Mitä mieltä olet meandin vaatteista?
Meillä monta eri vaatetta ja osa tosi hyviä, osa hyviä, ja yhdestä lähtenyt värit. . . Muita kokemuksia?
Kommentit (35)
En ole koskaan livenä nähnyt, mutta kuvia katsellut monesti ja haaveillut... Aika hintavia tosin ovat.
Totta, jos siihen vertaat. Mutta, jos ostat henkka maukalta kaksi paitaa niin ajatteleppas, että sillä rahalla saisit jo meandilta yhden paidan. Kannattaisiko kokeilla? ;)
ap
On oikeasti tosi hyvälaatuisia ja nättejä, suosittelen!!! Jos ei tykkää retrosta yhtään, ei välttämättä tykkää meandin vaatteista.
Itse nimittäin ajattelin aivan samalla tavalla ennenkuin olin nähnyt vaatteet livenä... mutta enpähän ajattele enää.
ap
Vierailija:
On oikeasti tosi hyvälaatuisia ja nättejä, suosittelen!!! Jos ei tykkää retrosta yhtään, ei välttämättä tykkää meandin vaatteista.
ap
Kotimyyntiesittelyssä. Ja netistä voit myös tilata. www piste meandi piste fi
Pitää kai tilata postitse joltain kauempana asuvalta myyjältä. Henkkamaukka ja Lindex ovat sopivasti äärellä, joten niitä on tullut eniten käytettyä. Mutta jos nuo Me&I-vaatteet tosiaan ovat laadukkaita, niin ehkä pitäisi kokeilla. Ihanan näköisiä tosiaan ainakin ovat...
5/9
Vierailija:
Totta, jos siihen vertaat. Mutta, jos ostat henkka maukalta kaksi paitaa niin ajatteleppas, että sillä rahalla saisit jo meandilta yhden paidan. Kannattaisiko kokeilla? ;)ap
Plyysiset vaatteet aivan ihanan tuntuisia ja kestävät hyvin pesua. Puuvillaiset vaatteet (meillä mörköpaitoja ja pilvimekkoja) mielestäni hieman ohutta kangasta ja kulahtavat pesussa vähän (ainakin Marimekon paitoihin verrattuna).
Netissä voit ilmoittautua emännäksi. Tai ainakin jossain vaiheessa siellä sellainen mahdollisuus oli... Käypä katsomassa. =)
ap
Vierailija:
Pitää kai tilata postitse joltain kauempana asuvalta myyjältä. Henkkamaukka ja Lindex ovat sopivasti äärellä, joten niitä on tullut eniten käytettyä. Mutta jos nuo Me&I-vaatteet tosiaan ovat laadukkaita, niin ehkä pitäisi kokeilla. Ihanan näköisiä tosiaan ainakin ovat...5/9
Vierailija:
Totta, jos siihen vertaat. Mutta, jos ostat henkka maukalta kaksi paitaa niin ajatteleppas, että sillä rahalla saisit jo meandilta yhden paidan. Kannattaisiko kokeilla? ;)ap
ole kulahtaneet pesussa, ovathan ne valmiiksi kivipestyjä ja värit ovat kyllä kaikissa vaatteissa pysyneet, meillä lapsilla 7 paitaa, yksi yöasu/kokoasu, yksi mekko ja itsellä lisäksi noita vaatteita. Viime vuoden vaatteet ovat loppu suurelta osin, kai, ja ymmärtääkseni vasta helmikuussa tulee uudet vaatteet.
Minulla on kyllä paikkakuntaamme lähinnä olevan esittelijän yhteystiedot, mutta en tiedä, tuleeko hänkään näin pitkän matkan päähän pitämään kutsuja. Pitänee katsoa, jos tilaisi vaikka sitten suoraan häneltä ilman kutsujen pitämistä...
5/9 jne.
Meillä ei plyysihousujen vyötärö pyöri.
Et joudu itse maksamaan palautuksesta aih kuluja.
Meillä pöllöpaita ei ole haalistunut, pesty 40 asteessa..
ap
Vierailija: