Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helkutta, mitä teen?

Vierailija
05.01.2008 |

Olen eroamassa avoliitostani. Minulla on 3 lasta.

Olen 28v.

Eräs tuttu (asiakas) kosi minua.. ei muuta, mutta olemme tuttuja jo muutaman vuoden ajalta. Tiedän, että hän on rikas ja yksinäinen (ja 70v) ja minä jään 4 lapsen yh äidiksi.

Hän ehdotti siis yhteiselämää. Minulla ei olisi rahahuolia ikinä. Eläisin onnellisena ja varakkaana loppuelämäni, jos suostuisin hänen vaimokseen.

Olemme puhuneet henkeviä jo muutaman vuoden ajan kun hän on minulla käynyt leikkauttamassa hiuksiaan.. hän tietää tilanteeni, ja minä hänen.

Hän kosi, vaikka tietää että kyseessä olisi vain hänen halunsa saada vaimo. Ei siis oletakaan minun rakastavan itseään.

Mitä tekisitte? Mitä teen?? Lupasin vastata huomenna kun menemme illalliselle.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten häät, oisko Porvoon kirkko mitään?

Vierailija
22/38 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi puhua mitään ilman että huudellaan provoksi.

Eli ei siis vastauksia mun kysymykseen..

Kiitos. Mietin itse ja vastaan kosintaan huomenna.. miten parhaaksi näen.

ap

ps. elämää on muutakin kuin normaalit " tavataan-rakastutaan-mennään naimisiin- tehdään lapsi- eletään elämä onnellisina.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. elämää on muutakin kuin normaalit " tavataan-rakastutaan-mennään naimisiin- tehdään lapsi- eletään elämä onnellisina.."

Vierailija
24/38 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisena ihmisenä itse pitäisit itseäsi jos menisit rahasta naimisiin?

Itse en voisi ikinä harkita rahan vuoksi avioitumista vaikka mies olisi sitten oman ikäiseni. Ihminen joka niin tekee on mielestäni aivan täysi H**ra.

Toisekseen en ikinä kehtaisi näyttäytyä kenellekkään tuntemalleni ihmiselle tuollainen papparainen aviomiehenäni. Tai sitten harrastamaan avioseksiä.

Ja kaikkein tärkein pointtini on se, että en ikinä voisi tehdä noin nöyryyttävää tekoa lapsilleni. Ajattele heidän häpeäänsä ja tuskaansa asian johdosta.

Voisitko muka oikeasti olla onnellinen tuollaisessa liitossa? Raha ei tee onnelliseksi.

Luojan kiitos, tämä on provo.

Vierailija
25/38 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole silloin kun hoitaa itse omat maksut, velat ja raha asiat ja on itsenäinen ihminen???

Vierailija
26/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitkin ettet suostuisi, luin ton tosiaan väärin. t.18 tai jotain joka höpis itsensä herrana olemisesta myös.

Vierailija
27/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mielipide vaihtuu 2 min välein..

pitänee katsoa mikä ajatus on aamulla ekana.. se on varmaan se oikea.

ap

Vierailija
28/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus itseäsi vastaan sodi, miksipä ei ? Moni täällä jeesustelevista elää paska-avioliitossa joka on kuitenkin joskus solmittu " oikein perustein" - ei ole vaan ne perusteet kantaneet.'

Siis jos peli on reilu,ts. kumpaakaan ei huijata ja molemmat ovat tietoisia lähtökohdista.

Vierailija
29/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mitään avioehtoja. Onko tällä herralla omia lapsia ja lapsenlapsia?

Vierailija
30/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko tapailla muita miehiä edes salaa? Mieti nyt hei, elät loppu iän ilman oikeaa miestä.

Vierailija
31/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy ihan oikeasti olla provo! Ei kait kukaan edes mieti tuollaista asiaa tosissaan!!

Vierailija
32/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaana eläisit ehkä, mutta onnellisena... vaikea uskoa. Ja mistä tiedät mikä hullu psykopaatti se on? Toista on helppo käyttää hyväksi, jos tämä on riippuvainen hyväksikäyttäjän rahoista.

Vierailija
33/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on melko moni mamma ilmoittanut, ettei eroa taloudellisista syistä. Onko sekin sitte huoraamista?

Vierailija
34/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otappas ahneuksissasi huomioon se, että koska ko. käppyrällä on varoja, niin ensisijaisesti ne käytetään sen vanhuksen hoitomaksuihin.

saata jäädä nuolemaan näppejäsi.

lisäksi, ajattelisit myös lastesi tunteita, kuinka he joutuvat häpeämään tilannetta.

Vierailija
35/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitän sanaa.

Vierailija
36/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

levitän sanaa.

Vierailija
37/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä nyt on niin selvä provo.

Vierailija
38/38 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä ajatus papan kanssa samassa sängyssä. saa karvani pystyyn!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi