla yötäkin, jos haluaisi- ei sen vanhemmat välitä. En todellakaan lähtis etsimään lapsen vanhempia mistää lähikapakasta tai naapurin keittiönpöydän alta.
ei ole kyse romaaneista vaan ihan normi virolais-suomalaisperheestä.
Tytär ehkä hieman liian omatoiminen ja aiheuttaa äidilleen aika paljon päänvaivaa eri tempauksilla.....
ei ole kyse romaaneista vaan ihan normi virolais-suomalaisperheestä.
Tytär ehkä hieman liian omatoiminen ja aiheuttaa äidilleen aika paljon päänvaivaa eri tempauksilla.....
ps. romaani on kirja, romania varmaan tarkoitit
Mä oletan että koululaisilla on jo kännykkä ja vanhemmat tietävät missä lapsensa liikkuvat. Ei ole mun ongelma tiedottaa kenenkään lapsesta.
Ja meidän 9 v poika ei ikinä tekisi mitään tuollaista! Kyllä on joko lapsella päässä vikaa tai huonot vanhemmat jos noin pääsee käymään. Turha siinä on sitä ystäväperhettä syyttää.
Jospa tyttö kirkkain silmin vakuutteli että juujuu, lupa on.
Miksiköhän kaverin vanhemmat eivät kysyneet tytöltä tietävätkö vanhemmat missä hän on?
Mä oletan että koululaisilla on jo kännykkä ja vanhemmat tietävät missä lapsensa liikkuvat. Ei ole mun ongelma tiedottaa kenenkään lapsesta.
Ja meidän 9 v poika ei ikinä tekisi mitään tuollaista! Kyllä on joko lapsella päässä vikaa tai huonot vanhemmat jos noin pääsee käymään. Turha siinä on sitä ystäväperhettä syyttää.
Miksiköhän kaverin vanhemmat eivät kysyneet tytöltä tietävätkö vanhemmat missä hän on?
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200811158595687_hi.shtml